Stránka 1 z 1
1,7 dti - spolehlivý "pracovní" vůz ?
Napsal: 15 led 2007, 17:51
od Honcek
Zdravím všechny příznivce těchto vozů.
Chtěl bych vás poprosit o jedno: Uvažuji o koupi Astry G kombi 1,7 dti (nebo 2.0 dti) rv. cca 99-01 cena do 140.000,- Auto budu používat denně (cca 100km - v i mimo město), ročně najezdím cca 50.000 km. Auto bych používal asi 2 roky. Po důkladném pročtení všech možných recenzí a debat jsem si neudělal jasný obrázek o vhodnosti této "káry" pro výše popsané účely. Najde se tu někdo, kdo má s těmito motory delší zkušenost? Co mě pravděpodobně čeká mezi 150 - 250 tis kilometry? Náklady na pravidelný servis? Je to vůbec dobrá volba?
Díky všem za odpovědi - věřím, že to pomůže i jiným....
(Rada odborníka se cení zlatem

)
Napsal: 15 led 2007, 18:10
od Vojta
jestli neprahneš po výkonu tak ber 1.7 dti 55kw (nebrat 1.7 TD 50kw), levnější údržba než u 2.0 a údajně větší životnost...jinak můj subjektivní názor na 1.7 dti = víc to řve než jede

Napsal: 15 led 2007, 18:57
od Honcek
Jezdim 3 roky s "Fildou" 1,9 D

vím co je poměr výkon a "řev" motoru

Případný nedostatek výkonu bych řešil přechipováním z 55 na 77 kW (ABC tuning)
Jde mi hlavně o spolehlivost a časté závady v rozsahu výše uvedených najetých kilometrů...
Napsal: 15 led 2007, 19:01
od Vojta
no tak zrovna v ABC bych to nečipoval a už vůbec ne na 77kw...to si kup rovnou 2.0 dti
Napsal: 15 led 2007, 19:36
od AstraDTI
Proboha u ABC nechipovat - a uz vubec ne u auta s 150-250tkm. Ja bych si svoje vlastni auto nikdy neprechipoval a to nejspis ani u origo dealera jako treba irmscher (za ty penize je to stejne nesmysl).
Zavady budou podobny jako u konkurence - cerpadlo (stejne pro skoro vsechny znacky dela bosch), pripadne turbo pri nesetrnym zachazeni. 2.0 muze brat olej vic nez je zdravo, 1.7 nevim.
Napsal: 15 led 2007, 20:11
od Marky
Jezdil jem v praci s 1,7 55kW i polskou 59kW a ted mam doma 2.0 74kW pravda nejsou to ale dloholete zkusenosti. Pokud Ti jde vylozene o spotrebu, tak ty 1,7 jsou uspornejsi ma ale turboefekt a mens rozsah pouzitelnych otacek, jezdi dobre, ale s 2.0 se mi proste jezdi lepe je vic delana na delsi streky a neni problem s vykonem a auto dakazes pekne prohnat. Co je plus u dvoulitru, je ze bude lepe vybavene za stejne penize nebo i mene. V praci uz nam bohuzel daly astry pryc (na jinou pobocku) a jsou nahrazeny fabiema 1.4 TDI to je teda mnamka

, uz nam zustaly jen vectry C s 2.0 DTI.
Kvalita je plus minus stejna, i kdyz 2.0 je trochu vic nachylnejsi na nejake veci jako je treba padani nafty atd. ale vesmes uz se vi jak na to. Pokud se Ti neco podela na motoru tak musis pocitat, ze to bude neco stat u jakehokoliv dieslu. V kazdem pripade je treba tankovat kvalitni naftu, u feldy jsi mohl cokoliv treba i bionaftu, ale u novych aut je to o prusvih nebo-li o cerpadlo a to nejenom u opelu - proste vsech novych diesel aut.