Upchate TURBO alebo N-Kat? Y22DTR
Napsal: 02 lis 2013, 20:11
"Duplicitný prispevok" Tak Rádcove potrebujem poradiť aj ja:
Včera šiel môj mladý na zafke a zrazu v kopci núdzak a skoro čierny dym za autom, po kontrole oleja došiel domov cca 30km ale olej nijako výrazne to nežralo. Na druhy deň auto chytilo len tak tak, ale potom už točilo v pohode tak som sa tiel prejsť hned po 1000ot naskakoval núdzak nikdy tak nizko, vzapäti dym za autom viac než je zdravo ale zase žiadna katastrofa ako ked mi odišlo pred 80tkm prve turbo, vtedy nebolo za mnou vidieť nič. Po chvili sa objavil aj v kabine smrad s prichutou siry ako ked idete na parnej lokomotíve a ten smrad z komína sa vám j.be do nosa.
Dneska som len tak sundal dole hlikový ochranný kryt z turba a hned bolo vidieť únik výfukových spalin v časti kde je k strednej ložiskovej časti prišrubovaný asi 8 šrubami liatinovy M6 diel vyfukovej turbinky, čiže správne vrchný obal v ktorom sú variabilné lopatky, taktiež je veľmo zasvineny vyfúk cca 1mm sadzi na stene čo nikdy pred tým nebolo. Motorizacia je Y22DTR. Može byť zasvinene turbo v časti je sú tie variabilne lopatky, v poslednej dobe tak ako starnem a senilniem
tak menej vytáčam motor a hlavne skoro nikdy nad 3000ot, hold ťažka doba. 





