Stránka 1 z 1

Ceny oprav ASTRA G

Napsal: 31 pro 2010, 14:19
od henry99
Zdravím všechny,
potřeboval bych radu od zkušenějších majitelů Aster, mám za sebou technickou a zjištěny tyto lehké závady:

3054 - Z převodky řízení uniká mazivo neodkapává však na vozovku
3071 - V kloubech, pákách a tyčích jsou mírně větší vůle
4164 - Zkrutná tyč stabilizátoru , případně pružná vodící lůžka jsou mírně poškozená
4174 - Některé hřídele, klouby mají mírně zvětšené vůle
5031 - Některé nosné díly rámu (nosné konstrukce) jsou mírně narušeny korozí
5104 - Na skříni karosérie (kabině řidiče) jsou poškození, narušující estetický vzhled, nikoli však její pevnost nebo funkci
7072 - Na motoru nebo na převodovce jsou patrné stopy po unikání oleje, avšak olej neodkapává na vozovku
8025 - Výfukové potrubí je netěsné (dílčí netěsnosti spojů); tyto netěsnosti však nemají vliv na bezpečnost, případně hlučnost vozidla a měření emisí

Dodám, že se jedná o model 100-leté edice (r. v. 1999), Astra hatchback.

Hodně by mi pomohlo, kdybyste mohli aspoň nadnést cenové rozpětí oprav nutných pro bezpečnou jízdu - zajímá mě varianta, kdy bude nutná komplet oprava.
Je jasné, že třeba 5104 nebude nic vážného, ale třeba výfuk jsem měnil před rokem a půl spolu s katalyzátorem (8025), úniky oleje na motoru a převodce mě však nahánějí trochu strach do budoucna.

Dík za každou radu a zkušenost.
Henry99

Re: Ceny oprav ASTRA G

Napsal: 31 pro 2010, 14:34
od adam09
olej bych neřešil

možná bych řešil čepy řízení viz 3071 .. koupíš čepy řízení a případně axiální táhla

spodek karoserie stříknout černým sprejem na podvozky


a motor a převodovku bych umyl 8)

Re: Ceny oprav ASTRA G

Napsal: 31 pro 2010, 14:42
od denny
Všechny tyto vypsané lehké závady jsou na 11let starý vůz zcela standartní stav.Technici na STK na 11letém voze nemohou napsat bez závad.K řešení jsou vždy jen zívady B a C.Nad těmito klidně mávni rukou. :D

Re: Ceny oprav ASTRA G

Napsal: 31 pro 2010, 15:01
od henry99
Ahoj, díky za rychlé odpovědi.
Je mi jasné, že lehká závada není věc k okamžitému řešení, jde mi o horizont příští technické koncem roku 2012, kdy by se mohlo jednat už o závady těžší.

Aby se z mírné netěsnosti nestala velká netěsnost atd :)
Z tohoto pohledu na to spíš koukám :)

Díky.