Klepání motoru
Napsal: 18 dub 2011, 08:26
Zdar,
před měsícem se mi rosvítil na palubovce servis, načetl jsem chyby
čidlo klepání motoru pro válce 2,3,4
(1327,1328,1329 - Nesprávná funkce změny úhlu předstihu - obvod/systém proti klepání (detonačnímu spalování) válce)
chyby jsem vymazal a auto normálně jezdilo
mezitím jsem vyměnil olej a rozvody.
a včera normálně při jízdě se opět rosvítila kontrolka a zase chyby klepání,
tentokrát válce1,3 a 4
v diagnostice byla jedna chyba jako NOT present a 2 další PRESENT
po vymazání se znovu neukážou
po nastartování mi v live data ukazuje B1 KNOCK SENSOR SIGNAL (bank 1) napětí 0.5V po přidání plynu to vyjede až na 0.8V
je to správně?
KNOCK RETARD CYLINDER 1 až 4 to ukazuje stále 0
nějaké nápady co to může být?
je vadné čidlo, nebo je nějaká chyba v motoru, která to klepání způsobuje?
dík za rady a nápady.
před měsícem se mi rosvítil na palubovce servis, načetl jsem chyby
čidlo klepání motoru pro válce 2,3,4
(1327,1328,1329 - Nesprávná funkce změny úhlu předstihu - obvod/systém proti klepání (detonačnímu spalování) válce)
chyby jsem vymazal a auto normálně jezdilo
mezitím jsem vyměnil olej a rozvody.
a včera normálně při jízdě se opět rosvítila kontrolka a zase chyby klepání,
tentokrát válce1,3 a 4
v diagnostice byla jedna chyba jako NOT present a 2 další PRESENT
po vymazání se znovu neukážou
po nastartování mi v live data ukazuje B1 KNOCK SENSOR SIGNAL (bank 1) napětí 0.5V po přidání plynu to vyjede až na 0.8V
je to správně?
KNOCK RETARD CYLINDER 1 až 4 to ukazuje stále 0
nějaké nápady co to může být?
je vadné čidlo, nebo je nějaká chyba v motoru, která to klepání způsobuje?
dík za rady a nápady.