Arwyho hatchback Z14XE / Astra J A16XER
Napsal: 14 dub 2010, 20:39
Začnem tým, že toto je naša druhá G-čková Astra. Pred tým sme mali X16XEL a pred kúpou tejto sme dlho rozmýšľali či kúpiť opäť G-čko alebo H-čko. Nakoniec sme sa rozhodli pre G-čko na ktorého krivky nemá ani H-čko
. Pred kúpou padli rozhodnutia o výbave, ročníku, motorizácií a farbe. Chceli sme Njoy, modelový rok 2003, alebo 2004, min. 4 airbagy, klimatizáciu. Dlho sme nič čo by vyhovovalo požiadavkám nemohli nájsť, ak bol splnený modelový rok, tak chýbali bočné airbagy a tak podobne, veď to poznáte. Jedného dňa som si podľa obrázkov všimol ponuku na Astru 2002 ktorá mala njoy masku, šedý stredový panel a chromované krúžky okolo budíkov. Ponuka bola z Bratislavy, tak som si spojil návštevu bývalého spolužiaka aj s obhliadkou auta. Prvý dojem z auta bolo sklamanie. Astra bola totálne v zanedbanom stave, ako interiér, tak aj exteriér. Musím priznať že keby tam nebol so mnou spolužiak, tak by som ju nekúpil. Za bola len dobrá cena (210 000 SK v novembri 2007), dobré jazdné vlastnosti, kompletná dokumentácia k autu, to že nebolo búrané a to, že predávajúci vedel behom hodiny vybaviť na polícií potrebný zápis do OEV.
Stav auta po kúpe:





Pôvodné rádio bolo CAR400

Jednou z prvých úprav boli origo puklice

Po prvom veľkom čistení sa interiér zmenil na nepoznanie:



"Nové" hliníkové disky:

Coupé maska

K pôvodnému TIDu bol domontovaný modul od Davida, ktorý bol nakoniec nahradený origo GIDom. Tak isto boli aj vymenené pôvodné nádržky za nádržky so snímačom hladiny pre chladiacu kvapalinu a ostrekovače, kabeláž je predpripravená aj pre čidlo oleja a brzdového obloženia.

Dostalo sa aj na výmenu pôvodného koženého multifunkčného volantu za športový a dorobenie tempomatu. Po sprevádzkovaní tempomatu sa prejavila závada v prepojke medzi plošákom a komektorom RJ motora v obvode brzdového spínača, ktorá sa prejavovala náhodným vypínaním tempomatu.

Oprava prepojky v RJ motora je v domácich podmienkach nemožná, tak že sa kúpila nová z Poľska.

V septembri 2009 sme dali Astru prestavať na LPG, foto sem nebudem dávať, je ich dosť v LPG vlákne.
V marci 2010 som vymenil pôvodné manžety na radičke a ručke za kožené

Súčastná podoba na "nových" 16" diskoch:





Čo sa týka plánov do budúcna, tak možno kľučky a lišty do farby karosérie, prípadne výmena GIDu za CID, prípadne dorábka ďalšej origo výbavy (napr. automaticky sklopné vnútorné spätné zrkadlo ........).

Stav auta po kúpe:
Pôvodné rádio bolo CAR400
Jednou z prvých úprav boli origo puklice
Po prvom veľkom čistení sa interiér zmenil na nepoznanie:
"Nové" hliníkové disky:
Coupé maska
K pôvodnému TIDu bol domontovaný modul od Davida, ktorý bol nakoniec nahradený origo GIDom. Tak isto boli aj vymenené pôvodné nádržky za nádržky so snímačom hladiny pre chladiacu kvapalinu a ostrekovače, kabeláž je predpripravená aj pre čidlo oleja a brzdového obloženia.
Dostalo sa aj na výmenu pôvodného koženého multifunkčného volantu za športový a dorobenie tempomatu. Po sprevádzkovaní tempomatu sa prejavila závada v prepojke medzi plošákom a komektorom RJ motora v obvode brzdového spínača, ktorá sa prejavovala náhodným vypínaním tempomatu.
Oprava prepojky v RJ motora je v domácich podmienkach nemožná, tak že sa kúpila nová z Poľska.
V septembri 2009 sme dali Astru prestavať na LPG, foto sem nebudem dávať, je ich dosť v LPG vlákne.
V marci 2010 som vymenil pôvodné manžety na radičke a ručke za kožené
Súčastná podoba na "nových" 16" diskoch:
Čo sa týka plánov do budúcna, tak možno kľučky a lišty do farby karosérie, prípadne výmena GIDu za CID, prípadne dorábka ďalšej origo výbavy (napr. automaticky sklopné vnútorné spätné zrkadlo ........).