Stránka 1 z 1

Vakuvová pumpa -podtlak

Napsal: 29 bře 2011, 20:47
od Vaclav
Nevíte někdo jaký podtlak má dávat vakuová pumpa na vývodu k posilovači brzd a jaký na vývodu k selenoidním ventilům a při jakých otáčkách motoru?

Re: Vakuvová pumpa -podtlak

Napsal: 29 bře 2011, 21:34
od denny
V celém systemu 0,7-0,9 atm do minusu. :wink:
Podtlakový budík musí ukazovat 0,1-0,3 :wink:

Re: Vakuvová pumpa -podtlak

Napsal: 29 bře 2011, 21:38
od Vaclav
Ten podtlak to musí dávat už při volnoběhu nebo až při zvýšených otáčkách? A v jakých jednotkách ukazuje podtlakový budík, že má ukazovat jen 0,1 - 0,3?

Re: Vakuvová pumpa -podtlak

Napsal: 29 bře 2011, 21:44
od denny
I na volnoběh,prostě pořád.Je to v atm.
Protože žijeme v atmosfeře,tak je běžný tlak 1,0atm,čili odečti od 1,0atm 0,9/0,7 a jseš na 0,1-0,3 atm.

Re: Vakuvová pumpa -podtlak

Napsal: 29 bře 2011, 22:00
od Vaclav
Díky, už chápu jak jsi to myslel. Netušíš náhodou co by mohlo být s vakuovou pumpou, když na vývodu pro posilovač brzd nějaký podtlak dává (zatím jsem ho neměřil) a na vývodu k selenoidním ventilům není žádný podtlak. Případně je to opravitelné?

Re: Vakuvová pumpa -podtlak

Napsal: 29 bře 2011, 22:09
od denny
Vakuovka se mění celá.Díly do ní nekoupíš.
Tady je nová.U mě máš z toho 15% slevu.
http://www.autokelly.cz/#PATH=3761801;9 ... ST=0|LNG=0|