Stránka 1 z 2
Niečo pre nás ropákov....
Napsal: 11 pro 2008, 14:30
od glemo
Napsal: 11 pro 2008, 15:17
od Capone
Jééé,tak to snad ani nečíst

To je jak černá kronika

Číst tohle pod vlivem alkoholu,asi by mi hráblo

Napsal: 11 pro 2008, 15:29
od langdon2
VIVAT benzin...

Napsal: 11 pro 2008, 15:34
od glemo
Capone neboj sa nič.Tvoj motor nespomínali.Len CDTI.A môj tak isto nie aj keď slabiny (VP44) má

Ale pravda....vivat benzín.Budúce auto bude isto benzín

Napsal: 11 pro 2008, 15:38
od langdon2
Sak u nas je o 5 korun liter benzinu lacnejsi nez nafta.....A aj auta s benzinovym motorom su lacnejsie...a spotrebu si myslim ze mam super....sak dole v podpise je ju vidiet...Naftu neriesim.....
Napsal: 11 pro 2008, 15:40
od glemo
Mňa u nafty ešte ako tak drží, že sa mi ju sem tam podarí zohna´t za pár korún.Keď vyschne zdroj predám a berem 1,8 benzín
Napsal: 11 pro 2008, 17:19
od Marky
Kazde auto a i motor ma sve klady a zapory a je jasne, pokud se zacne motor opravdu sr.at, tak je to cenova palba a je jedno jestli jezdis na to nebo na ono. Dnesni moderni eko-elektro-technologie jsou proste vice nachylne nez stara klasicka kovarska prace

.
Mam benzin i naftu a uzivam si obojiho ke spokojenosti, ale pokud se neco zacne opravdu sr.at, tak to pujde stejne pryc.
Napsal: 11 pro 2008, 18:11
od AstraMan
langdon2 píše:Sak u nas je o 5 korun liter benzinu lacnejsi nez nafta.....A aj auta s benzinovym motorom su lacnejsie...a spotrebu si myslim ze mam super....sak dole v podpise je ju vidiet...Naftu neriesim.....
No to je sice pravda, ALE
1) Kdybych měl ten benál, tak tankuji minimálně 2X tak častěji při sportovnějším stylu jízdy
2) Sice to sem zřejmě nepatří, ale kámoš má v Octavii 1.6 benzín ( 100PS ) a když jede plně naloženej, tak rozdíly ( hlavně v rozjezdech a do horizontů ) oproti prázdnému jsou celkem znát... Kdežto u sebe jsem si takového většího rozdílu nevšimnul, nojo nafta
3) Někteří lidé mají určitě dobrý přísun nafty, tudíž o důvod více brát naftu
4) To že je benál nyní levnější ( ale jak dlouho to tak vydrží? ) + i auta jsou o něco levnější, ještě není důvod nebrat naftu... Jo pokud potřebuje člověk k uspokojivé jízdě i libový zvuk z výfuku, tak samozřejmě benál je jasná volba, protože z něj dostaneš jiný zvuk jednoduše, stačí udělat díru do výfuku a je to
Toť můj názor... Kdysi jsem chtěl jedině benzín, ale postupem času už na to hledím jinak, takže cca poslední dva roky jsem zastáncem KADLA KADLA

