Stránka 1 z 1
					
				Místama se mi stráci voda z expansky
				Napsal: 29 kvě 2013, 21:26
				od zdenekurban218
				Může mi prosím někdo poradit,když se mi místy strácí voda s expansky?Má se také tlakovat?Děkuji za odpovědi jedná se o motor 1.7TD 50KW
			 
			
					
				Re: Místama se mi stráci voda z expansky
				Napsal: 30 kvě 2013, 07:02
				od p.somik
				Jestli ti jde tlak do nádobky a ztrácí se voda, viděl bych to na těsnění pod hlavou
			 
			
					
				Re: Místama se mi stráci voda z expansky
				Napsal: 30 kvě 2013, 12:59
				od Stock
				Tipoval bych to spíš na těsnění u radiátoru 

.
 
			 
			
					
				Re: Místama se mi stráci voda z expansky
				Napsal: 30 kvě 2013, 13:08
				od Luboš X17DTL
				
 Pokud se mu to tlakuje 

 
			 
			
					
				Re: Místama se mi stráci voda z expansky
				Napsal: 30 kvě 2013, 14:00
				od Stock
				Mno ta netěstnost je tam občas. Hrkne to pod nohy a pak je to ok, mě to tak dělalo ....
			 
			
					
				Re: Místama se mi stráci voda z expansky
				Napsal: 30 kvě 2013, 16:37
				od Defender
				Taky může mít prostřelenej chladič malým kamínkem a kape mu to pod tlakem, taky jsem to měl a zjistit to jde jen po příjezdu že udělal loužičku, po 5 min. už nic nekapalo. Pomohlo na to tenkrát ten přípravek na utěsnění chladičůco jsem koupil na pumpě (už si nepamatuju jak se to jmenovalo) ale v tomhle počasí to stejně asi nejde ujistit  

 
			 
			
					
				Re: Místama se mi stráci voda z expansky
				Napsal: 30 kvě 2013, 16:47
				od Vectra11
				
  
  
 
Já bych to tipoval na.....COKOLIV. Pokud nejsi schopen sám zjistit kde to teče,tak klasika - 
servis.
 
			 
			
					
				Re: Místama se mi stráci voda z expansky
				Napsal: 30 kvě 2013, 17:11
				od zdenekurban218
				Děkuji za rady.Jenže loužičku pod autem žádnou nemám,tak chladič si myslím  je v pořádku.Myslíte těsnění pod hlavou? 

 to by se mělo projevit bílím kouřem né?a ten zatím nemám.
 
			 
			
					
				Re: Místama se mi stráci voda z expansky
				Napsal: 30 kvě 2013, 17:36
				od Luboš X17DTL
				Ptal ses, jestli má nádobka tlakovat. Ano má, ale tak, aby šly pomačkat hadice do chladiče při zahřátém a běžícím motoru. Pokud nejdou zmáčknout, máš v (l) hlavu nebo těsnění pod ní.
Pokud ne, hledej, kam se voda objevuje. Klasika mokrý koberec pod nohama vepředu je problém na straně topení.
Taky u německých dieselů může hlava prasknout i směrem ven a tam únik nenajdeš. Ale to se dá zjistit natlakováním soustavy.