Stránka 1 z 1

Y17DT otázečka

Napsal: 26 lis 2012, 22:38
od hansdob
Jelikož jsem uvolnil kůlničku a tak jsem se jal rozebrat si naší astrulu a trochu počistit sání zaslepit EGR a tak.No a jelikož už je to dlouho co jsem tady měl jinou takovou rozdělanou tak jsem zapoměl jak je to tam stím sáním tento motor je 16ventil takže má hlava 8 sacích otvorů dejme tomu 2*2cm ale mezikus sání má je 4 otvory 2*2 a 4 otvory 0,5*0,5 za jedno nevím proč a za druhé čipnuto už ji mám a co by se stalo kdybych frézou otevřel i zbývající 4 na sání takže bych měl 8tvorův hlavě a 8 otvorů v sání

Re: Y17DT otázečka

Napsal: 26 lis 2012, 23:18
od Mirdas
teoreticky zlepšíš přístup vzduchu 8) jelikož zmenšíš restikci 8)

Re: Y17DT otázečka

Napsal: 27 lis 2012, 19:47
od hansdob
což to já vím (auto má i upravenej soft a jede jako střela) ale abych tím nezallil vzduchu moc?? Proto sonduju. Stejně budu prvně schánět jinej mezikus sání at mužu experimentovat.

Re: Y17DT otázečka

Napsal: 22 pro 2012, 17:35
od hansdob
Má někdo otestováno na Y17DT při zaslepení EGR pozná řj chybu nebo nepozná?? Já mám na své upravený soft a mám zaslepený EGR a nemám problém ted jsem kamarádovi zaslepil EGR na Y17DT taktéž 2003 jako moje a jemu to hlásí od té chvíle závadu P0400 a tak vynám záslepku a uvidíme změnu. Má už s tímto někdo zkušenost??

Re: Y17DT otázečka

Napsal: 22 pro 2012, 19:43
od Kenny608
Ja som mal zaslepeny EGR, ale raz za cas to vyhodilo chybu (cislo chyby si uz nepamatam, ale bolo to nieco s EGR). Preto som to zaslepenie zrusil.

Re: Y17DT otázečka

Napsal: 22 pro 2012, 19:59
od RomanK
Nezažil jsem u Y17DT problém s EGR ventilem. Snad jediný motor kde to nezlobí. Proč zaslepovat něco, co nezlobí a jednotka nefunkčnost EGR pozná z plnícího tlaku. Rozsvítí pak kontrolku. Navíc EGR u diesela je nutné mít funkční a když se navrhuje na dieselový motor turbo, tak se navrhuje spolu s EGR a zakomponuje se to do SW řídící jednotky. Zaslepením EGR u diesela roste teplota ve spalovacím prostoru a turbo s tím může mít problémy (hlavně materiál svodů a housingu).

Re: Y17DT otázečka

Napsal: 22 pro 2012, 20:57
od hansdob
nemám problém s EGR na dieselech ale vím jak zasírají potrubí při zaslepeným EGR proudí částečky oleje a kondenzované vody z odvětrání motoru a častečky oleje z vůlí turba ale z EGR jde horká splodina motoru která vytvoří hnusnej obalující karbon podobný tomu co býval u pionýrů ve výfukách (a na motoru Y17DT čistit sání není tak jednoduchý jako třeba u vw group) a proto je na všech svých autech mám odstaveny. Na mé mám upravený soft tak nic nehlasí ale kamarád má orig soft a hned po zaslepení to občas hlásí chybu P0400.


Jak muže zaslepení EGR zvyšovat teplotu když při zaslepeném EGR jde jen studený vzduch sáním a navíc EGR v době kdy se turbo zahřívá do vysokých teplot (v zátěži) je EGR přece stejně zavřený