Astra G 2002 2.0 DTi 74 Kw Problím s řídící jednotkou
Napsal: 23 lis 2011, 22:07
Dobrý den.
Mám opel astra G roku výroby 2002 2.0 Dti 74Kw
Po výměně vstřikovacího čerpadla mám problém s výkonem motoru, ze začátku mi diagnostika hlásila chybu P0100 - (2) Mass or volume air flow circuit low input . Vzduchová váha Zkrat.
Zjistil jsem podle schéma zapojení, že do (vzduchová váha) pinu 2 má jít 12v a do pinu 4, 5v. Nešlo mi těch 5v po delším bádání jsem přišel na to že se mi při nasazování konektoru do Ř.J. Ohl jeden pin A1. Ten jsem narovnal a proud jel konečně na pin na Vz.Váze. Po nastartování vše v pořádku a auto jelo jak má.
Asik po ujetí pár kilometru to znovu přestalo táhnout. Napojil jsem to na diagnostiku a hlásilo to téměř stejnou chybu a to tuhle: P0100 - (1) Mass or volume air flow circuit high input. Vzduchová váha Přerušení.
Dle schémata zapojení jsem zjistil že do pinu 3 na Vzduchové váze má jít kostra nebo-li mínus . Opět jsem vytáhl i konektor z Ř.J. a proměřoval znovu káblíky zda je vše v pořádku a káblíky byly v pořádku. V Ř.J. jsem zkusil na pinu A47 zda-li jde kostra a tam nejde. Nevím zda-li je na tomhle pinu kostra proměnlivá nebo má být trvalá. Na všech ostatních pinech A7 a A46 co jsou připojeny k snímači polohy škrtící klapky a snímači teploty vzduchu a absolutního tlaku v potrubí mínus jde i bez potřeby zaplého zapalování.
Domnívám že řídící jednotka je asi vadná.
Předem děkuji za odpověď
Mám opel astra G roku výroby 2002 2.0 Dti 74Kw
Po výměně vstřikovacího čerpadla mám problém s výkonem motoru, ze začátku mi diagnostika hlásila chybu P0100 - (2) Mass or volume air flow circuit low input . Vzduchová váha Zkrat.
Zjistil jsem podle schéma zapojení, že do (vzduchová váha) pinu 2 má jít 12v a do pinu 4, 5v. Nešlo mi těch 5v po delším bádání jsem přišel na to že se mi při nasazování konektoru do Ř.J. Ohl jeden pin A1. Ten jsem narovnal a proud jel konečně na pin na Vz.Váze. Po nastartování vše v pořádku a auto jelo jak má.
Asik po ujetí pár kilometru to znovu přestalo táhnout. Napojil jsem to na diagnostiku a hlásilo to téměř stejnou chybu a to tuhle: P0100 - (1) Mass or volume air flow circuit high input. Vzduchová váha Přerušení.
Dle schémata zapojení jsem zjistil že do pinu 3 na Vzduchové váze má jít kostra nebo-li mínus . Opět jsem vytáhl i konektor z Ř.J. a proměřoval znovu káblíky zda je vše v pořádku a káblíky byly v pořádku. V Ř.J. jsem zkusil na pinu A47 zda-li jde kostra a tam nejde. Nevím zda-li je na tomhle pinu kostra proměnlivá nebo má být trvalá. Na všech ostatních pinech A7 a A46 co jsou připojeny k snímači polohy škrtící klapky a snímači teploty vzduchu a absolutního tlaku v potrubí mínus jde i bez potřeby zaplého zapalování.
Domnívám že řídící jednotka je asi vadná.
Předem děkuji za odpověď