Stránka 1 z 2
					
				nemá tah prosím o radu .-)
				Napsal: 25 črc 2009, 09:35
				od redi
				zdravím panové každy tady hledá jak má problém i já ho mám:-( no nic trochu ho nastíním auto nemá tah strací výkon vyšší sotřeba cca 2 - 4 l od normálu pročetl jsem veb ale nijak něco k tomu memu nenašel tak jen doufám že ted najdu
Zjištění ---při výměna svíček ( docela propalené staří svíčšk 40 tk ) již nové bez výrazné změny
           ---po dojetí vypnutí motoru praskání vyfukového potrubí (potrubí již delší dobu nové i egr ventil)
           ---opčasné škubnutí a zvyšení otáček na N po cca 2 min na neutralu klesnou na ok 
           ---na diagnostice nenašlo žadne chybové kodý (op com) jen nevím jak maj vypadat přesné live data tak podle toho nemužu soudit
  
lidi jestli byste věděli jak na co se zaměřit byl by vděčný 
1,6 16v xel r.v98 
			 
			
					
				Re: nemá tah prosím o radu .-)
				Napsal: 25 črc 2009, 10:29
				od Mike.S
				toto téma 
 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 59&start=0 jsi četl? jinak co se týká praskání výfukového potrubí po dojetí, tak to je zcela normální a k tomu škubnutí, nečistil jsi náhodou škrtící klapku, že ne?
 
			 
			
					
				Re: nemá tah prosím o radu .-)
				Napsal: 25 črc 2009, 10:53
				od YANEK
				nemáš ucpanej kat
			 
			
					
				Re: nemá tah prosím o radu .-)
				Napsal: 25 črc 2009, 10:57
				od redi
				jo no tohle tema jsem přečet 2x no nic konkretního jsem na to nestih najít a KAT je novej a i ten strarej byl celkem ok a škrticí klapku jsem nečistil...
			 
			
					
				Re: nemá tah prosím o radu .-)
				Napsal: 26 črc 2009, 22:56
				od Trdlo
				Sundat klapku z motoru, vyčistit pořádně, hlavně nezanedbat připojení podltaků, sundat krokáč z klapky, taktéž dokonale vypucovat, vše smontovat zpět (nezapomeň na těsnící o-kroužek krokového motorku - Def by mohl vyprávět...) a budeš mít po problému.  
 
Btw: znovuzkalibrování klapky chvilku trvá, cca 20km, tak se nediv zajímavému chodu do ujetí této vzdálenosti.
 
			 
			
					
				Re: nemá tah prosím o radu .-)
				Napsal: 28 črc 2009, 22:25
				od redi
				tak dneska jsem vyčistil klapku  bylo to docelá černé 

 a ucpaný jeden ten malý podtlak tak uvidíme musím nechat zaschnout těsníci tmel a zítra to projedu tak uvidííme.... 

 
			 
			
					
				Re: nemá tah prosím o radu .-)
				Napsal: 28 črc 2009, 22:27
				od Trdlo
				Ježiš, jakej tmel? Kde si co tmelil??? 

 
			 
			
					
				Re: nemá tah prosím o radu .-)
				Napsal: 30 črc 2009, 15:47
				od redi
				pod celou klapkou ten těsnící pryž byl roztrhaný a něměl jsem nic nahradního tak jsem použil ten tmel je to dačasné jak pojedu kolem opla tak se pro něj stavím doufám že mně za to nezežereš  

  a doufám že to tak strašně něvadí
je to í---- reakce na plyn je lepší 
        ---- ještě uvidím co spotřeba
jinak dík trdlo
 
			 
			
					
				Re: nemá tah prosím o radu .-)
				Napsal: 30 črc 2009, 22:08
				od Trdlo
				V poho, ale dej tam to origo těsnění, aby se ti z tmelu nedrolilo nic do sání.  

 
			 
			
					
				Re: nemá tah prosím o radu .-)
				Napsal: 18 srp 2009, 08:42
				od tappaja
				Mam to samy, ten samej motor, auto jede, startuje, drzi otacky, ale je liny na to, ze je to 16V stokonovka. Zacinam se klanet k verzi s ucpanym katem, jenze se k nemu nemuzu dostat, nemam to jak zvednout.
			 
			
					
				Re: nemá tah prosím o radu .-)
				Napsal: 25 srp 2009, 15:20
				od redi
				jo no věci poměněný ale pořád to není ono spotřeba cca9 před tím 7- 7,5 a to jsem nijak nešetřil už nevím co s tím autem je!!!!!!!!!! 2x vyčištěná klapka (bylo poznat zlepšení ) sehnal jsem si op-com žádna chyba nic umí to live data jen kdyby jsem to mohl podle někoho porovnat co mu to jezdí dobře..-) no nic Zaťal
			 
			
					
				Re: nemá tah prosím o radu .-)
				Napsal: 28 srp 2009, 21:03
				od majkl323
				A byli ty nové svíčky originál Opel ?Nikdy  bych nevěříl jakej  je to rozdíl  original a neoriginál u svíček. 

 
			 
			
					
				Re: nemá tah prosím o radu .-)
				Napsal: 29 srp 2009, 19:08
				od spermin
				svíčky tak životnost jinak na spotřebu taky, ale pokud nemáš předepsanou hodnotu 

 
			 
			
					
				Re: nemá tah prosím o radu .-)
				Napsal: 01 zář 2009, 14:33
				od redi
				
 nazdar panové tak jsem trochu dál pokročil a s tím že jsem byl na technické již po druhé po prve jsem neprošel že jsem mněl vysoké emise no tak jsem to dal známemu a ten taky známemu a auto prošlo .-) ale dali jednu radu at si to vyzkouším mám laděné svody lamda je na za spojem 2 potrubí (cca bere 50%motoru) ale u origo byly na za parohama tedy (cca 100%) tedy se celkem muže se asi elktronika zbláznit tím že hlasi chudá směs a i technik na emisích ale přitom jednotka je nastavená na koplet celý motor  
  
 tak co? 
muže to být tím? jetstli to budu to přehazovat asi víkend možná přiští tejden tak uvidííme
 
			 
			
					
				Re: nemá tah prosím o radu .-)
				Napsal: 01 zář 2009, 16:08
				od Miguello
				S X16XEL jsem vždycky měl pocit chvilkové výkonové díry po přidání plynu, za studena cukání apod. Po mé anabázi se zaslepením EGR (
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 11#p256811) kdy se mi tam dostal vzduch je auto ještě o poznání línější a spotřeba zvýšená (i na volnoběh), tak to zkusím trochu projet na delší trase a uvidím. Třeba to odnesl KAT, když mu to tam pralo tolik benzínu, nebo něco jiného. To ale bez diagnostiky nepoznám, takže chvíli uvidíme a když se to nezlepší hurá na diag  

 Předtím ještě na noc zkusím odpojit baterku a snad si ŘJ načte nová data.. Ach jo, je to trápení..