Stránka 1 z 2

Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Napsal: 30 kvě 2011, 19:37
od honza76
Zdravím Vás chlapi.Již delší dobu,pokud jedu "astra G 1.2 16V r.v 98" tak mi při otáčkách 3-3500/min najednou poškubne auto a ztratí výkon,někdy se mi roužne kontrolka diag.Velice nemilé pokud potřebuji předject.Absolutně nevím kde mám co hledat.Když přidávám plyn vlažněji tak to tak nějak jde,ale pokud mu šlápnu na krk tak to cukne a výkon je v čudu.Měnil jsem snímač otáček,lambda sondu"servis",prostříkal jsem kabely kontaktolem,prostě jsem udělal to co udělá klasickej laik,kterej s tímto nemá zkušenosti.A stále jsem odstranil prd.Snímač i lambda pár klacku v řiti a problém přetrvává.Co s tím,nevíte někdo prosím!? :cry: :cry: :cry: .
Výkon je tak nějak prostě o ničem. :cry: ,nehledám raketu v motorech,jen prostě potřebuji jezdit a potřebuji se spolehnou na auto,ale tak nějak to prostě nejde.Byl bych rád za každou kloudnou radu.Už fakt nevím.V servise mi píchnou na diagnostiku a nic,už jsem z toho nešťastnej :cry:

Ještě si dovolím dopsat k otázce:Myslím,že to s tím souvisí.Když nastartuji musím nechat chvíli klapat motor,protože pokud se rozjedu hned po startu tak se motor přidusí a nechce to jet.

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Napsal: 30 kvě 2011, 22:47
od Jenacerny
Podle příznaků to vypadá na průtokoměr čističe vzduchu(váha vzduchu).
Většinou pomůže vyndat čidlo váhy vzduchu a vyčistit teplotní čidlo které je na něm upevněné.

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Napsal: 30 kvě 2011, 22:50
od adam09
na diagnostice si byl ? ! ?

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Napsal: 30 kvě 2011, 22:54
od RomanK
Jenacerny píše:Podle příznaků to vypadá na průtokoměr čističe vzduchu(váha vzduchu).
Taky bych si tipnul.

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Napsal: 30 kvě 2011, 23:12
od Jenacerny
Tady je odkaz jak na to,to čidlo je vetšinou zašpiněné a dává řídící jednotce špatné údaje a diagnostika to nenajde.
http://www.youtube.com/watch?v=iX2Y44Np ... re=related

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Napsal: 31 kvě 2011, 16:45
od honza76
Jenacerny píše:Podle příznaků to vypadá na průtokoměr čističe vzduchu(váha vzduchu).
Většinou pomůže vyndat čidlo váhy vzduchu a vyčistit teplotní čidlo které je na něm upevněné.

Váha vzduchu mě taky napadla.

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Napsal: 31 kvě 2011, 16:50
od honza76
adam09 píše:na diagnostice si byl ? ! ?
Ano na diagnostice jsem byl.Jedinou chybu co to ukázalo byla lambda "poslední závada" ,lambdu proměřili a zjistili,že je načatá takže jsem dal novou a nepomohlo to.2 litry v čudu a k ničemu :( :( :(

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Napsal: 31 kvě 2011, 16:55
od honza76
Jenacerny píše:Tady je odkaz jak na to,to čidlo je vetšinou zašpiněné a dává řídící jednotce špatné údaje a diagnostika to nenajde.
http://www.youtube.com/watch?v=iX2Y44Np ... re=related

Prosím tě,co myslíš,že je to za sprej jak tím čistí tu váhu?To je to nejmenší to zkusit takhle vyčistit.Pomohlo by WDčko?

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Napsal: 31 kvě 2011, 17:03
od honza76
Měl jsem tip...,že by to mohl dělat i EGR ventil.Dnes jsem ho ráno odpojil a měl jsem cestu cca 50 km.Zdálo se,že auto jede opravdu lépe s odpojeným EGR.Ale nevím,zda to byla náhoda.
Co vy by jste řekli na ten ventil?
Samozřejmě ,že děkuji za reakce a i za tipy na váhu.Vyndat jí je to nejmenší.Klidně vyčistím co se dá.Jen ať už mě to nestojí vyhozený prachy za věci které nepomohou.Je to fakt k nasrání a nejsem bezednej.Nežiju sám. :D .Díky všem.

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Napsal: 31 kvě 2011, 17:29
od honza76
honza76 píše:
Jenacerny píše:Tady je odkaz jak na to,to čidlo je vetšinou zašpiněné a dává řídící jednotce špatné údaje a diagnostika to nenajde.
http://www.youtube.com/watch?v=iX2Y44Np ... re=related

Prosím tě,co myslíš,že je to za sprej jak tím čistí tu váhu?To je to nejmenší to zkusit takhle vyčistit.Pomohlo by WDčko?

Když tu váhu vyčistím,nemohl bych jí nějak mojí vinou poškodit?A za další nemůže s stát,že s ní nějak hnu a bude ve špatné poloze,tudíž bude udávat špatné hodnoty? :?

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Napsal: 31 kvě 2011, 17:37
od hansdob
WDčko neeee. Nejlepší by byl isopropylalkohol ale ten má doma jen profík takže třeba čistič na brzdy

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Napsal: 31 kvě 2011, 17:47
od honza76
hansdob píše:WDčko neeee. Nejlepší by byl isopropylalkohol ale ten má doma jen profík takže třeba čistič na brzdy
Co je to za čistič?Měl bys nějaký název.Nevím jestli to to sprej či nějaká tekutina v lahvičce.Nedal by se také dát použít technický benzín?Isopropylalkohol jsem našel na netu 14 ml za 72 kč takže by nebyl problém ho koupit.Větší balení nemá cenu kupovat,když to nepotřebuji každý den.

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Napsal: 31 kvě 2011, 18:01
od Alzafir
Právě že podle toho návodu na jůtubu můžeš váhu lehce zničit. Nic tam nestrkej, i tím štětečkem bys mohl při větší neopatrnosti porušit snímací substrát.
Použil bych sprej, čistič karburátorů. Zrovna tak na to teplotní čidlo, diodu.
Jen tak mimochodem, není tohle čidlo měřené jednotkou a tím pádem vyhodnotitelné diagnostikou??
Řekl bych, že jo, takže bych prošel znovu data.

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Napsal: 31 kvě 2011, 18:36
od honza76
Vy mě chlapi dáváte :mrgreen:

Klidně více příspěvků a názorů.Projdu toho co nejvíce"v autě" a to by bylo aby nebylo. :lol:

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Napsal: 31 kvě 2011, 21:00
od Jenacerny
vd sprej určitě ne.
Zanechá na odporu mastnotu, na kterou se nachytá prach.
Isopropyl je na to asi nejlepší,protože zároveň vytěsňuje vlhkost.
Já jsem na to používal kontox, obsahuje taky propyl a nepoškozuje elektroniku.
Diagnostika to podle mých zkušeností nenajde, protože čidlo měří teplotu nasávaného vzduchu
a jestliže bude ukazovat o 10 stupnů míň neni to závada pro diagnostiku.
Diagnostika by vyhodnotila závadu, když čidlo nebude měřit vůbec.
Hnout se s ní nedá je pevně usazená,jediné na co dát pozor až se bude dávat zpátky je dát ji podle šipky, která je na ní vyznačená.
šipka musí ukazovat po směru nasávaného vzduchu.