Stránka 1 z 1

olejový chladič

Napsal: 29 zář 2013, 18:09
od vs22
Čau lidi, potřeboval bych píchnout s olejovým chladičem na astru g y17Dt 55kw nemuzu ho sehnat a pokud mozno posle te mi foto jak vypada pac ten co vyskakuje tam nemam .Dik moc Tom

Re: olejový chladič

Napsal: 29 zář 2013, 20:30
od denny
Nenapsal jsi,kde ti ''vyskakuje''.Druhovýroba není,pouze originální díl GM.A jestli máš olej ve vodě,tak to nemusí být zrovna tímto dílem ,ale třeba vložkama pod vstřikama-je to tu na foru řešeno asi 100x.

Re: olejový chladič

Napsal: 01 říj 2013, 20:32
od vs22
čau, vím že toho je to tu spousty a řešil sem to s borcem co tu ma rovnou odkaz a tel na jeho opravnu a řešily sme to, motor je cely po generalce i hlava a těsnění lital sem 2 dny a zas ten olej a kdyz sem s ním mluvil tak mi bylo jasně řečeno že to je olejovy chladič když mám za par celý olej ve vodě . akorad ten chladič co mi vyskakuje na netu u motoru nemám je tam asi jak sem pochopil hned za olejovým filtrem a tam je jen mala kostka hliníková s hadicemio což by měl být on potřeboval bych odkas na web s tím chladičem a kolik by stal nový nebo i bazarový prý by jste mi mohly bodnout :-)

Re: olejový chladič

Napsal: 02 říj 2013, 06:24
od Luboš X17DTL
Píšeš, že máš motor po opravě. A chladič vody jsi měnil????
Mi se po výměně těsnění pod vstřiky objevovala emulze v nádobce chl.kapaliny do té doby, než jsem vyměnil chladič. Od té doby je nádobka čistá. Podotýkám, že jsem nesčetněkrát vypustil chl.kapalinu, pročišťoval vše možné, čistil baňku. Prostě ten sajrajt byl ve voštinách chladiče a nešel dostat ven.
Tato doba trvala přes dva roky.

Re: olejový chladič

Napsal: 02 říj 2013, 07:46
od denny
Už jsem ti to tu psal.Na netu se origo díly nevyskytují.Koupíš jej pouze originální.
Číslo najdeš v EPC GM a cenu tady
http://servis.opel.cz/otc/
Raději jsem ti to našel
Kód dílu 650616
Název dílu 2-CHLADIE UP
Cena bez DPH 4 783 Kč
Cena s DPH 5 787,43 Kč
DPH 21.0 %

Re: olejový chladič

Napsal: 03 říj 2013, 20:57
od vs22
Ne neměnil, tim to ani být nemůže pač mi uteče olej do vody za par km a mam přetlak v chladícím systému a poslední možnost nebo spíš co mi řekli tady je ten olejový chladič a že podle vin zjistíte tu jak vypada a kolik se da sehnat .

Re: olejový chladič

Napsal: 04 říj 2013, 06:41
od Luboš X17DTL
O post výše máš odpověď.
Jinak se mi nezdá, že by bylo tak jednoznačné, co tomu je.
Nebyl jsi náhodou před tím na emisích. Prasklé těsnění pod vstřikama je nejčastěji vlivem vytočení motoru naprázdno do maxima, což se děje na ME. Normální člověk toto snad neudělá.

Re: olejový chladič

Napsal: 04 říj 2013, 12:28
od jerry mouse
Neviem či to není blbosť, ale mám taky nápad: 8) Ked je chladič externý nešlo by ho odpojiť a prepojiť okruh na priamo, teraz je vonku dosť chladno takže by to motor v pohode vydržal. Vymeníš si novu čistú vodu a skúsiš sa pár dni povoziť, ked bude voda po pár dňoch ok, voľba je jasna ale ked bude v nej olej aj tak tak si aspoň ušetril prašule za zbytočný chladič! 8)

Re: olejový chladič

Napsal: 04 říj 2013, 15:09
od denny
Jenomže externí není a tak odpojit nejde. :(

Re: olejový chladič

Napsal: 06 říj 2013, 15:33
od vs22
Ne nebyl jsem na emisích , a s autem jezdím v klidu žádné točení.

Re: olejový chladič

Napsal: 07 říj 2013, 17:16
od jerry mouse
Po vzhliadnuti pdf-ka od autora članku, by som to nazval skôr výmenníkom ako chladičom, niečo podobne je aj na mojej Y22DTR, ja som mal predstavu o klasickom olejovom chladiči čo sa trepe pred vodný chladič, takže sorry za keci od veci! Ale tu vodu čo cez výmenník prechádza by hádam šlo prepojiť mimo chladič, no nie?

Re: olejový chladič

Napsal: 07 říj 2013, 18:10
od Joska
jestli není externí ale je součástí já nevím vany, tak nevím jak by jsi to pak zapojil dále...tam je zakopaný pes.

Re: olejový chladič

Napsal: 07 říj 2013, 19:14
od jerry mouse
Je extra namontovaný na bloku motora a je súčasťou olejového filtra, ale ma dva vstupy na externú vodu z chladiaceho systému. Olej si pofachčí ako ma, len sa tam nevpusti voda! Odpojené hadice od vody bud to spojiť spojkou resp. zablendovať ak to nie je súčasťou okruhu! Nech sa vyjadria aj väčší odborníci ako ja znajúci tento systém! 8) EDIT: Alebo ho jednoducho demontovať a urobiť tlakovú skúšku, to bude hned mať jasno kde je zakopaný pes! :wink: