Stránka 1 z 1

Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Napsal: 15 srp 2013, 00:12
od bigasi
Lidi chci se zeptat nikde sem to tu nenašel. jakej je rozdíl krom velikosti v turbech u X2ODTH a X2ODTL ? Resp. bude mi turbo z DTI pasovat na svody z DI?? Nebo musim použít i parohy? Díky..

Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Napsal: 15 srp 2013, 07:59
od erico
Bude ti pasovat na zvody 8)

Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Napsal: 15 srp 2013, 08:10
od csala

Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Napsal: 15 srp 2013, 08:34
od csala

Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Napsal: 15 srp 2013, 10:00
od Mirdas
ale on ví, že turba jsou jinak velký 8) víceméně železem jsou to identický motory až na pár drobností jako je turbo a u DTL nepřítomnost IC

X20DTH
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 84,0
Hub (mm): 90,0
Volumen (cm³): 1995
Leistung (kW bei min-1): 74 / 4300
Drehmoment (Nm bei min-1): 205 / 1600 - 2750 (Omega B, Vectra B bis MJ00), 205 / 1650 - 3000 (Vectra B ab MJ00)
Verdichtung: 18,5 : 1
Motormanagement: Bosch EDC 15 M
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator
Besonderheiten: Direkteinspritzung, E-Gas, Tempomat, Turbolader Garrett GT1549S
Verwendung: Omega B (R25), Vectra B (F18+WR, F23WR)

X20DTL
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 84,0
Hub (mm): 90,0
Volumen (cm³): 1995
Leistung (kW bei min-1): 60 / 4300
Drehmoment (Nm bei min-1): 185 / 1800 - 2500, 185 / 1500 - 2500 (Vectra B bis MJ00)
Verdichtung: 18,5 : 1
Motormanagement: Bosch EDC 15 M
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator
Besonderheiten: Direkteinspritzung, E-Gas, Tempomat, Turbolader Garrett GT1544
Verwendung: Astra G (F18+WR, F23WR, AF20), Vectra B (F18+WR, F23WR), Zafira A (F23WR)

Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Napsal: 15 srp 2013, 16:18
od erico
ale uchyty na turbo pasuju , otazka bola jasna :wink:

Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Napsal: 16 srp 2013, 02:22
od bigasi
Děkuji děkuji.. DTH má ještě oproti DTL větší vstřiky.. Ty už máme.. Vedení vzduchu si natáhnu efektivněji kratší cestou posléze uvidíte v projektu a jen mě zajímalo jak pasuje turbo =) Takže pásne bez problémů =) To sem potřeboval vědět.. Děkuji mnohokrát... BTW jak je to z EGR ventilem? Je u tohodle motoru možný ho vyřadit?

Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Napsal: 18 srp 2013, 23:01
od bigasi
Tak máme doma další dílek k přestavbě DTL na DTH =)

A neni to repas =) je uplně new...
Garett.jpg
Garett2.jpg
Kdyby ste měl někdo zájem sem schopnej sehnat new šneky za velice dobré ceny... cca 45% míň oproti kelly =)

Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Napsal: 19 srp 2013, 10:22
od matozippi
pokial viem tak egr sa neda vyradit..
planujues aj nejaku zmenu na riadiacke? alebo len mechanicky pomenis veci?

Re: Odlišnost Turba u 2.0 DTI a DI

Napsal: 19 srp 2013, 12:54
od bigasi
Vyměnim vstřiky, turbo, a chip je samozřejmý =) plánuju tak 90kW to už by mělo na kombíka stačit