Stránka 1 z 3
					
				kotouče nebo bubny
				Napsal: 17 lis 2006, 19:05
				od Zdeněk Nosál
				Mám 1,6 16V 98 a vzadu kotouče. Viděl jsem ale géčka se stejným motorem a vzadu měly bubny. Dokáže někdo vysvětlit, kdy došlo ke změně? Moje Astra je ze začátku výroby, že by pak oplíci začali šetřit?
			 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2006, 19:59
				od milosh
				ja mam to samy, taky se v servisu divili ze tam nemam kotouce..  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2006, 20:02
				od manli2
				a já kotouče mám heč... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2006, 20:07
				od manli2
				jinak kotouče se dávali od 1.8 16V nebo 2.0 di a vejš jinak někde byla i 1.2 s kotoučema základ, jinde sis musel připlatit 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2006, 21:12
				od YANEK
				
 to neřeš co kus to originál možná i podle země původu  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 18 lis 2006, 20:09
				od Lomikar
				YANEK píše:
 to neřeš co kus to originál možná i podle země původu  

 
Tchán má Astřičku 1,6 55 Kw 98m Rv pětidvířko má koutouče i na zadku a chromovanou lištu na masce o el oknech vzadu ani nemluvě.
Já mám 1,6 16v Z16xe kombajna a nemám ani kotouče ani masku  tak mám bubny a masku bez chrom lišty a na zadních oknech švihadla.
Tchán to má z němec a já z domácích luhů a hájů.
Ale mám pocitže bude zdřejmě asi víc než země původu rozhodovat  stupeň výbavy.On  Elegancku a já "jen"komfortku.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 18 lis 2006, 20:17
				od Vojta
				rozhoduje země určení, němci maj vždy kotouče kvůli neomezený rychlosti na dálnici
			 
			
					
				
				Napsal: 30 lis 2006, 20:29
				od Lomikar
				Vojta píše:rozhoduje země určení, němci maj vždy kotouče kvůli neomezený rychlosti na dálnici
To mi jako chceš říct že na Fábce 1,2 HTP 40Kw budou v Němec kotouče i v na zadku?Nebo třeba na Matízkovi (0,8 L)????
 
			 
			
					
				
				Napsal: 04 pro 2006, 15:34
				od Princ William
				Lomikar píše:Vojta píše:rozhoduje země určení, němci maj vždy kotouče kvůli neomezený rychlosti na dálnici
To mi jako chceš říct že na Fábce 1,2 HTP 40Kw budou v Němec kotouče i v na zadku?Nebo třeba na Matízkovi (0,8 L)????
 
 no to jako pozor videl jsem ze na fabce 1,4 Mpi mel vzadu kotouce a 1,2 Honem To Prodej jsem nak nestudoval
 
			 
			
					
				Re: kotouče nebo bubny
				Napsal: 04 pro 2006, 16:00
				od james11
				Zdeněk Nosál píše:Mám 1,6 16V 98 a vzadu kotouče. 
mám to taky tak, jen rok výroby je 10/1999  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 04 pro 2006, 16:31
				od Vojta
				Lomikar píše:Vojta píše:rozhoduje země určení, němci maj vždy kotouče kvůli neomezený rychlosti na dálnici
To mi jako chceš říct že na Fábce 1,2 HTP 40Kw budou v Němec kotouče i v na zadku?Nebo třeba na Matízkovi (0,8 L)????
 
mluvim o astře a ne o nějakejch sráčích
 
			 
			
					
				
				Napsal: 04 pro 2006, 16:35
				od manli2
				vo matizkovi nebudeš říkat že je to sráč když má stejnýho tátu jako astra.... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 04 pro 2006, 16:46
				od Vojta
				manli2 píše:vo matizkovi nebudeš říkat že je to sráč když má stejnýho tátu jako astra.... 

 
no tak to si naštuduj jeho historiji, takovej korejskej xindl je jenom vostuda GM
 
			 
			
					
				
				Napsal: 04 pro 2006, 17:12
				od Happy
				manli2 píše:a já kotouče mám heč... 

 
oblečená - neoblečená, s motorem - bez motoru, ale kotouče máme čtyři!  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 04 pro 2006, 20:55
				od Miro.design
				ja mam taky jenom bubny 

 chtel bych to predelat na kotouce de to vubec? nebo to neni prdel