Stránka 1 z 1

Čipování motoru

Napsal: 06 úno 2007, 22:07
od mekki24
Přemýšlím o čipu na zvýšení výkonu do motoru, mám astru 2.0DTI r.v.2002 kolem 100 koní.....budu rád za rady,názory,komentáře........nemám představu o ceně ani jak to ovlivní třeba životnost nebo spotřebu...díky za rady a porady

Napsal: 07 úno 2007, 16:40
od AstraMan
Napiš Maranelovi sz, ten má chip ( diesel ) :wink:

Chip

Napsal: 07 úno 2007, 19:55
od Maranelo
Nazdar... Co sa tyka chipovania tak nemas sa coho bat... ale zalezi len na tebe ako sa budes chovat ku autu. Ja mam X20DTL 60kw 185 Nm a po chipnuti mi isiel vykon hore na 259 Nm... ak sa spravas k autu tak ako treba tak sa ziadneho zvysenia vykonu nemusis obavat.... Ak mas akekolvek otazky napis a presne ti popisem

otazky....

Napsal: 08 úno 2007, 16:20
od mekki24
No zajímala by mě cena kolik to vubec stoji...orientačně.....a potom bych rad věděl o nějaky firmě se kterou maš zkušenost a sou kvalitni.....a do třetice......zvýší se hodně spotřeba?

Napsal: 08 úno 2007, 17:57
od Maranelo
No ja som za to dal 7000tisic. Viem ze to stoji v bezne este okolo 13000. Zistoval som si to v MM Racing. Ale mne to robil kamos, on ma firmu eb chiptuning mozes pozret aj web www.chiptunig.sk . Predtym v tej firme chcely tiez 13000 ale potom ju on kupil tak mi spravil cenu 8) Ja mam x20dtl 60kw a podla map vyrobcu sa da tento motor krasne tunovat... Mne tam nahral software od talianskej tuningovej firmy... Vraj je velmi dobry... a musim to len potvrdit.. auto ma perfektnych 259 Nm a vykon okolo 115koní. co je pekny nárast... A to vraj este pri tomto motore je v pohode.... Auto ide no hlavne taha ako raketa... Teraz by sekol protipreklz. AJ pri plne nalozenom nemam problem obiehat alebo palit do kopcov... Mam to odskusane na jednom dost dlhom strmom kopci blizko kosic. pred chipnutim hore kopcom max 130 a postupne spomalovanie. Tezaz 160 a na vrchole rychlost len mierne klesa... Predtym maximalka 170 a chvilu to trvalo teraz 180 na trochu dlhsej ceste bez problemov. Co sa tyka spotreby asi tak: Vonku mi ostala resp. pri kopcovitých cestách je aj nizsia. Mam pocit ze celkovo vonku mi klesla zhruba od 0,2 az do 0,5 litra a to zdôvodu lepsieho krutaku.. vindem z mesta dam 5ku a idem stale 8) co sa týka mesta tak som ostal skoro na tom istom... zhruba plus 0,2 l. ak mu vsak dam kapky tak som na tom tak isto ako predtym... cize je to ok. Ten software co je tam tak ma nastavene lepsie spalovanie a hlavne väčší prísun vzduchu pre motor. co je dobre... lebo niekto robi opacne.. Rapidne prida palivo, vdzuch skoro ostane a potom to viac zerie..
Co sa tyka zaberu, tak predtym zacal tahat od 1800 otacok teraz od 1500. ale je jedno aka rychlost je dnu.. ako nahle prekroci 1500 taha aj pätka citelne...

Napsal: 12 úno 2007, 14:59
od yuri
dal som zmenit soft v RJ vo firme Maxmotorsport v Bratislave na mojej Astre 1,9 CDTI vo verzii s automatom - 120 PS a 280 Nm

merali sme auto na brzde a po uprave mala 150 PS a 320 Nm

ja to uplne ine auto.. dalo by sa aj viac ale neodporucaju pre znizenu zivotnost motora potom..

Napsal: 12 úno 2007, 18:38
od Vojta
yuri píše:dal som zmenit soft v RJ vo firme Maxmotorsport v Bratislave na mojej Astre 1,9 CDTI vo verzii s automatom - 120 PS a 280 Nm

merali sme auto na brzde a po uprave mala 150 PS a 320 Nm

ja to uplne ine auto.. dalo by sa aj viac ale neodporucaju pre znizenu zivotnost motora potom..
a co na to automat? nebo si ho nějak upravoval?

Napsal: 12 úno 2007, 19:05
od AstraMan
To co psal Maranelo mě láká, ale neustále mám obavy, že se mi pak něco po**re... Přeci jen znáte to, když si upravíte auto, tak toho chcete využívat že :wink: . Sice nejezdím nijak zvlášť závodně, ale kopce si jednoduše vychutnávám :wink: . Naštěstí nemám na to penízky, takže to nějak nehrotím jestli ANO či NE 8)

Napsal: 22 úno 2007, 16:33
od yuri
Vojta píše:
yuri píše:dal som zmenit soft v RJ vo firme Maxmotorsport v Bratislave na mojej Astre 1,9 CDTI vo verzii s automatom - 120 PS a 280 Nm

merali sme auto na brzde a po uprave mala 150 PS a 320 Nm

ja to uplne ine auto.. dalo by sa aj viac ale neodporucaju pre znizenu zivotnost motora potom..
a co na to automat? nebo si ho nějak upravoval?
ten soft je uz pre tento motor s tou prevodovkou..