zbytečně to tu zamořuješ dotazem, který se tu mnohokrát probíral. Stačilo
hledat.
Jinak to není nic těžkého, kup asi metr hadičky , vnitřní průměr je 3,2mm. musí být dvojitá s vnitřním výpletem.
Na rozpojení hadičky u plastových téček použij nůž a hadičku tam rozřízni, rádo to praská.
Hadičku u vstřiku stáhneš, ale jestli to roky nikdo nedělal, je vysoce pravděpodobné, že se hadička urve. Pak nezbývá než se obrnit trpělivostí, vybavit nějakými nástroji, např jemný šroubovák, háček, hadičku rozřezat, rozrušit a postupně vytahat po kouskách ven

.
Až to všechno uděláš a složíš, nezapojuj hadičku na 4. vstřiku, tady nasaď injekční stříkačku a vysávej vzduch, dokud nenasaješ naftu bez bublin.
Zalej palivový filtr naftou po okraj.
To je to nejmenší kolem odvzdušnění. Ale není to tutovka. Kolem odvzdušnění palivové soustavy toho taky najdeš hodně, vřele doporučuju pročíst.
A že je třeba pracovat v čistotě, to je jasné
Edit: Denny byl rychlejší

, s tím odvzdušněním to rozhodně nepodceňuj

, startováním to rozhodně neuděláš
