Stránka 1 z 1

Astra g 1,816v vs Astra h 1,7cdti100hp

Napsal: 23 říj 2009, 10:13
od Mischelli
Ahojte lidi.Uvažuji o prodeji svoji astry g 1,8 16v 125hp a koupi ojeté h-čkové astry.S géčkem su max spokojeny,ale vadí mi spotřeba 9-9,5l na 100km je pro mě docela dost-jezdim hodně město.Přemýšlel sem o 100koňové 1,7,kterou dělali do astry H spolu s 6st převodovkou,mám ale strach že co se týče dynamiky bude 1,7 o moc horší jako současná 1,8?Láká mě nizká pojistka(jakou u 1,8).Neměl sem tu čest se v ní svézt,nicméně sem měl dřív astru g 1,6 16v myslite že by se dynamikou vyrovnala aspoň té 1,6?Nebo raději jít zrovna do 1,9 cdti.Nejsu vyloženě závodník,ale jednou za čas tomu šlapnu a nechci jezdit jako slimák:D .Laká mě psaná spotřeba kolem 5l/100.Je tento motor dobrá volba i co se týká spolehlivosti?
Díky za vaše názory 8)

Re: Astra g 1,816v vs Astra h 1,7cdti100hp

Napsal: 23 říj 2009, 13:04
od Shimmeron
Ahoj,

Tu astru v hacku s 1,7 mame v praci vo vsetkych firemnych kombikoch, aj par hatchoch, vsetky maju commonrail a musim povedat ze tie motory su dost v pohodicke, ohladne dynamiky, ja mam astru 1.4 90hp a je to o mnoho lepsie, dokazu potahnut aj nalozeny kombik cize podla mna tym ze si zoberes tu 1.7 urcite neurobis chybu 8) samozrejme ak ti nebude vadit ten traktor zvuk kym sa to nezohreje :x

Re: Astra g 1,816v vs Astra h 1,7cdti100hp

Napsal: 23 říj 2009, 13:23
od Slawat77
Nevim jak sou na tom tyhle motory se spolehlivosti,ale urcite by to melo frcet lip nez 1.6 77kw.Ma to o dost vetsi kroutak myslim tak 240 pri nejakych 2300ot/min kdezto treba tva 1.8 ma nejakych 170nm pri 3600ot/min.No jako tvoje 1.8 to asi nepojede,ale urcite lip nez 1.6.

A jinak pukud jde o me tak bych sel asi do 1.9 cdti 110kw :lol: Ta musi jed jak hovado

Re: Astra g 1,816v vs Astra h 1,7cdti100hp

Napsal: 23 říj 2009, 23:37
od Mike.S
Mischelli: mrkni spíš sem :arrow: http://www.opel-astra-h.cz/forum/ tam toho najdeš. . .

Re: Astra g 1,816v vs Astra h 1,7cdti100hp

Napsal: 26 říj 2009, 13:45
od Mischelli
Díky dík.Docela sem od tohoto auta po přečtení několika recenzí a názorů ustoupil.Asi se budu držet hesla když naftu tak něco z koncernu VW.

Re: Astra g 1,816v vs Astra h 1,7cdti100hp

Napsal: 26 říj 2009, 14:07
od milosh
Jen se zeptam kdopak to auto a motory kritizoval? Pokud majitele koncernovych vozu 10let starych tak to jiste maji padne duvody 8) :lol:

Re: Astra g 1,816v vs Astra h 1,7cdti100hp

Napsal: 26 říj 2009, 14:25
od RomanK
Radši to nechtěj vědět. Ještě by tam bylo napsané jak Opel reziví jenom co uvidí mokro.

Re: Astra g 1,816v vs Astra h 1,7cdti100hp

Napsal: 26 říj 2009, 14:45
od Shimmeron
A rezivi??? :lol:

Re: Astra g 1,816v vs Astra h 1,7cdti100hp

Napsal: 26 říj 2009, 21:11
od peet100
co som sa uz ja nahadal s kadekym ze opel je na tom rovnako ako vw a podobne auta... uz to nema zmysle, pre niekoho je proste opel srot a nepomoze ani to ked mu povierm ze mi za dva roky nic neodislo a jemu sa furt nieco kazi na super hyper modernom TDi....

Re: Astra g 1,816v vs Astra h 1,7cdti100hp

Napsal: 26 říj 2009, 21:13
od milosh
peet: jenom dobre ze si to hlupaci a zlodeji mysli, aspon se o ty nase milacky nebudeme muset tolik bat :)

Re: Astra g 1,816v vs Astra h 1,7cdti100hp

Napsal: 27 říj 2009, 09:08
od palix
Zas zlodeji kradnú to, o čo je záujem. A keď pre väčšinu Slovákov a Čechov sú koncernové autá najlepšie, tak niet pomoci ;). ja na budúce kúpim asi japonca ;)...

Re: Astra g 1,816v vs Astra h 1,7cdti100hp

Napsal: 10 lis 2009, 08:24
od Marky
Mischelli píše:Díky dík.Docela sem od tohoto auta po přečtení několika recenzí a názorů ustoupil.Asi se budu držet hesla když naftu tak něco z koncernu VW.
To bych rad vedel, co by jsi si dneska od koncernu za naftu koupil, nerikej ze to "skvele" PD, protoze v ojetine common rail jeste nebude, toto uz nejsou stare a temer vecne motory TDI 66kW pripadne 81kW co vydrzely skoro vsechno :wink:.

Re: Astra g 1,816v vs Astra h 1,7cdti100hp

Napsal: 10 lis 2009, 16:04
od peet100
TDi tahnu celkom malu chvilu kiezt ked si skusit diesel od hondy 2.2 CTDI alebo bmw diese tak tam je aj kultura chodu aj narast vykonu je linearny. TDi su velmi popuarne preto lebo maju v nizkych otackach plny napor krutaku co sposobuje ze mas pocit ze je to formula.. Ale na napriklad zrychlenie z 0 na 100 za 10 sekund? Ved to spravim aj s mojou astrou pomaly... Nevyhoda je ze musis stale radit ked chces udrzat vykon na kolesach.. Auto pri zrychlovani chyti turb kopanec a vysreli ale hned po chvili konci a musis preradovat...

Iste TDi nie su zle zase, zvyknu sa kazit ked sa o to ludia nestaraju kedze nevedia ako sa jazdi s dieselom spravne.. Ale co sa tyka kultury chodu a narastu vykonu a krutaku v otackach je to naozaj kriza...

Ludia ked vidia ako to zrazu zabere a turbo ide na plny vykon tak sa z toho idu dosrat lenze toto zrychlenie a krutak trva prilis kratko.. Zrazu pride druhy kopanec a to taky ze auto zrazu nad 3500 netiahne.. A mat rozsah otacok na urovni 2000 nie je bohvieco.. Musis furt preradovat