Stránka 7 z 13

Napsal: 04 čer 2008, 12:48
od Honza
Ahoj, mám 1.4 Twinport kupoval jsem ji před cca 2 roky a jsem spokojený. Trochu mě trápilo to že mi přičá palivoměr (vyměnili mi už plovák, přístrojovku) a nakonec to je to hrdlem nádrže.

Spotřeba 6,4l jezdím delší trasy většinou po dálnici (Praha - Brno, Praha - Hradec K) takže spokojenost.
Pružnost motoru na 1.4 je dobrá při zatížení už horší, ale na tento obsah to fakt jde. Kvalita zpracování i převodovka se u II generace dost zlepšili, takže může jen doporučit. Ideální by bylo mít kombinaci Clasik II 1.8 92kw, ale ta se nedělá :(

Napsal: 05 čer 2008, 07:28
od Rossi
Zigi píše:
Honza píše:Ideální by bylo mít kombinaci Clasik II 1.8 92kw, ale ta se nedělá :(
Ideál by byl Classic s 1.8 16V 103kw 8)
Idealnejsi ideal: 1,8 16V Biturbo cca 150kw :D :D :D

Prodloužení záruky

Napsal: 06 čer 2008, 09:51
od Franta
Jen tak pro informaci, pokud někomu bude končit dvouletá záruka, tak je možné záruku prodloužit o další rok, teda pokud nemáte víc jak 100000km. A dá se prodloužit i opel assistance na tři roky.
F.

Napsal: 07 čer 2008, 10:31
od Astra - R@SAG
Já to vím, ale nevíš náhodou přesnou cenu. Bylo mi řečeno 3500 kč, to se mi zda dost.

Napsal: 09 čer 2008, 13:44
od Franta
no , já platil 5tkč za záruku a 600 za opel assistance. Asi to záleží na prodejci. Díval jsem se někdo chce i 5900kč.

Napsal: 09 čer 2008, 13:51
od AstraDTI
Tak to koukam, ja u auta jeste z nemecka dostal 2 roky navic za 4000. Asi fakt zalezi na prodejci.

Napsal: 10 čer 2008, 09:25
od palix
Práve včera som sa vrátil z víkendového pobytu. Trasa: Prešov - Bešeňová - Považská Bystrica a späť = cca 600 km. Auto išlo perfektne - boli sme 4 dospelí + jedno dieťa (1,5 roka)+ batožina. Je pravda, že do niektorých kopcov (veľkých) už auto veľmi nezrýchľovalo, ale zas ani nespomaľovalo a bolo to v rámci povolenej rýchlosti, takže mi to nevadí ;). Tankoval som cca 41 l a ešte tam niečo ostalo, tak by som tipoval spotrebu okolo 6l/100km, prípadne aj menej. Jazdil som viacmenej povolenou rýchlosťou - 90 až 100 km/h, obce podľa predpisu. Diaľnica cca 100 km/h, občas som Astričku prevetral. Maximum 170 km/h - ale to bolo len chvíľkové. S cestou som bol spokojný ;).

Napsal: 01 črc 2008, 10:44
od Stand
Tak jsem včera mluvil se známim mechanikem od opelu, a ten mi říkal že CLASIC II je šíleně ořezaná a že se na tom šetří kde se dá, abych si jí v žádném případě nekupoval :?

Napsal: 01 črc 2008, 11:34
od milosh
Stand píše:Tak jsem včera mluvil se známim mechanikem od opelu, a ten mi říkal že CLASIC II je šíleně ořezaná a že se na tom šetří kde se dá, abych si jí v žádném případě nekupoval :?
Tak to je snad vseobecne znama vec ne? ja kdybych kupoval gecko znovu (coz mozna nastane) tak beru rok 2003/2004 jedny z poslednich modelu a z DE aby mely poradnou vybavu :wink:

Napsal: 01 črc 2008, 11:37
od Stand
milosh: On ale nemyslel jen výbavou..
že pry i karosařske dily sou ošizené..

Napsal: 01 črc 2008, 11:40
od Princ William
Stand píše:milosh: On ale nemyslel jen výbavou..
že pry i karosařske dily sou ošizené..
Nic proti ale co čekáš z Polska :!: :?: když G tak 98-04 a pak už H :!: další věc je že bych si ani motorově nevybral.....

Napsal: 01 črc 2008, 11:55
od Vojta
karosářský díly ošizený nejsou, šetří se třeba na husích krkách na kabelech, na izolaci, chybí některý plasty, prostě neni tam spousta věcí který nejsou bezpodmínečně nutný, ale rozhodně to z toho nedělá nějaký špatný auto který bych nikomu nedoporučil...

každopádně že by třeba blatník byl z tenčího plechu nebo něco takovýho - to nehrozí

rozhodně je to 1000x lepší volba než dacia logan/renault thalia atd.

Napsal: 01 črc 2008, 12:04
od Rossi
Vojta píše:karosářský díly ošizený nejsou, šetří se třeba na husích krkách na kabelech, na izolaci, chybí některý plasty, prostě neni tam spousta věcí který nejsou bezpodmínečně nutný, ale rozhodně to z toho nedělá nějaký špatný auto který bych nikomu nedoporučil...

každopádně že by třeba blatník byl z tenčího plechu nebo něco takovýho - to nehrozí

rozhodně je to 1000x lepší volba než dacia logan/renault thalia atd.
Vojto vdaka za ukludnenie!

Napsal: 02 črc 2008, 13:39
od Franta
To jsou kecz v kleci.

Já se Vás zeptám, takto, hlavně benziňáky:

Co je pro Vás lepší, nějaké plastové podběhy vzadu, druhý zámek dveří, nějaké chromové píčačinky anebo podstatně lepší a modernější motor, který oproti starým nežere olej v takové míře, má větší výkon, menší spotřebu. A dále u nových verzí méně praskají žárovky, zanáší se egr .

Druhý zámek u dvěří potěší, ale není nutností, zadní podběhy jsou plusem, ale jelikož je to ošetřeno dost dobře opakuji dost dobře a je to pozink, je to zbytečné. U mého starého auta, které bylo 13 let staré také vzadu nebyly plastové podběhy a nic se nedělo a nebyl to pozink, takže z toho nemám strah.

Jinak astru jsem si koupil právě kvůli tomu modernímu motoru, protože ty před tím, jezdí za 7-8l/100km, praskají žárovky, žere olej apod.

F.

Napsal: 02 črc 2008, 13:44
od Vojta
franto žádná astra G nemá zámek u spolujezdce...já bych se klasika taky nebál, ale novýho bych si ho nekoupil, to rači háčko s 20tis najetejma za stejný peníze