ale on ví, že turba jsou jinak velký

víceméně železem jsou to identický motory až na pár drobností jako je turbo a u DTL nepřítomnost IC
X20DTH
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 84,0
Hub (mm): 90,0
Volumen (cm³): 1995
Leistung (kW bei min-1): 74 / 4300
Drehmoment (Nm bei min-1): 205 / 1600 - 2750 (Omega B, Vectra B bis MJ00), 205 / 1650 - 3000 (Vectra B ab MJ00)
Verdichtung: 18,5 : 1
Motormanagement: Bosch EDC 15 M
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator
Besonderheiten: Direkteinspritzung, E-Gas, Tempomat, Turbolader Garrett GT1549S
Verwendung: Omega B (R25), Vectra B (F18+WR, F23WR)
X20DTL
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 84,0
Hub (mm): 90,0
Volumen (cm³): 1995
Leistung (kW bei min-1): 60 / 4300
Drehmoment (Nm bei min-1): 185 / 1800 - 2500, 185 / 1500 - 2500 (Vectra B bis MJ00)
Verdichtung: 18,5 : 1
Motormanagement: Bosch EDC 15 M
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator
Besonderheiten: Direkteinspritzung, E-Gas, Tempomat, Turbolader Garrett GT1544
Verwendung: Astra G (F18+WR, F23WR, AF20), Vectra B (F18+WR, F23WR), Zafira A (F23WR)