Stránka 1 z 2

vzduch nebo dusík

Napsal: 23 lis 2006, 21:08
od hans
jaký máte názor na dusík v pneu

Napsal: 23 lis 2006, 21:10
od Vojta
kolik procent dusíku je ve vzduchu?

Napsal: 23 lis 2006, 21:12
od Honz@
78 %

Napsal: 23 lis 2006, 21:13
od hans
ze by kolem 80 :)

Napsal: 23 lis 2006, 21:15
od Vojta
to znamená?

Napsal: 23 lis 2006, 21:19
od hans
:(

Napsal: 24 lis 2006, 13:35
od Jirka D..
Vojta píše:to znamená?
to znamená, že to kolo nerozdejchá :lol: :lol:

Napsal: 24 lis 2006, 13:48
od Vojta
pro méně chápavé to znamená to že 80% dusíku nebo 90% dusíku nestojí za ty prachy, když ti bude dusíkem foukat tak stejně neodstraní dost vzduchu co už v tý gumě je

Napsal: 24 lis 2006, 18:23
od Stach Jan
Myslím,že se spíše jedná o příměsi oleje z kompresoru,
které "rozrušují gumu"a menší(?) rozpínavost plynu.
(každý se něčím živí,ne?)

Napsal: 24 lis 2006, 18:39
od pepca
:lol: :shock: já se v tom moc nevyznám,ale mně bylo řečeno že dusík má stejný tlak,tedy ukazuje stejný tlak at je guma studená či zahřátá,hlavně když guma sedí jak má tak tlak v pneu neklesá,tak nevím,pravda je že at letní nebo zimní vždy po uskladnění a opětovném nasazení na auto jsou měkčí a musím je dofoukat,což u plnění dusíkem není údajně třeba. :lol:

Napsal: 24 lis 2006, 19:39
od Vojta
pepca píše::lol: :shock: já se v tom moc nevyznám,ale mně bylo řečeno že dusík má stejný tlak,tedy ukazuje stejný tlak at je guma studená či zahřátá,hlavně když guma sedí jak má tak tlak v pneu neklesá,tak nevím,pravda je že at letní nebo zimní vždy po uskladnění a opětovném nasazení na auto jsou měkčí a musím je dofoukat,což u plnění dusíkem není údajně třeba. :lol:
pepčo ty sis to nepřečet pozorně, ve vzduchu je 80% dusíku to znamená že i v pneumatice plněný vzduchem je 80% dusíku, myslíš že když si tam necháš za prachy nafoukat dusík z bomby kterej se ti smíchá se vzduchem co v gumě je tak že ten rozdíl jde poznat? estli tam máš 80% dusíku z normálního vzduchu nebo 90% dusíku z bomby za prachy....myslim že rozdíl nepozná nikdo a pneu před sezonou budeš muset dofoukat i tak a pochybuju že si pojedeš do pneuservisu dofoukat 0,2 atmosféry...

Napsal: 24 lis 2006, 21:16
od pepca
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Napsal: 14 pro 2006, 20:59
od kemo
Vojta píše:
pepca píše::lol: :shock: já se v tom moc nevyznám,ale mně bylo řečeno že dusík má stejný tlak,tedy ukazuje stejný tlak at je guma studená či zahřátá,hlavně když guma sedí jak má tak tlak v pneu neklesá,tak nevím,pravda je že at letní nebo zimní vždy po uskladnění a opětovném nasazení na auto jsou měkčí a musím je dofoukat,což u plnění dusíkem není údajně třeba. :lol:
pepčo ty sis to nepřečet pozorně, ve vzduchu je 80% dusíku to znamená že i v pneumatice plněný vzduchem je 80% dusíku, myslíš že když si tam necháš za prachy nafoukat dusík z bomby kterej se ti smíchá se vzduchem co v gumě je tak že ten rozdíl jde poznat? estli tam máš 80% dusíku z normálního vzduchu nebo 90% dusíku z bomby za prachy....myslim že rozdíl nepozná nikdo a pneu před sezonou budeš muset dofoukat i tak a pochybuju že si pojedeš do pneuservisu dofoukat 0,2 atmosféry...

Dusík se tam nedává ale trochu jiný plyn. Používá se z toho duvodu,že se v pneumatice tolik nezahříva jak vzduch a plašť tolik neměkne a má lepší přilnavost!

Napsal: 14 pro 2006, 21:08
od Oťas
No nevim, ale myslim, že zahřátá guma má lepší přilnavost.....

Re: vzduch nebo dusík

Napsal: 14 pro 2006, 21:18
od Oťas
hans píše:jaký máte názor na dusík v pneu
Tahání peněz z lidí.... v našich klimatických podmínkách = zbytečnost. :wink: