Stránka 1 z 10

Prehlad motorov

Napsal: 01 úno 2006, 16:58
od voyo
- X12XE = 65 PS
- Z12XE = 75 PS
- X14XE = 90 PS
- Z14XE = 90 PS
- Z14XEP = 90 PS - twinport
- C16SEL = 101 PS
- X16SZR = 75 PS
- Z16SE = 85 PS
- X16XEL = 101 PS
- Z16XE = 101 PS
- Z16YNG = 97 PS LPG
- Z16XEP = 103 PS
- X17DTL = 68 PS Nafta
- Y17DT = 75 PS Nafta
- Z17DTL = 80 PS Nafta
- X18XE1 = 115 PS
- Z18XEL = 115 PS
- Z18XE = 125 PS
- X20XEV = 136 PS
- X20XER = 160 PS
- X20DTL = 82 PS Nafta
- Y20DTL = 82 PS Nafta
- Y20DTH = 100 PS Nafta
- Z20LET = 200 PS
- Y22DTR = 125 PS Nafta
- Z22SE = 147 PS

Napsal: 01 úno 2006, 19:16
od R.A.Y.
By mě teda zajímalo jaký je mezi těmito motory rozdíl
- X14XE = 90 PS
- Z14XE = 90 PS
- Z14XEP = 90 PS

Napsal: 01 úno 2006, 19:53
od Vojta
R.A.Y. píše:By mě teda zajímalo jaký je mezi těmito motory rozdíl
- X14XE = 90 PS
- Z14XE = 90 PS
- Z14XEP = 90 PS
Z má elektronický plyn a splňuje vyšší emisní normy

Re: Prehlad motorov

Napsal: 01 úno 2006, 20:10
od manli2
voyo píše:-
- X18XE1 = 115 PS
- Z18XEL = 115 PS
- Z18XE = 125 PS
oni nedávali do géčka x18xe?

Napsal: 01 úno 2006, 21:23
od R.A.Y.
klubo píše:
R.A.Y. píše:By mě teda zajímalo jaký je mezi těmito motory rozdíl
- X14XE = 90 PS
- Z14XE = 90 PS
- Z14XEP = 90 PS
Z má elektronický plyn a splňuje vyšší emisní normy
nějak to stejně nechápu. A jak bych to já jako uživatel poznal???

Napsal: 01 úno 2006, 21:41
od manli2
x maj emisní normu euro 3 a z euro 4 asi že? :?: :?:
a z maj jinej momentovej průběh.

Napsal: 02 úno 2006, 10:05
od voyo
R.A.Y. píše:
klubo píše:
R.A.Y. píše:By mě teda zajímalo jaký je mezi těmito motory rozdíl
- X14XE = 90 PS
- Z14XE = 90 PS
- Z14XEP = 90 PS
Z má elektronický plyn a splňuje vyšší emisní normy
nějak to stejně nechápu. A jak bych to já jako uživatel poznal???
Napr. tak, ze pri motoroch s elektronickym plynom, teda Z motory , mozes v podstate za 4 tis dorobit tempomat. Staci rozobrat oblozenie volantu, pozriet na packu smeroviek, ci tam mas polozeny este jeden 4 pinovy kabel a potom sa pozriet pod pedale, ci tam mas jeden volny 4 ci 3 pinovy kabel ( zavisi od roku vyroby). Potom staci kupit spojkove cidlo a packu smeroviek s tempomatom. Namontovat a pokial mas napr. diezel tak by tempomat mala RJ rozoznat hned, ale ak mas benzinak, tak treba ist do servisu a odblokovat tempomat.

Ale moze sa stat, ze aj ak mas tie kable pripravene , tak nevedu do RJ - takze treba najprv preskusat, ci tam tie kable mas a pozapajane :)

jediny moto je 1,2 kam sa tempomat neda domontovat.

a auta s elektronickym plynom splnaju ako bolo povedane, vyssie emisne normy.

Napsal: 02 úno 2006, 11:19
od R.A.Y.
4 voyo díkas....

Napsal: 02 úno 2006, 15:12
od din
4 voyo
Kabelaz mam pod volantom natiahnutu, spinac spojky, plynu, brzdy funkcny. Aj napriek tomu mi nejde tempomat. Skusal si sa napojit na RJ? Je to vobec mozne tam dotiahnut kable?
Kamaratovi som to nahodil do X20DTL bez problemov - mne to ale nejde :-(

Napsal: 02 úno 2006, 16:37
od voyo
din píše:4 voyo
Kabelaz mam pod volantom natiahnutu, spinac spojky, plynu, brzdy funkcny. Aj napriek tomu mi nejde tempomat. Skusal si sa napojit na RJ? Je to vobec mozne tam dotiahnut kable?
Kamaratovi som to nahodil do X20DTL bez problemov - mne to ale nejde :-(

Tempomat sa podla mojho vedomia a podla toho navodu da namontovat len do astier, ktore maju elektronicky pedal , teda Ztkove motory, okrem 1,7 DTi vyrabana pred modelovym rokom 2003 a Z12XE.

