Alternator - prosba o foto (motoru), + divne "syceni"
Napsal: 09 lis 2012, 21:22
Ahoj kluci, prosim vas, mohl bych vas nekoho poprosit o vyfoceni casti motoru - cast kde je alternator a klinak - u opla astry g, 1.7 DTI? (mozna zkusenejsi budou vedet, zdali je to stejne i u jinych typu, muze byt i jiny typ). Jde mi o to, ze jsem mel auto v "servisu" u jednoho, omlouvam se za ten vyraz, KRUPANA, o kterem mi pritelkyne a jeji rodice rikali, jak vsechno dela temer zdarma a jak je dobrej na opravy. Nechal jsem u nej auto, pac mi odesel alternator, nakonec me oprava stala jak v origo servise a jeste mam tedka obavu, ze tam podelal neco jineho. Po prijeti domu jsem si vsiml, ze jeste doleval olej - PRELIL ho, tudiz jsem druhy den jel jeste do A.T.U. aby mi odpustili olej, kdyz jsem mu to volal a rikal jsem mu to, oznamil mi, ze to kontroloval a ze tam ZADNY olej nebyl (coz je naprosta ptakovina, protoze den predtim jsem olej kontroloval a byli 2mm pod MAX risku).
Odesel mi udajne diodovy mustek (zaplatil jsem mu 4500kc), coz je pomalu jak v ofiko servisu a jeste jsem si prave dnes vsiml, ze na alternatoru CHYBY SROUBKY!!!! a ze je nakrivo nandany (pootoceny zhruba o 5stupnu). Je tam takova "zarazka", ktera by mela dolehnout predpokladam na druhy dil alternatoru, ovsem ta je poootocena a ten uplne vrchni sroubke tam neni (pocitam ze to bude nejaky mensi prumer delsiho sroubku). Mohl bych tedy poprosit nekoho, jestli by mi sem nemohl poslat fotku sveho alternatoru namontovaneho v motoru, abych se o to opravdu presvedcil, ze to je spatne? (popripade i nejaky "manual" pro mechaniky, kde jsou vypsany ty vsechny sroubky a dily kam a jak patri)..
Zaroven bych se i rad zeptal na mozna poskozeni, ktere mohou nastat v pripade, ze to je pootocene a nepridelane tim dlouhym uzkym sroubkem (ten stredovy-velky tam je celkem na fest, prijde mi, ze mu to tam proste neslo dat, tak se na to vykaslal a dal to nakrivo).
Jeste jsem dneska jel po dalnici a okolo 100-120km/h jsem slysel zvlastni "syceni". Kdyz jsem se chtel brachovi pote "ukazat" ten zvuk a vyjeli jsme znovu na dalnici, uz se to neopakovalo, ale predtim to bylo opravdu v rozmezi 100-120km/h ne rachot ani nejake rinceni, ale opravdu neustale "syceni" (okna byla zavrena ^^ a kdyz se otevrela, bylo to jeste hlasitejsi)..Nemate nekdo predstavu, cim by to mohlo byt?? (turbo?) + jestli to muze mit souvislost s tim alternatorem?
Mockrat vsem dekuju
Odesel mi udajne diodovy mustek (zaplatil jsem mu 4500kc), coz je pomalu jak v ofiko servisu a jeste jsem si prave dnes vsiml, ze na alternatoru CHYBY SROUBKY!!!! a ze je nakrivo nandany (pootoceny zhruba o 5stupnu). Je tam takova "zarazka", ktera by mela dolehnout predpokladam na druhy dil alternatoru, ovsem ta je poootocena a ten uplne vrchni sroubke tam neni (pocitam ze to bude nejaky mensi prumer delsiho sroubku). Mohl bych tedy poprosit nekoho, jestli by mi sem nemohl poslat fotku sveho alternatoru namontovaneho v motoru, abych se o to opravdu presvedcil, ze to je spatne? (popripade i nejaky "manual" pro mechaniky, kde jsou vypsany ty vsechny sroubky a dily kam a jak patri)..
Zaroven bych se i rad zeptal na mozna poskozeni, ktere mohou nastat v pripade, ze to je pootocene a nepridelane tim dlouhym uzkym sroubkem (ten stredovy-velky tam je celkem na fest, prijde mi, ze mu to tam proste neslo dat, tak se na to vykaslal a dal to nakrivo).
Jeste jsem dneska jel po dalnici a okolo 100-120km/h jsem slysel zvlastni "syceni". Kdyz jsem se chtel brachovi pote "ukazat" ten zvuk a vyjeli jsme znovu na dalnici, uz se to neopakovalo, ale predtim to bylo opravdu v rozmezi 100-120km/h ne rachot ani nejake rinceni, ale opravdu neustale "syceni" (okna byla zavrena ^^ a kdyz se otevrela, bylo to jeste hlasitejsi)..Nemate nekdo predstavu, cim by to mohlo byt?? (turbo?) + jestli to muze mit souvislost s tim alternatorem?
Mockrat vsem dekuju