TC
Napsal: 13 pro 2006, 18:17
Pozor... TC nema uzavierku diferencialu.... TC je len obvod ktorý posle signál od ABS riadiacej jednotke ze koleso presmikuje a potom pri benzinových autach vynechava zapalovanie aby zmes nevybuchla a tym sa obmedzy výkon a kolesa sa prestanú pretáčat... u diesloch je to obmedzením strekovanej zmesi.. tym sa znizi vykon a auto sa pomali rozbehne... vtedy mozte mat aj plny plyn a auto ide pomalicky az pokial kolesa nezacnu zaberat naplno..
Uzavierka diferencialu ma samostatny obvod a nema ho hociktore auto a zapina sa väčšinou manualne /nakladne auta/ resp. osobné bud z náhonom na vsetky styri kolesá resp. auta s aktívnym diferenciálom, aby sa auto vyhrabalo oboma alebo styrma kolesami... oznacenie na kontrolke alebo vypinaci je take zalomene I.
ESP spolupracuje z abs a to ma za ulohu ako bolo vyssie spomenute pribrzdovat alebo preniest viac hnacej sili na koleso ktore ma lepsiu trakciu a to hlavne v zime alebo v mokrom pocasi hlavne pri prejazde zakrut...
Uzavierka diferencialu ma samostatny obvod a nema ho hociktore auto a zapina sa väčšinou manualne /nakladne auta/ resp. osobné bud z náhonom na vsetky styri kolesá resp. auta s aktívnym diferenciálom, aby sa auto vyhrabalo oboma alebo styrma kolesami... oznacenie na kontrolke alebo vypinaci je take zalomene I.
ESP spolupracuje z abs a to ma za ulohu ako bolo vyssie spomenute pribrzdovat alebo preniest viac hnacej sili na koleso ktore ma lepsiu trakciu a to hlavne v zime alebo v mokrom pocasi hlavne pri prejazde zakrut...