Stránka 1 z 2
Ahoj, můžete poradit mému kamarádovi? 2.0DTi x 1.7CDTi
Napsal: 04 pro 2009, 15:12
od KLF
Kolega v práci si může dovézt G Caravan a to buď 2.0DTi a nebo 1.7CDTi. Který z těch motorů odvede lepší službu? Dle informací má ten dvoulitr najeto přes 90tkm a ta 1.7 má najeto přes 160tkm. Co byste radili? Slyšel jsem, že ta 1.7 je snad motor od ISUZU a že je to hodně povedený motor. Jen nevím, jestli už to zase na druhou stranu nemá moc najeto. Co je třeba u obou motorů před koupí zkontrolovat? Já mu moc neporadím, jsem benzíňák
Zase v neprospěch té 1.7 hovoří i vyšší povinné ručení.
Díky za rady
Re: Ahoj, můžete poradit mému kamarádovi? 2.0DTi x 1.7CDTi
Napsal: 04 pro 2009, 15:19
od AstraMan
Povinné ručení ať neřeší

Není problém udělat pojistku s možností 30% - 85% slevy i při zachování dobrých limitů pokrytí, kdyby se něco nedej bože stalo

Re: Ahoj, můžete poradit mému kamarádovi? 2.0DTi x 1.7CDTi
Napsal: 04 pro 2009, 15:20
od milosh
rozhodne bych bral auto co ma mene najeto

Re: Ahoj, můžete poradit mému kamarádovi? 2.0DTi x 1.7CDTi
Napsal: 04 pro 2009, 15:41
od Oplíček
No hlavně by to chtělo kontaktovat někoho z našich klubáků,kdo má diagnostiku,aby to profrčel,ale co jsem slyšel,tak motory Isuzu jsou prý spolehlivé a 170 není zas až tak moc.Bůh ví,jestli u toho druhého někdo nestahoval tachometr.No hlavně se nebát pojistky,protože dneska už to není taková hrůza a každá pojišťovna dělá furt nějaké akce a pak ti to vypočítají na pár kaček.
Re: Ahoj, můžete poradit mému kamarádovi? 2.0DTi x 1.7CDTi
Napsal: 04 pro 2009, 16:33
od genius0011
nechci kalit vodu ale, nejsou náhodou motory CDTi italové???
Re: Ahoj, můžete poradit mému kamarádovi? 2.0DTi x 1.7CDTi
Napsal: 04 pro 2009, 16:35
od Phrz
a neni cdti nahodou novejsi motor?
Re: Ahoj, můžete poradit mému kamarádovi? 2.0DTi x 1.7CDTi
Napsal: 04 pro 2009, 16:42
od dimi
Je to Isuzu, 1,9CDTI jsou italové. Je to super motor, ale vzhledem k rozdílu km bych vzal raději ten dvoulitr. Jednasedma je hodně úsporná, lehce se dostaneš i na 4l spotřeby. Kouknout na nádržku vody, zda neni kalná a neni v ní stopa oleje. U 2,0Dti je horší čerpadlo, ale pokud km nejsou stočený, tak bych se toho nebál.
Re: Ahoj, můžete poradit mému kamarádovi? 2.0DTi x 1.7CDTi
Napsal: 04 pro 2009, 16:52
od genius0011

tady v tomto topicu se doporučuje méně Km a
TADY se zase řeší že málo Km je podezřelý

Re: Ahoj, můžete poradit mému kamarádovi? 2.0DTi x 1.7CDTi
Napsal: 04 pro 2009, 16:57
od dimi
Těžko posoudit, protože nevíme co to má být za rok výroby. Samozřejmě pokud to jde, tak si vzít někoho s diagnostikou a podívat se. Někdy je zajímavá i serviska a nebo historie u Opla v databázi. Taky záleží jak ten dotyčný chce jezdit. Jednasedma neni zrovna brko na závodění a lítání 160 po dálnici, ale na klidnou jízdu s rodinkou se super spotřebou.
Re: Ahoj, můžete poradit mému kamarádovi? 2.0DTi x 1.7CDTi
Napsal: 04 pro 2009, 17:39
od Mike.S
u 2.0 DTi je, pokud se nepletu, čerpadlo Bosch VP44 a s tím je spojená obava, že u něj odejde RJ, 1.7 CDTi je novější motor s vstřikováním common-rail, u kterého se může vyskytnout častá závada u common-rail a to zanesený vstřikovač, osobně bych šel asi do toho CDTi-čka, ale chce to vědět, jestli se měnil rozvodový řetěz, ten se u těchto motorů mění při 150t km a samozřejmě není od věci to projet diagnostikou
Re: Ahoj, můžete poradit mému kamarádovi? 2.0DTi x 1.7CDTi
Napsal: 04 pro 2009, 17:48
od Phrz
jestli je to common rail tak pro me by byla cdti jasna volba
Re: Ahoj, můžete poradit mému kamarádovi? 2.0DTi x 1.7CDTi
Napsal: 04 pro 2009, 17:48
od Mike.S
to C v CDTi znamená, že se jedná o common-rail

Re: Ahoj, můžete poradit mému kamarádovi? 2.0DTi x 1.7CDTi
Napsal: 04 pro 2009, 18:46
od Marky
Common rail je urcite lepsi v kultivovanosti i kdyz parametru soucane konkurence nedosahuje. Vykon 59kW neni zavratny, ale co si pamatuji, tak byl kupodivu docela zivy a na bezne jezdeni bude pohodovemu ridici stacit, spotreba je urcite dost zajimava. Patrne to bude made in Poland, ale nemusi, zalezi podle rocniku.
Kód: Vybrat vše
Od RomanaK http://www.opel-astra-h.cz/forum/viewtopic.php?f=10&p=11827
Interval výměny rozvodů pro Z17DTH dle servisních informací TIS2000:
"U motoru Z 17 DTH platí se zpětnou platností od MR 2006 pro ozubený řemen interval každých 10 let/90 000 km."
Pro predstavu - ceny nahradnich dilu autokelly, ale urcite sezene levnejsi
vstrikovace 1.7cdti repasovane 8466Kc/kus - nove 14740Kc/kus
cerpadlo 1.7cdti repasovane 31950Kc - nove 41750Kc
Jeste porad chce kolega diesel
O 2.0DTI je zbytecne cokoliv psat, uz toho tady je tuna

.
Z tech dvou naprasto totoznych aut bych bral ten novejsi cdti.
EDIT: opravena hnusna hrubka, jinak samozrejme nechci strasit, urcite cdti patri mezi ty spolehlive je to prece jen common rail, takze citlivy na naftu jako vsechny soucasne diesly, takze nekdy muze neco prijit a pak to neco stoji.
Re: Ahoj, můžete poradit mému kamarádovi? 2.0DTi x 1.7CDTi
Napsal: 04 pro 2009, 18:58
od Vojta
Marky píše:
Kód: Vybrat vše
Od RomanaK http://www.opel-astra-h.cz/forum/viewtopic.php?f=10&p=11827
Interval výměny rozvodů pro Z17DTH dle servisních informací TIS2000:
"U motoru Z 17 DTH platí se zpětnou platností od MR 2006 pro ozubený řemen interval každých 10 let/90 000 km."
1.7 cdti 59kw má kod motoru Z17DTL
Z17DTH je 74kw z háčka
Re: Ahoj, můžete poradit mému kamarádovi? 2.0DTi x 1.7CDTi
Napsal: 04 pro 2009, 19:11
od Marky
Mas pravdu, tech 150 u Gecka je, beru zpet
