Stránka 1 z 1

1.7td spatne startuje

Napsal: 20 pro 2009, 00:00
od minotaur-ireland
Ahoj vsem,
potreboval bych od vas radu(pomoc).....

1.Info: koupil jsem auto opel astra G karavan 1.7td (nemecky motor) r.v. 99, pocet km 150tis,
v minulosti menene rozvody,filtr,olej atd...

2. zavada: jiz pri koupi jsem o zavade vedel od majitele, tak i byla cena auta prizpusobena.(bylo mi receno ze pada nafta nebo je spatne cerpadlo). musim ale podotknout ze auto bylo a muselo byt po celou dobu prodeje nastartovano pote jsem s autem z mista prodeje odjel a najel cca 200km bez jakych koli znamek poruchy, zavady.
jedna se tedy o to ze nemohu standartnim stylem nastartovat auto(otoceni klicku-zhaveni-start). jsem schopen auto nastartovat ale za pomoci jineho auta ci startovaciho agregatu, jelikoz nez nastartuji tak driv vymlatim baterii.po celou dobu startovani jde z vyfuku cerny kour,jakmile auto nastartuji z vyfuku vyleti oblak cerneho koure,(pri zahratem motoru na provozni teplotu z vyfuku pri seslapnuti plynoveho pedalu jde nerazove cerny kour i kdyz si mozna nekdy myslim ze to je i v mezich a nekdy ne...)zavada se projevuje jak za studenem motoru, kdyz zhavice zhavi , tak i za teplem motoru kdyz uz zhavice nezhavi.(motor vypnut na dobu cca 10min a opetovne zkouseni startovani)

3. co jiz bylo odzkouseno ci vymeneno:a:zhavice-ok,proud na zhavice-ok b:baterie-ok,
c:test tesnosti vedeni nafty v potrubi za pomoci pumpicky s vestavenym tlakomerem, test byl zkousen u nadrze, pod zadnimi sedacky, d:vycisteni sita v palivove nadrzi, e:vymena palivoveho filtru vcetne telesa filtru,
f:vlozena rucni pumpicka mezi palivovy filtr a vstrikovaci cerpadlo, g: vymena prepadovych hadicek mezi vstrikovacimi trysky vcetne ukoncovaci, h:kontrola tesnosti a nasledne dotazeni vstrikovacich trysek,
i:vymena celeho repasovaneho vstrikovaciho cerpadla(zde musim podotknout ze cena byla vyzsi nez cena auta), j:hrube nastaveni noveho cerpadla na stavytelnych sroubech-horni uvrat je samozrejmost.

4:nejake rady?? v pondeli pokud budou mit kolegove z oplu cas tak auto vezu k nim na pripojeni diagnostiky, dale chci jeste zkusit prime propojeni paliva tj. (kanystr s naftou-cerpadlo-vstrikovaci trysky-cerpadlo-kanystr s naftou) je mozne ze jsem neco prehledl ale ja nevim co!!!!mozna jsem take neco zapomel napsat,protoze jsem toho vyzkousel uz opravdu pozehnane......
tak pokud by jste meli nejake napady,rady,zkusenosti,proste cokoli co bude mit smysl, logiku, hlavu a patu jak se rika, tak mi prosim napiste a pomozte, dekuji predem vsem!!!
Lucas.

Re: 1.7td spatne startuje

Napsal: 21 pro 2009, 23:28
od denny
Vypadá to na čerpadlo,ty máš navíc ještě větší zvěrstvo než je VP 44,máš VP30 s regulačním ventilem.

Re: 1.7td spatne startuje

Napsal: 22 pro 2009, 20:17
od minotaur-ireland
denny píše:Vypadá to na čerpadlo,ty máš navíc ještě větší zvěrstvo než je VP 44,máš VP30 s regulačním ventilem.

Dekuji za typ, ale vstrikovaci cerpadlo jsem jiz vymenil (viz text). Vymenou jiz zminovaneho repasovaneho cerpadla se zlepsilo startovani (alespon nejakym zpusobem oproti staremu vstr. cerpadlu nastartuji) porad ale neni normalni startovat auto 15minut. dnes mi auto kolega pripojil na diagnostiku (tech2) a hlasilo chyby (prelozim trosku zjednodusene): spatna komunikace s cerpadlem, spatna komunikace s imobilizerem(pricemz nechapu co je to za chybu kdyz auto nastartuje)- chyby odstraneny,zavada ale stale pretrvava. Dale pak doporuceno vymenit zhavice za upne nove (stare sice zhavi cca na 75procent ale ne na sto procent) a ta druha hlavni pricina je prvni dva vstriky(od rozvodoveho remene) stale otevrene. Takze na tomto motoru ktery vlastnim hlavni pricinou problemu ktera je tak odeslo cerpadlo(vymeneno) dva vstriky (musim koupit). Az vymenim vstriky napisi jestli byla zavada odstranena.

Re: 1.7td spatne startuje

Napsal: 22 pro 2009, 20:47
od lukaskpd
napis rovnaky motor ma a tiez to u minus 10 blbo startuje ale iba prvy start pak poho

Re: 1.7td spatne startuje

Napsal: 23 pro 2009, 17:25
od m1lan
Taktiež my. Nie a nie naštartovať otcovu astru (X17DTL). Zistili sa chvalabohu iba 2 špatné žhaviče :)

Re: 1.7td spatne startuje

Napsal: 23 pro 2009, 23:53
od lukaskpd
a robilo to akokeby tak na 3 vlace hned chytili a potom za 1-2 sekundy neskor chitili aj dalsie?

Re: 1.7td spatne startuje

Napsal: 24 pro 2009, 09:04
od Luboš X17DTL
Pokud mi na bývalém motoru nešel jeden žhavič, tak jsem nic nepoznal, ale když už nešly dva, tak to točilo hodně dlouho. Osobní zkušenost, že nejlepší byly žhavičky Beru. Bosche vydržely asi 40 000km a pak šel jeden po druhém.

Re: 1.7td spatne startuje

Napsal: 24 pro 2009, 10:14
od m1lan
lukaspd : Strašne dlho to točilo, na prvý krát sa to ani naštartovať nedalo.. niekedy až na piaty pokus a keď to už chytilo tak to habkalo asi cca 5 s.

Re: 1.7td spatne startuje

Napsal: 24 pro 2009, 13:19
od lukaskpd
tak toto to nerobilo len nejaky valec nadskoci po par sekundach a potom to ide normal