Stránka 1 z 1
Bourané
Napsal: 27 čer 2006, 22:44
od Mikal
Chci se zeptat na vaše názory.
Mám možnost sehnat bouranou astru, není to žádná velká bouračka, jen pomačkané plechy.
bylo by to z Německa.
známý klempíř mi to potom dá do pořádku.
Ale někdo zase říká, že do bourané by nešel. že jak se s tmi jednou něco děla, tak je to blby.
Víte o tom někdo něco víc??
poradíte proč jo a proč ne.
Díky
Napsal: 28 čer 2006, 09:32
od Doktor
Koupil jsem teď také bouranou a zrovna ji dávají kluci dohromady. Pokud to není moc bourané a má málo najeto, tak bych neváhal. Samozřejmě záleží na ceně.
Jo ale hlavně ji musíš předem vidět. Nikdy nekupuj auto když vidíš jen fotku. A je dobré, když má servisní knížku.Tam je vidět, že má tolik a tolik najeto. V německu jsou lepší silnice a celkově se líp o auta starají než u nás.
Tohle všechno zvaž
Napsal: 28 čer 2006, 16:39
od Mikal
Doktor píše:Koupil jsem teď také bouranou a zrovna ji dávají kluci dohromady. Pokud to není moc bourané a má málo najeto, tak bych neváhal. Samozřejmě záleží na ceně.
Jo ale hlavně ji musíš předem vidět. Nikdy nekupuj auto když vidíš jen fotku. A je dobré, když má servisní knížku.Tam je vidět, že má tolik a tolik najeto. V německu jsou lepší silnice a celkově se líp o auta starají než u nás.
Tohle všechno zvaž
díky za info
Napsal: 29 čer 2006, 07:55
od Marhonza
Je ale potřeba si dávat velký pozor. Známý koupil bouranou skoro novou Agilu. Dušovali se mu že to jsou jen plechy a že do 30 tis se oprava vejde. Nakonec se to auto opravovalo rok protože tam byla v háji převodovka (což se ještě při koupi neprojevovalo) a další věci a na vrakáčích se díly sháněly těžko. Nové díly by byly dražší než celé auto. Takže se to horko těžko shánělo po vrakáčích a z druhovýroby, ale i tak se oprava vyšplhala ke 100 litrům.
Napsal: 29 čer 2006, 09:40
od Dj.radim
Marhonza píše:Je ale potřeba si dávat velký pozor. Známý koupil bouranou skoro novou Agilu. Dušovali se mu že to jsou jen plechy a že do 30 tis se oprava vejde. Nakonec se to auto opravovalo rok protože tam byla v háji převodovka (což se ještě při koupi neprojevovalo) a další věci a na vrakáčích se díly sháněly těžko. Nové díly by byly dražší než celé auto. Takže se to horko těžko shánělo po vrakáčích a z druhovýroby, ale i tak se oprava vyšplhala ke 100 litrům.
Nestraš ho.Lepší auto z Německa.