Problém ze servem, Astra G, 1,7 TD, motor XDTL
Napsal: 04 zář 2010, 21:43
Dnses jsem se zaregistroval, takže všechny zdravím. Už skoro rok mě provází závada na motoru, které pořád nemohu přijít na kloub a bojím se za autem vypravit kamkoliv dál. Už po třetí jsem měnil klínový řemen. Po ujetí cca 2000 km začne pískat a po pár desítkách km se úplně rozerve. Poslední roztrhnutí mě vyšlo na 17 000 Kč, protože se namotal na kliku a náskledně se mi potkal motor... Auto jsem nechal opravit v Olfin Caru v HK, odjel jsem na Slovensko na dovolenou a řetěz se po 1000 km roztrhl znovu.
Co jsem už udělal :
1. Vyměnil jsem baterii za silnější, kamarád si myslel že by mohla být slabší baterka a dobíjení by dávalo hodně zabírat altíku. NEPOMOHLO
2. Vymontoval jsem alternátor a nechal ho v servisu zkontrolovat, jestli není něco s ním.
JE V POŘÁDKU
3. Odpojil jsem řemen od klimy, kdyby náhodou zadrhávala klima a cukala i s klíňákem.
NEPOMOHLO
Minulí týden se mi začalo ozývat servo, Při otočení klíčku píská, po nastárování se pořád slyšet, když pohnu s volante, opět slabě zapíská.
Nemuže to mýt souvyslost s tím řemenem? Sevo je poháněné elektronicky, je možné že by mělo velký odběr a trhalo klínový řemen? Děkuju moc za veškeré rady a postřehy. Opravdu už si nevím rady.
Co jsem už udělal :
1. Vyměnil jsem baterii za silnější, kamarád si myslel že by mohla být slabší baterka a dobíjení by dávalo hodně zabírat altíku. NEPOMOHLO
2. Vymontoval jsem alternátor a nechal ho v servisu zkontrolovat, jestli není něco s ním.
JE V POŘÁDKU
3. Odpojil jsem řemen od klimy, kdyby náhodou zadrhávala klima a cukala i s klíňákem.
NEPOMOHLO
Minulí týden se mi začalo ozývat servo, Při otočení klíčku píská, po nastárování se pořád slyšet, když pohnu s volante, opět slabě zapíská.
Nemuže to mýt souvyslost s tím řemenem? Sevo je poháněné elektronicky, je možné že by mělo velký odběr a trhalo klínový řemen? Děkuju moc za veškeré rady a postřehy. Opravdu už si nevím rady.