Stránka 1 z 1
plynový pedál...
Napsal: 10 bře 2009, 15:28
od james.r
když pustim plynový pedál, tak motor ještě chvilinku toči a pak spadnou otáčky, jinak vše v pohodě, jenom je mirná časová prodleva mezi plynovým pedálem a motorem... jo a myslím že ta prodleva je i když přídávám.... je to normální, nebo ne-e????... a dá se s tím něco dělat???
Re: plynový pedál...
Napsal: 10 bře 2009, 16:26
od Trdlo
Pokud je ta prodleva v řádu 1-5 vteřin, je to normální.
Re: plynový pedál...
Napsal: 10 bře 2009, 17:28
od james.r
to jakože když dam nohu s plynu a bude mi motor točít do otaček ještě 5 vteřin, tak je to normální?????? to se mi moc normalní nezdá....
Trdlo píše:Pokud je ta prodleva v řádu 1-5 vteřin, je to normální.
Re: plynový pedál...
Napsal: 10 bře 2009, 17:30
od Trdlo
Dokud auto není v klidu, ale jede, tak RJ zvyšuje otáčky, je to normální stav. Ale pokud klesají hodně pomalu, znamená to zasviněnou klapku či krokáč. Že zůstává klapka přiotevřená.
Re: plynový pedál...
Napsal: 10 bře 2009, 17:57
od james.r
ono to klesá rychle, ale chvili se to drži ještě na te hodnotě, kde jsem pustil plyn a až pak to začne padat, to je ten problém... dá se na diagnostice poznat, jestli je to v norme, nebo ne-e.....
Trdlo píše:Dokud auto není v klidu, ale jede, tak RJ zvyšuje otáčky, je to normální stav. Ale pokud klesají hodně pomalu, znamená to zasviněnou klapku či krokáč. Že zůstává klapka přiotevřená.
Re: plynový pedál...
Napsal: 10 bře 2009, 18:08
od denny
james.r píše:ono to klesá rychle, ale chvili se to drži ještě na te hodnotě, kde jsem pustil plyn a až pak to začne padat, to je ten problém... dá se na diagnostice poznat, jestli je to v norme, nebo ne-e.....
Trdlo píše:Dokud auto není v klidu, ale jede, tak RJ zvyšuje otáčky, je to normální stav. Ale pokud klesají hodně pomalu, znamená to zasviněnou klapku či krokáč. Že zůstává klapka přiotevřená.
No jak píše trdlo/je to ochrana katu/,po úplném zastavení kol
3-8sek a pak volnoběh.Při vyřazené rychlosti a otáčejících se kolech by tyto otáčky měly být stále ca o 200vyšší než volnoběh.
Re: plynový pedál...
Napsal: 11 bře 2009, 09:50
od james.r
asi se nechapem, mi vadí, že točim na dejmetomu 3000 otáček, pak dám nohu z plynu a ještě 2 vteřiny je to na těch 3000 otáčkách a až pak to začne klesat.... to mi příjde divné....
denny píše:james.r píše:ono to klesá rychle, ale chvili se to drži ještě na te hodnotě, kde jsem pustil plyn a až pak to začne padat, to je ten problém... dá se na diagnostice poznat, jestli je to v norme, nebo ne-e.....
Trdlo píše:Dokud auto není v klidu, ale jede, tak RJ zvyšuje otáčky, je to normální stav. Ale pokud klesají hodně pomalu, znamená to zasviněnou klapku či krokáč. Že zůstává klapka přiotevřená.
No jak píše trdlo/je to ochrana katu/,po úplném zastavení kol
3-8sek a pak volnoběh.Při vyřazené rychlosti a otáčejících se kolech by tyto otáčky měly být stále ca o 200vyšší než volnoběh.
Re: plynový pedál...
Napsal: 11 bře 2009, 10:14
od Trdlo
Že by ta druhá varianta co jsem napsal...

Re: plynový pedál...
Napsal: 11 bře 2009, 10:41
od Salám
Je to normální, na 1.6 16V to sice nedělalo, ale na 2.2 16V to dělá to samé..dělá to i kámošovi ve focusu 1.6..stačí se s tím jenom naučit jezdit. Taky sem to viděl dělat i u jakehosi seatu biturbo, ale tam to je asi tím, že chvilku trvá než se všecky ty serepetičky, turba atd. vypnou při ubrání plynu

Re: plynový pedál...
Napsal: 11 bře 2009, 19:41
od Pico
Podľa mňa to nie je normálne. Viem presne, čo má james.r na mysli. Robí nám to služobná Astra 1.4 16 V, r.v. 2003. Moja twinport 1.4 16 V, r.v. 2007, to nerobí. Najprv som na služobnej myslel, že to len neviem jazdiť, keď pri preraďovaní ostali visieť otáčky ale robilo to aj ostatným kolegom a hodnotili sme to ako závadu. Ale čím to je neviem.
Re: plynový pedál...
Napsal: 11 bře 2009, 19:49
od genius0011
pánové Vy si pořád asi neuvědomujete že sou to
stříkačky a né karburátory u kterých šli otáčky dolů hned
