Stránka 1 z 1
Pískání řemene
Napsal: 14 čer 2012, 19:54
od blood311
Přišel čas vyměnit řemen od alternátoru, ale píská, starý řemen byl ok nepískal. Vyměnil jsem ho, po pár dnech začal pískat, vždycky když začal pískat podíval jsem se na něj a byl povolenej, nechápal sem to, protože sem ho dotáhnul přesně jak jsem měl. Pískání vždycky přestalo až se motor zahřál... Jenže asi tak po měsíci při jíždě začal hodně pískat a přetrhl se, vyměnil jsem ho a pořád píská, volnej ani moc dotaženej není. Nechápu, čím to může být. Zase přestane pískat až se auto zahřeje, ale třeba zapíská když točim nějakou ostřejší zatáčku a zařazuju v ní. Pak na rovince přestane... je to záhada, nevíte někdo co s tím?... Promazat se mi to nechce, nevěřím tomu, že to je jen řemenem a nechci to nechat být.
Re: Pískání řemene
Napsal: 14 čer 2012, 20:54
od mirda2908
kup si dotahovaci ozubenou matici se sroubem v oplu a piskat nebude,vlastni skusenost
Re: Pískání řemene
Napsal: 14 čer 2012, 20:59
od blood311
supr dík a má to nějakej orig. název? na netu mi to nic nenašlo zajímalo by mě jak to vypadá

PS: jestli to je ta matice ve který je ten šroub kterej když povolíš tak můžes točit tou maticí a altík se ti vlastně posouvá dozadu a tím se natahuje řemen tak ten tam mám

a stejně nic
Re: Pískání řemene
Napsal: 14 čer 2012, 21:25
od mirda2908
no myslim ten jestli je stary tak vymenit za novy a katalogove cislo nevim musis prohledat temu-katalogove cislo dilu nebo si tam napsat a pak ti nekdo napise.Ja sem ho mel uz vybehani a porad to piskalo hlavne v zime,a pak sem ho vymenil aani jeden piskot
Re: Pískání řemene
Napsal: 14 čer 2012, 21:36
od blood311
ajo, tak supr dík za radu

Re: Pískání řemene
Napsal: 08 říj 2014, 10:41
od jerry mouse
Motor 2.0-2.2dti mám podobny problem ako autor članku len s tym rozdielom že asi 3roky naspäť bol meneny remen ked začalo prepuštať tesnenie na kľuke. Pred par tyždnami as to opäť ozvalo tak som preventivne použil spray na remene a zhoršilo sa to mnohonasobne tak že pernamentne to kvičalo až som sa hambil na tom jazdiť

! Kúpil som nový predpisany remen Contitech a bol pokoj asi tak na 500km a zase je to tu hlavne u ranneho štartovania ked mi auto kvičí jak trafene podsvinčí

. Napadla ma pri tom súvislosť či nahodou napinacia kladka konkretné v mojom pripade napinacia pružina čo vyzera ako tlmič nieje už vekom 10r. a nabehom 270tkm trochu unavena a nedopina mi to remen tak ako by malo. Nová origo nahrada od INA stoji cez 100,-é čo je celkom paľba

Tak som si myslel či by nepomohlo kúpiť nový remen ale kratši o 1-2cm čo by teoreticky mohlo pomôcť, mali ste niekto podobný problém?
Re: Pískání řemene
Napsal: 08 říj 2014, 14:04
od Kosa02
Re: Pískání řemene
Napsal: 08 říj 2014, 18:00
od pajak7
jerry
já to řešil v květnu uplně stejné co popisuješ a když jsem vyndal napínací kladku tak jsem zjístil že je zadřená na čepu ve kterém se houpe pro napnutí komplet jsem ji rozebral ( čep je zapertlovaný ) vyčistil namazal složil a najednou bylo po pískotu

Re: Pískání řemene
Napsal: 08 říj 2014, 18:18
od jerry mouse
Pajak7 v marci-breznu ked som menil motor(rupla kľuka) tak som menil aj futro na tom piestiku lebo to bolo až des vykusle, použil som to z VB! Preto asi moc pochybujem že by to bolo aj ked vylučene to nieje, alternator som mal po GO ale pred dvoma mesiacmi som menil za bazarovku lebo mi odisiel diodovy mostik, tak neviem či aj tato 300tkm starinka nemože si robiť cirkus!
Re: Pískání řemene
Napsal: 08 říj 2014, 18:39
od pajak7
jerry mouse píše:Pajak7 v marci-breznu ked som menil motor(rupla kľuka) tak som menil aj futro na tom piestiku lebo to bolo až des vykusle, použil som to z VB! Preto asi moc pochybujem že by to bolo aj ked vylučene to nieje,
No já spíš myslel tento čep je to vlastně trubka kterou vede připevňovací šroub a kladka se v tomto místě vlastně houpe.

Re: Pískání řemene
Napsal: 08 říj 2014, 18:54
od jerry mouse
Tak teraz sa musim priznať že totok som nekontroloval takže, niekedy na druhy tyžden na to mrknem a uvidime či to pomože! Každopadne dik za tip,

potom poreferujem ako to dopadlo!

Re: Pískání řemene
Napsal: 31 říj 2014, 23:32
od jerry mouse
pajak7 píše:
No já spíš myslel tento čep je to vlastně trubka kterou vede připevňovací šroub a kladka se v tomto místě vlastně houpe.

Bingo" Takže zdrojom problemu bol trochu viac utiahnuty šrob na klatke a o 1cm kratši remen urobil to že napinak visel v zlomovom bode aj vdaka kratšiemu remenu a nemal silu už dopnuť remen ktorý počas cesty do Praglu vydrel kvalitne remenicu na altiku!