Ostatne moroty Xkove to riesia dakou skrtiacou klapkou , motorcekom a lankom co sa da spravit ale je to dost narocne a nieco to stoji.

Dalsia vec je ta, ze aj ked tam mas pri volante a pri spojke kable , je mozne, ze sa to neda dorobit, lebo tie kable nejdu do RJ, ale niekde proste koncia ;)
videl som uz aj navody ako jedno aj druhe spravit , ale uz neviem kde - ked na ne narazim preposlem linky.

Napsal: 02 úno 2006, 17:36
od Vojta
voyo píše:
din píše:4 voyo
Kabelaz mam pod volantom natiahnutu, spinac spojky, plynu, brzdy funkcny. Aj napriek tomu mi nejde tempomat. Skusal si sa napojit na RJ? Je to vobec mozne tam dotiahnut kable?
Kamaratovi som to nahodil do X20DTL bez problemov - mne to ale nejde :-(

Tempomat sa podla mojho vedomia a podla toho navodu da namontovat len do astier, ktore maju elektronicky pedal , teda Ztkove motory, okrem 1,7 DTi vyrabana pred modelovym rokom 2003 a Z12XE.

Ostatne moroty Xkove to riesia dakou skrtiacou klapkou , motorcekom a lankom co sa da spravit ale je to dost narocne a nieco to stoji.

Dalsia vec je ta, ze aj ked tam mas pri volante a pri spojke kable , je mozne, ze sa to neda dorobit, lebo tie kable nejdu do RJ, ale niekde proste koncia ;)
videl som uz aj navody ako jedno aj druhe spravit , ale uz neviem kde - ked na ne narazim preposlem linky.
no asis to viděl na starym foru, navod je ted tady v elektroinstalaci ale jenom na diesly 2.0

Napsal: 02 úno 2006, 22:39
od voyo
klubo píše:
no asis to viděl na starym foru, navod je ted tady v elektroinstalaci ale jenom na diesly 2.0
nie, ja chodim len na nemecke fora :)

este jeden detail ?

Napsal: 04 úno 2006, 14:06
od Takmerstarec
voyo píše:
R.A.Y. píše:
klubo píše: Z má elektronický plyn a splňuje vyšší emisní normy
nějak to stejně nechápu. A jak bych to já jako uživatel poznal???
Napr. tak, ze pri motoroch s elektronickym plynom, teda Z motory , mozes v podstate za 4 tis dorobit tempomat. ...
Prosim Vas este o doplnujucu informaciu na otazku : Co znaci to pridane velke 'P', t.j. aky je rozdiel medzi motormi Z14XE a Z14XEP ?

Napsal: 02 bře 2006, 08:24
od Marky
Kluci, chtel bych letos prejit z Fka na Gcko, a nemohu se nejak rozhodnout jaky motor vybrat. Ted mam 1,7TDS 60kW , ale Gcko ma ve starsich rocnikach 50kW a nekde jsem cetl, ze ten 8ventil neni po strance spolehlivosti tak dobra volba. Bude pripadna 2.0 DT dobra volba?
Chci to jako rodinny vuz (caravan), takze zadny spech a spise jizda na spotrebu. Pozaduji od motoru maximalni spolehlivost a rozumnou spotrebu.

Diky moc za rady.

PS: davali se do Gcka take nejake motory isuzu? Co je to zac ta 1,7 16V 55kW? Nikde nemohu sehant poradne informace o motorech.

Napsal: 02 bře 2006, 09:06
od Mattej
Marky píše:Kluci, chtel bych letos prejit z Fka na Gcko, a nemohu se nejak rozhodnout jaky motor vybrat. Ted mam 1,7TDS 60kW , ale Gcko ma ve starsich rocnikach 50kW a nekde jsem cetl, ze ten 8ventil neni po strance spolehlivosti tak dobra volba. Bude pripadna 2.0 DT dobra volba?
Chci to jako rodinny vuz (caravan), takze zadny spech a spise jizda na spotrebu. Pozaduji od motoru maximalni spolehlivost a rozumnou spotrebu.

Diky moc za rady.

PS: davali se do Gcka take nejake motory isuzu? Co je to zac ta 1,7 16V 55kW? Nikde nemohu sehant poradne informace o motorech.
Jo, 1,7DTI 16V 55kw = Isuzu = Y17DT
Nedávno jsem taky vybíral a koupil právě tenhle, není to dravec, ale stačí. Spotřeba by měla být příznivá, ale zatím nemůžu sloužit, ještě to nemám změřený.

2 voyo: tempomat by tedy do 1,7DTI modelový rok 2003 měl jít? Chápu to dobře?
Nebo teda konkrétně - s Y17DT by to šlo? I když to není Zko? Nebo jsi tou 1,7DTI měl na mysli 1,7DT (X17DTL)?