Stránka 7 z 36
Napsal: 05 lis 2008, 20:04
od Lucky
Zdravím,
předem chci poděkovat za zkušenosti které zde sdělujete
Mám jen jeden dotaz. To relé dáte do toho konektoru a necháte to volně plandat nebo to někde uchycujete?
Díky
Napsal: 05 lis 2008, 20:05
od APiK
Omotám to izolačkou k hlavnímu svazku. Jak to tam bylo, tak to tam bude dál

.
Napsal: 05 lis 2008, 20:33
od Lucky
Ok, nebo třeba stahovací páskou. Ptal jsem se proto, jestli tam náhodou není nějaký držák nebo tak něco. Tak fajn. Přes víkend tam juknu a objednám to relátko.
Mějte se.
Napsal: 10 lis 2008, 18:14
od APiK
Poslušně hlásím, že my už "denně" svítíme. Dneska došel modul. Skvělá dohoda, jednoduchá montáž, perfektní fungování (přesně podle představ). Ten modul jsem přichytil páskou k hlavnímu svazku a pro jistotu ještě přelepil páskou. Zejtra to ale budu muset zkontrolovat, protože už bylo h***o vidět.
Napsal: 10 lis 2008, 19:00
od APiK
Po zapnutí zapalování to:
- rozžhne parkovačky vpředu
- rozžhne koncová světla (červená) vzadu
Po nastratování a zhasnutí kontrolky mazání po cca 6s:
- se rozžhnou přední potkávací (tlumená) světla
- parkovačky a koncovky zůstávají rozžhnuta též
- nejde (logicky) přepnout na světla dálková edit > to jde
- světelná houkačka však zůstává v provozu
Nesvítí:
- podsvětlení palubní a přístrojové desky
- osvětlení RZ (SPZ)
- netlumí se podsvětlení počítadla kilometrů a displaye (MID, TID)
Po vypnutí zapalování:
- všechno zhasne
- modul neodebírá žádný proud (ani klidový)
Po otočení přepínače světel:
- se modul okamžitě deaktivuje a vše funguje jak je uživatel zvyklý z "manuálního" ovládání světel
Po vrácení přepínače světel do polohy "0" při spuštěném motoru:
- se modul okamžitě uvede do automatického stavu (viz "po nastartování", bez prodlevy 6s)
* tzn. že např. u přejezdu klidně můžu svítit pouze parkovačkami (dle vyhlášky)
* dočasná deaktivace modulu je nejjednodušší vytačením pojistky 10A z pozice 32
Napsal: 10 lis 2008, 22:07
od frenkiecz
Takže večer stejně musím "otočit čudlíkem"abych viděl na budíky?To mně nenadchlo,spíše zklamalo.U Fiata se mi to rozsvítí všechno otočením klíčku,při startování zase všecko zhasne a pak už to živí altík.

Napsal: 11 lis 2008, 07:46
od APiK
Tak to je věc názoru. Mě to zase takhle přesně vyhovuje. Je to svícení přes den. To nepotřebuješ svítit SPZkou a opotřebovávat žárovky podsvětlení budíků a knoflíků. Navíc třeba v létě, když svítí sluníčko je výhoda v tom, že se neztlumí podsvícení kilometrovníku a hlavně displaye. Já jsem max. spokojen.

Napsal: 17 lis 2008, 16:03
od santik
Dnes som sa ktomu konecne dopracoval.Konektor som nasiel.Mal som celu poistkovku vonku(von to ide ale horsie sa to sklada

)
Potom pridam foto.
Nemate niekto katalogove cislo original opel na ten modul?
Napsal: 17 lis 2008, 17:50
od APiK
Kat. číslo sice nemám, ale když jsem se v Opelu ptal, hned ho paní přinesla ze skladu. Chtěli za něj ale 1800,- Kč, tak jsem ho nekoupil.
Napsal: 17 lis 2008, 19:59
od Mike.S
jo přesně, taky jsem se na něj ptal a v Břeclavi po mě chtěli kolem 2000,- i s instalací a prej jim to bude trvat 3 hoďky !!!! Jsou to pi**mci, já to měl za 1/2 hoďky i s úklidem vercajku a zkouškou
Napsal: 17 lis 2008, 20:05
od santik
Keby mam modul tak to mam za 45s

Napsal: 17 lis 2008, 20:12
od APiK
U nás s montáží prej 2500,- Kč. Já to dělal asi 10min at to téměř poslepu - už byla tma.
Napsal: 17 lis 2008, 22:43
od Mike.S
tak v tom případě su asi babrák

Napsal: 17 lis 2008, 22:47
od APiK
Mike.S píše:tak v tom případě su asi babrák

Nejsi, já druhej den (už za světla) omotával ještě izolačkou a zadělával kryt nad pedálama. Navíc v zafiře, jak jsem pochopil, to asi není taková sranda.
Napsal: 18 lis 2008, 14:14
od santik
No ja uz mam konektor pod krytom pedalov.Inak som sa s poistkovkou trapil 20min kym som ju dal spat