Stránka 1 z 2
Ráno nestartuje - PROSIM O POMOC
Napsal: 15 lis 2008, 20:44
od stan
MAM ASTRU 1,4 16V ecotec combi automat r.v.1997 najazdane 150k.a velky problem :
rano nemozem nastartovat.Musim tocit tak 3-4 MIN. A POTOM TO NASKOCI.Cez den toci v pohode.Bol som v Opli a v dalsich troch servisoch a nic.Nemozu najst chybu.Vymenili rozvody,sviecky,tesnenie pod hlavou....a nic.Nevie niekto,kde moze byt chyba?vopred dakujem za pomoc
Napsal: 15 lis 2008, 21:42
od APiK
Napsal: 15 lis 2008, 23:30
od stan
čerpadlo funguje,elektronika nevykazuje chybu.cez den startuje v pohode.

Napsal: 16 lis 2008, 10:14
od Okura
snímač klikové hřídele, mrkni na něho, spíše si zkus pujčit druhý
Napsal: 16 lis 2008, 14:00
od AstraMan
Nestartuje jen ráno při nižších teplotách a nebo celkově po delším stání?
Napsal: 16 lis 2008, 18:21
od stan
ak stoji dlhsie nenastartuje.trva to od leta.mal so aj nadrz dole.novy filter atd.
Napsal: 16 lis 2008, 18:24
od AstraMan
Podobný problém jsem měl na X20DTL, kde jsem po delším stání dlouho točil než naskočil... Stačilo vyměnit přepadové hadičky

Ale jestli jsou i u tohoto motoru přepadové hadičky, to nevím, já jsem ještě do nedávna byl v domění že každý motor u Astry G má váhu vzduchu

Napsal: 16 lis 2008, 19:59
od stan
čo je váha vzduchu?

Napsal: 16 lis 2008, 20:09
od APiK
stan píše:čo je váha vzduchu?

snímač teploty nasávaného vzduchu, někdy taky čidlo množství nasávaného vzduchu
jinak taky
TOHLE
Napsal: 17 lis 2008, 09:25
od Arwy
A čo nejaká netesnosť spätného ventilu v palivovom čerpadle, alebo regulátor tlaku paliva? Skús pred štartom viac krát po sebe prepnúť kľúčik do II. plohy (v nej počkaj na zahasnutie kontroliek, znova do polohy I. a opať do polohy II.), aby si spustil viac krát po sebe palivové čerpadlo a potom skús naštartovať.
Napsal: 17 lis 2008, 18:30
od stan
Vsetko som predal chlapikovi,co ho teraz ma v servise.Takze uvidime.ak aste mate nejaky napad sem s nim.Zatial vsetkym dakujem.
Napsal: 02 úno 2009, 15:19
od Majesty
Pokud to špatně startuje po delším stání, tak spadává benzín. Někde v palivové soustavě je netěsnost. Jak už tu někdo psal, typoval bych to na přepadovou hadičku. Určitě tam je.
stale neštartuje
Napsal: 02 úno 2009, 15:24
od stan
Dnes mi chlapci v servise povedali,že mam zlu riadiacu jednotku.Vraj vstriky sa neotvaraju a tym páadom to nedostáva benzín.Mam automat a preto vraj bude problem tu jednotku zohnat.Auto chodí po servisoch od oktobra.Uz som snad na nom vymenil skoro všetko.Ako je to s tou jednotkou?Vie niekto? mám motor X14XE
Re: stale neštartuje
Napsal: 02 úno 2009, 18:12
od APiK
stan píše:Dnes mi chlapci v servise povedali,že mam zlu riadiacu jednotku.Vraj vstriky sa neotvaraju a tym páadom to nedostáva benzín.Mam automat a preto vraj bude problem tu jednotku zohnat.Auto chodí po servisoch od oktobra.Uz som snad na nom vymenil skoro všetko.Ako je to s tou jednotkou?Vie niekto? mám motor X14XE
Automat, jo? Tak to jsem vůbec nenašel cenu, ale ŘJ X14XE (manual) stojí přes 28tis. Kč.

Re: stale neštartuje
Napsal: 02 úno 2009, 20:48
od denny
stan píše:Dnes mi chlapci v servise povedali,že mam zlu riadiacu jednotku.Vraj vstriky sa neotvaraju a tym páadom to nedostáva benzín.Mam automat a preto vraj bude problem tu jednotku zohnat.Auto chodí po servisoch od oktobra.Uz som snad na nom vymenil skoro všetko.Ako je to s tou jednotkou?Vie niekto? mám motor X14XE
Dodává se
výměnným způsobem.
Objednací číslo je62 37 561 .Je bez programové paměti-tu použiješ svoji.Starou jednotku vrátíš.Cena výměnou 10667,-Kč.Musíš pak přihrát immo přes security code.Měl by stačit TECH1.
Jestli teda platí ten rok výroby 1997 a model F.