Napsal: 11 pro 2008, 18:16
od Majesty
Tak je to hlavně o nákladech. Pokud najezdíš ročně jen málo Km, tak se ti ropák nevyplatí. Lidi dneska chtějí všechno co nejlevnější. Takže čím menší obsah, tím lépe. Spotřeba, ručení, náklady na opravy......
Napsal: 11 pro 2008, 18:24
od glemo
Tak ja musím povedať, že z 11 aut čo sme kedy mali v rodine (otec, Mama,Ja) bolo 5 dieslov a 6 benzínov čiže asi pol na pol a ani s jedným autom neboli po motorickej stránke žiadné problémy až na jeden repas čerpadla na Omege B 2,5TD.Na účely, ktoré napr. používa auto otec (podnikanie,ťahanie vozíka,VW-T5) je benzínový motor nemysliteľný.To by si tie auta pýtali snáď dvojnásobok.Na druhej strane napr. ja (Astra DI) alebo mama (Punto Benzín) vyložene jadíme prázdny alebo poloprázdny a nie som typ agresívneho jazdca, takže by spotreba benzínu bola pre mňa porovnateľná s dieslom.
Takže si myslím, že každá varianta má svoje pre a proti.
Napsal: 11 pro 2008, 19:18
od Marky
Majesty píše:Lidi dneska chtějí všechno co nejlevnější. Takže čím menší obsah, tím lépe. Spotřeba, ručení, náklady na opravy......
No to je pravda, ale nastesti je jeste dost lidi co ten objem a vykon proste chteji, jinak ani Ty by jsi nemel motor co mas

.
Napsal: 11 pro 2008, 19:29
od AstraMan
Majesty píše:Tak je to hlavně o nákladech. Pokud najezdíš ročně jen málo Km, tak se ti ropák nevyplatí. Lidi dneska chtějí všechno co nejlevnější. Takže čím menší obsah, tím lépe. Spotřeba, ručení, náklady na opravy......
No já podle toho co čtu, tak bych měl mít taky 1.4-1.6 benál, protože ročně najezdíme s Astrou možná tak 15-20tis
Jinak s tím, že dnes chce každý ušetřit, tak samozřejmě souhlasím, ale pro některé lidi by byl opravdu např. diesel nevýhodný, či benál...
Např. motor X20DTL má přibližně stejnou spotřebu pohonné hmoty jako 1.6benál co jsem si tak pročetl fórum. Co se týká nákladů na opravy, tak záleží co se zrovna vy*ere. No a pokud seš řidič, který má po několika letech nasbírané body za to, že neměl oficiálně autonehodu, tak ty slevy jsou kolikrát také zajímavé na ručení

Např můj otec má poměrně dost vysokou slevu na povinné ručení, tak proto je Astra napsaná na něj, jelikož ve finále platí možná tak to, co platí majitel 1.4benzín bez výhod
Jo být Astra napsaná na mě, tak se asi po**ru z toho ručení

Napsal: 11 pro 2008, 19:33
od glemo
Musíš mať známeho/známu a máš to ako ja.Od začiatku čo som vlastnil auto mám maximálne bonusy aké sa dajú dosiahnúť.Poistka ma stojí 4litre.

Bez známosti snáď dvojnásobok.

Napsal: 11 pro 2008, 19:37
od AstraMan
JJ přesně tak by to bylo u mě, bych platitl dvojnáseb než můj otec
Mít známé na všech místech je ten největší luxus, co si dnes můžeš dovolit, bohužel ne každý má to štěstí

Kdybych měl tuto možnost i já, tak už máme v rodině druhou Astru s stejným obsahem... Tuhle jsem měl možnost koupit velmi zachovalou Astrulku, 5-ti dvéř, v stejné motorizaci, r.v. 98 za cca 65tis

Napsal: 11 pro 2008, 19:40
od RomanK
Je to hlavně o technologii common-rail, a myslím, že tady není hodně těch co by měli Astru 1.7CDTI. A co se týče spolehlivosti tohoto motoru v Astře G, Astře H, Merivě, Corse a Combu, tam myslím že je na tom o hodně líp než technologie Bosch ve 1.7, 2.0 a 2.2 dieselových motorech (a X17DTL je snad nejhorší motor co kdy Opel do svých aut v dieselu dával). Naproti tomu Y17DT s naftou nemá problém, DENSO čerpadlo zchroustá úplně všechno. Trpí ale na jiné věci jako třeba ŘJ čerpadla (dá se ale říct, že je to technologickou chybou), olej ve vodě, atd...
Nicméně technologie common-rail je hlediska výkonu, spotřeby a emisí technologií nejlepší a určitě se bude v autech ještě nějakou dobu používat.