Problémy s 2,2DTi
Napsal: 19 lis 2011, 17:45
Ahoj, rád bych se zeptal na nějaké věci ohledně tohoto motoru.
Zafiru jsem koupil v létě, chvilku po koupi vyřešil problém s podtlakem a EGR ventilem (za což děkuji členům tady z fóra).
Pak se mi objevil problém s prosakující palivovou trubkou mezi čerpadlem a druhým válcem - prosakovala v sedle na čerpadle. vždy na chvíli pomohlo jí povolit a znovu přitahnout.
No po sehnání jiných trubek výměna a byl klid. Tedy až do včerejška. Praskla trubka k prvnímu válci - nahoře těsně před vstřikem - naštěstí mi to zaletovali mosazí, tak jsem domů dojel.
Napadá Vás, čím by to mohlo být způsobené? Přijde mi divné, že by to takto odcházelo.
Když jsem auto kupoval, mělo najeto poctivých 170000km, servisováno v Opelu.
Před prodejem bylo měněno čerpadlo (mimo autorizovaný servis).
Napadá mě že by mělo moc vysoký plnicí tlak? Nebo špatné vstřiky?
Ještě jedna věc, která s tím možná souvisí - když jedu víc naložen - 2 a více lidí v autě), stává se téměř pravidelně že při zrychlování auto kolem 1800 - 2200 otáček začne rezonovat - přirovnal bych to zvuku uvnitř startujícího letadla, když začnou táhnout motory. Stačí trochu ubrat plyn a je po zvuku.
Jinak jezdí normálně, žádné problémy nejsou.
Poradíte?
Díky, HonzaS
Zafiru jsem koupil v létě, chvilku po koupi vyřešil problém s podtlakem a EGR ventilem (za což děkuji členům tady z fóra).
Pak se mi objevil problém s prosakující palivovou trubkou mezi čerpadlem a druhým válcem - prosakovala v sedle na čerpadle. vždy na chvíli pomohlo jí povolit a znovu přitahnout.
No po sehnání jiných trubek výměna a byl klid. Tedy až do včerejška. Praskla trubka k prvnímu válci - nahoře těsně před vstřikem - naštěstí mi to zaletovali mosazí, tak jsem domů dojel.
Napadá Vás, čím by to mohlo být způsobené? Přijde mi divné, že by to takto odcházelo.
Když jsem auto kupoval, mělo najeto poctivých 170000km, servisováno v Opelu.
Před prodejem bylo měněno čerpadlo (mimo autorizovaný servis).
Napadá mě že by mělo moc vysoký plnicí tlak? Nebo špatné vstřiky?
Ještě jedna věc, která s tím možná souvisí - když jedu víc naložen - 2 a více lidí v autě), stává se téměř pravidelně že při zrychlování auto kolem 1800 - 2200 otáček začne rezonovat - přirovnal bych to zvuku uvnitř startujícího letadla, když začnou táhnout motory. Stačí trochu ubrat plyn a je po zvuku.
Jinak jezdí normálně, žádné problémy nejsou.
Poradíte?
Díky, HonzaS