Stránka 1 z 1
Kat Nebo Rezonator
Napsal: 15 čer 2009, 09:59
od twetty2
Potrebuju poradit. Mam vytahnuty kat a pri studenem motoru to ma takovy divny zvuk jak by cinkaly drubky o sebe je to neprijemny zvuk z pod auta ale jak se auto zahreje tak to zmizi tak uvazuju zda tam dat znovu kat a nebo kopit rezonator?? Co by jste doporucili?? dik za rady a tipy

Re: Kat Nebo Rezonator
Napsal: 15 čer 2009, 10:23
od adam09
Když koupíš rezonátor, nebudeš mít v pořádku emise.
Re: Kat Nebo Rezonator
Napsal: 15 čer 2009, 10:46
od Majesty
Já bych každopádně kat vrátil z důvodu co píše adam a jestli chceš rezonátor, tak ho tam klidně dej, protože se stejně většinou dává místo středovýho tlumiče. Místo katu ti je na prd, když necháš středový tlumič. Rezonátor má zrychlovat odvod plynů, ovšem když za ním necháš tlumič, tak je to k ničemu, když se v něm ty plyny zase budou brzdit. To je totiž hlavní a jediná funkce rezonátoru. Že to dělá zvuk je nevyhnutelná vlastnost vycházející z funkce rezonátoru.
Re: Kat Nebo Rezonator
Napsal: 15 čer 2009, 18:57
od twetty2
MAjesty a kdyz tam dam ten rezonator misto toho tlumice nebude to moc rvat?? A bude to asi aji zivejsi ze??
Re: Kat Nebo Rezonator
Napsal: 15 čer 2009, 22:19
od Majesty
Bude to určitě hlučnější. Rezonátor dělá takový hlubší bručivý zvuk. Co se týká výkonu, tak nárůst je tak minimální, že to rozhodně nepoznáš. To bys musel dát kompletně laděný výfuk. Je to asi tak stejné, jako sportovní filtr, spíš jen dobrý pocit. Kdybys bydlel někde blízko mě, mohl bych ti ukázat rozdíl zvuku s/bez rezonátoru.
Re: Kat Nebo Rezonator
Napsal: 15 čer 2009, 22:21
od twetty2
ladeny vyfuk uz mam prave tak proto no jeste uvidim co me vyjde levnejic nebo za kolik to splasim jinak diky za radu
Re: Kat Nebo Rezonator
Napsal: 15 čer 2009, 22:33
od Štráda
Kat bych vrátil a rezonátor nemá smysl-vyděl jsi ho někdy na vlastní oči uvnitř?Díra a efekt,jako bys tam dal jen čistou rouru,jen rez.ti udělá trochu hrubší zvuk.Žádnej vejfuk a filtr ti nepřidá výkon,jen pocit,že to řve a ty si myslíš,že to jede líp!Oni tam sice píšou nějaké nesmysly,jako nárůst výkonu v %-prodejní tryk!Max se ti posune krouťák-stručně řečeno,od spoda to bude línější a když budeš chtít rychlejš jezdit,tak to budeš muset víc vytáčet(mám odzkoušené).Jinak abys zvíšil výkon,v první řadě upravit motor,větší průměr trubek potrubí výfuku(spočítenej požadovanej průměr),sportovní svody 4-2-1 nebo 4-1,sportovní filtr s náporovým sáním vzduchu,silnější čerpadlo a jezdit na jiné palivo a to vše už je velká investice a pro normal ježdění nereálné.Takže pokud jdeš jen po zvuku,tak hřiba-odstínit,kata spátky,střeďák ven a konec sportovní,pak to bude hrát,až ti půjde hlava kolem(nepraktické a neposlouchatelné na dálkách-odzkoušeno!)

Re: Kat Nebo Rezonator
Napsal: 16 čer 2009, 14:18
od Phrz
ja osobne jsem mel bez katu vyssi spotrebu
Re: Kat Nebo Rezonator
Napsal: 16 čer 2009, 19:32
od Mike.S
Štráda: nevím co jsi viděl za rezonátor, ale ten co jsem viděl já nebyla jenom holá roura, ale byly v ní naperforované otvory půlkhruhového tvaru ve spirále po celé délce rezonátoru (vypadalo to jako struhadlo

) právě tyto otvory narovnávají ony výfukové plyny, které se normálně v obyčejném výfuku kroutí jako had
Re: Kat Nebo Rezonator
Napsal: 16 čer 2009, 22:13
od Štráda
Však jo,usměrňujou,ale pořád je to průchozí roura pár cm dlouhá,která usměrňuje těma kapsama spaliny.dodá to trochu hrubší zvuk,ale řvát to bude pořád!A s úpravou výfuku(bez katu,s nebo bez rezonátoru ti stoupne spotřeba a počítej že i třeba kolem litru-podle stylu jízdy!).
Re: Kat Nebo Rezonator
Napsal: 16 čer 2009, 22:19
od Phrz
souhlasim, spotreba se splhala priblizne o pul az litr nahoru
Re: Kat Nebo Rezonator
Napsal: 01 lis 2009, 22:01
od twetty2
CHci se zeptat jak jsem psal vyse tak mam vytahnuty kat a uvazuju ze vytahnu i stredovy tlumic a misto neho dam rezonator a na konec dam obycejnou koncovku.Nebude to moc rvat ??
Re: Kat Nebo Rezonator
Napsal: 01 lis 2009, 23:19
od Mike.S
bude