Stránka 1 z 5

Jaký je motor 2.0Di

Napsal: 27 lis 2006, 13:25
od Opelík
Zdarec všichni mám dotázek jaký je motor 2.0Di z roku 99/00. Má ho někdo a jsou nějaké problémy či poruchy?

Napsal: 27 lis 2006, 13:38
od Vojta
pokud netoužíš po výkonu tak bych řek že je super, chce to ale dát bacha při koupi na hlučnost, rozvodovej řetěz je docela drahá sranda, ale pokud nenajedeš aspoň 25tis ročně tak diesla nebrat

Napsal: 27 lis 2006, 13:39
od Opelík
Kámoš si chce koupit 3dvéře s tímto motorem a zajímalo by nás jak to jede bez toho turba..

Napsal: 27 lis 2006, 13:41
od Vojta
Opelík píše:Kámoš si chce koupit 3dvéře s tímto motorem a zajímalo by nás jak to jede bez toho turba..
bez jakýho turba? tam neni turbo? to asi moc nepojede, 2.0Di má samozřejmě turbo ale bez interkoleru, motor jde velice slušně načipovat protože má velký výkonový rezervy (hlavně na turbu)

Napsal: 27 lis 2006, 13:47
od Opelík
Kámoš říkal, že je to bez turba takže je to blbost..víš třeba kolik to má Kw?

Napsal: 27 lis 2006, 13:53
od Vojta
jo má to 60kw

Napsal: 27 lis 2006, 14:20
od AstraDTI
Zigi píše:nNo jestli nema intercooler,tak chipovani by mohlo vest ke zniceni toho turba,protoze se vyssim vykonem bude tezko uchlazovat
Proc by se to nemelo uchladit? CO ma co docineni vykon s chlazenim turba??? K razantnimu zvyseni vykonu staci casto zvysit jen mnozstvi vstrikovanyho paliva (levnejsi firmy to tak delaj a pak to cadi jak Tatrovka). To ze nema intercooler v podstate pri plnicim tlaku a zatizeni turba u takovyho motoru znamena jen to, ze bude mit nizsi ucinost. Teplejsi vstupujici vzduch - mensi rozdil teplot pred a pri expanzi a taky toho teplejsio vzduchu privede min.

Napsal: 27 lis 2006, 16:10
od Vojta
tak tak interkoler nechladí turbo ale vzduch co z něj jde do sání

Napsal: 27 lis 2006, 17:35
od Lukas G.
zdravim vsechny ASTRAKY, muj 2.0 DI je naprosto v poho. Slape jako hodinky. Sice ma jen 60kw, ale zase zadny lenoch to neni. Zajimalo by me kolik muze stat to precipovani? A jestli to ma vliv i na snizeni spotreby, Mate nekdo nejaky odkaz na precipovani? Thanks L.

Napsal: 27 lis 2006, 17:36
od Lukas G.
zdravim vsechny ASTRAKY, muj 2.0 DI je naprosto v poho. Slape jako hodinky. Sice ma jen 60kw, ale zase zadny lenoch to neni. Zajimalo by me kolik muze stat to precipovani? A jestli to ma vliv i na snizeni spotreby, Mate nekdo nejaky odkaz na precipovani? Thanks L.

Napsal: 27 lis 2006, 18:05
od maxim
tak ja jsem taky spokojenej, vykon tam nejaky je a spotreba parada. Par koni navic by se samozrejme hodilo, ale chip stoji aspon na me dost .

2.0 Di

Napsal: 27 lis 2006, 18:06
od Maranelo
Ja mam tento motor uz vyše roka a je to super motor... nie je sice vykonovo neako silny.... ale ako sa tu uz pisalo ma velke vykonove rezervy. ja som ho dal cipnut vyslo to na 7000,-Sk .. je tam software od talianskej firmy a vykon isiel hore znatelne... kedze viem dobre zaobchadzat s autom nebojim sa ze by malo nieco odyst... Krutak isiel z povodnych 185 az na 259 a taha jak svina... Teraz by to chcelo TC... trochu hladky asfalt alebo vlhka cesta a 2 a 3 pretaca kolesa... Mam pocit ze by to chcelo dlhsiu prevodvku alebo väčšie kola. Strme kopce kde som predtim zacal pomalicky stracat rychlost alebo bola konštantná teraz ide hore a este zrychluje... Pri plne nalozenom aute ani velmi necitit ze nieco vezies... pretekal som sa s kamosom co ma oktavku 1.9 tdi 81kw a bolo to nerozhodne.... este na jar pride intercooler a to urobi dalsich 5 az 10 koni... Kamos robi servisaka pre jeden rely team a pozna dobre tieto motory... su to slusne motoriky... a maju velku vykonovu rezervu takze sa daju krasne upravovat... 2.0 DTI ma tiez presne to iste turbo a tam je z fabriky 74kw.. akurat ma ine striky ale casom to tiez vymenim a intercooler... ten mi tiez pribudne... co sa tyka poruchovosti ta je minimalna... je to motor stavany na dlhu vydrz preto aj ten vykon z tovarne je taky aky je... ale kto vie zaobchadzat z turbom tak sa nema coho bat ani pri precipovani....

Napsal: 27 lis 2006, 18:12
od Vojta
s tou převodovkou je to pravda, je dost krátká, do města dobrý ale na dálnici nic moc

Napsal: 27 lis 2006, 18:20
od Maranelo
Hodila by sa tam z DTI ckovej astri prevodovka.... a najlepsie by bol 6kvalt ale neviem ci take sa vtedy robili alebo ci by z 2.2 dti sedela... ta by uz bola pridlha :lol:

Napsal: 27 lis 2006, 19:27
od Marky
Tak jsem se dnes ptal u opelu, kdyz jsem cekal na vymenu oleje a filtru na 2litrove diesly, a rikli ze jsou v pohode a ze pry jsem udelal dobre, ze jsem si z dieslu vybral zrovna 2litr. Ptal jsem se na to cerpadlo a potvrdili mi, ze se obcas muze zesr.at, ale na to kolik tech motoru jezdi, tak se to pry temer nese.re. Rikali mi, ze na dvore maji auto s timto motorem a ma to uz pres 300t km a absolutne v pohode.

Pro zajimavost: vymena oleje opel, olejovy filtr, palivovy filtr a vzduchovy filtr a nejake drobnosti a vyslo to na 2184Kc.