Stránka 7 z 19

Napsal: 17 led 2007, 22:53
od AstraDTI
Luky píše: Me by nafta nevadila, na dlouhy streky supr a houby to zere. Musi mit ale minimalne 100kW a poradnej kroutak, jinak je to srac.
:evil: Tak srac, jo? Nebos to psal s vedomim ze mam namereno prez 100kw? :)

Re: plyn

Napsal: 17 led 2007, 22:59
od Phobos
AstraDTI píše:
Phobos píše:jdu pokukovat po nejaky Astre asi vyhraje moturek s obsahem 2.0 nakyho lenocha nechci
Jestli jezdis tim 150konovym TDI v Golfu tak ti 2.0 16v Astra prijde jako prisernej lenoch. To spis koukej po 2.0T nebo aspon 2.2 16v.
Njn ze zavodeni uz jsem vyrostl ted uz spis podle predpisu vozim rodinu tak uz nechci moc blbnout ted jsem koukal po 2.0 GSI nebo bych vzal mozna i tu 1.8GSI v SRN jsou tam za dobrej peniz a mam to za barakem tak nevim jeste pohledam.Kolega to ma tak se v tom svezu co to dokaze na co me je 6 kvalt kdyz na 90 to jen tak drnkam a na takovou obcasnou sportovnejsi jizdu je spis benzin.Mam radsi ty starsi GSI nez ty novejsi astry padnou mi vic do oka ale s tim asi nic neudelam sice novejsi je novejsi ale mam pro ty GSI slabost. Navic jeste naky penizky zbydou tak je soupnu do rodiny a bude spokojenost na vsech stranach.

Napsal: 17 led 2007, 23:00
od Vojta
Luky píše:Me by nafta nevadila, na dlouhy streky supr a houby to zere. Musi mit ale minimalne 100kW a poradnej kroutak, jinak je to srac.
jak todle může napsat někdo s 66kw a 125 nm :P :P

Re: plyn

Napsal: 17 led 2007, 23:02
od Vojta
Phobos píše:Njn ze zavodeni uz jsem vyrostl ted uz spis podle predpisu vozim rodinu tak uz nechci moc blbnout ted jsem koukal po 2.0 GSI nebo bych vzal mozna i tu 1.8GSI v SRN jsou tam za dobrej peniz a mam to za barakem tak nevim jeste pohledam.Kolega to ma tak se v tom svezu co to dokaze na co me je 6 kvalt kdyz na 90 to jen tak drnkam a na takovou obcasnou sportovnejsi jizdu je spis benzin.Mam radsi ty starsi GSI nez ty novejsi astry padnou mi vic do oka ale s tim asi nic neudelam sice novejsi je novejsi ale mam pro ty GSI slabost. Navic jeste naky penizky zbydou tak je soupnu do rodiny a bude spokojenost na vsech stranach.
myslíš jako koupit astru F 1993-1998? to spíš kup astru G OPC 2.0 118kw

Napsal: 18 led 2007, 13:09
od Luky
Vojta píše:jak todle může napsat někdo s 66kw a 125 nm :P :P
jak todle muze napsat nekdo, kdo se tu povazuje za odbornika, a srovnava benzin s dieslem :shock:
Vis, tohle neni jedinej autak, s kterym jsem kdy jezdil. Sice slabej, ale muj :wink:

Napsal: 18 led 2007, 13:10
od Vojta
v tom případě je to pěkná sračka ten tvuj motor protože jak benzín nemá turbo a pořádnej krouťák a aspoň 150kw tak je to jebka

Napsal: 18 led 2007, 13:12
od Luky
Dyt ja taky netvrdim, ze neni.

Napsal: 18 led 2007, 13:33
od AstraDTI
Kazdy z toho ma jiny urceni. 1.6SZR je na premistovani z bodu A do bodu B. Co se tyce subjektivniho pocitu zrychleni tak dejme tomu 100konovymu dieselu odpovida 150 benzinovejch koniku. Kdyz si teda sednes i z relativne slabyho dieselu do benzinaku, tak ti to pripada ze mas zatazenou rucku ...

Napsal: 18 led 2007, 14:11
od AstraDTI
Zigi píše:
Jasne,ten pocit dela turbo a tocivy moment,ktery se prave vyhani turbem.
Ale myslim ze treba Civic Type-R s atmosferou ma 200PS z 2 litru,coz je teda sila...
JJ, ale je to vykon ve vysokejch otackach - zadnej velkej zatah odspodu to neni. Subjektivne to zas tak dobre nejede. Objektivne je to sprinter. Treba jako 2.5 sestivalec BMW - pocitove linejsi nez moje astra, ale kdyz se drzi ten benzin pod omezovacem tak s astrou nestiham.

Napsal: 18 led 2007, 14:49
od manli2
AstraDTI píše:Kazdy z toho ma jiny urceni. 1.6SZR je na premistovani z bodu A do bodu B. Co se tyce subjektivniho pocitu zrychleni tak dejme tomu 100konovymu dieselu odpovida 150 benzinovejch koniku. Kdyz si teda sednes i z relativne slabyho dieselu do benzinaku, tak ti to pripada ze mas zatazenou rucku ...
naštěstí jenom subjektivní :D

Napsal: 18 led 2007, 14:59
od AstraDTI
Hehe, ALE stejne minimalne u motoru se stejnym nebo podobnym deklarovanym vykonem vyhrava turbodiesel - podivej se na tyto 2 grafy od pomerne duveryhodny firmy ktera provadi mereni vykonu na kolech:
2.0 16v
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=344
2.2 DTI 16v (jeste starsi vstrik. cerpadlo - pred rokem 2003)
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... hartsID=97
kterej podle tebe bude pruznejsi? Myslim ze to celkem odpovidam i tem videjim v sekci pokec ...

Napsal: 18 led 2007, 15:13
od manli2
no pružnejší bude diesel :P ale kilometr s pevny startem.... :P :D

ale pokud pudeme do detajlů nafta je zase v piči http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=141 :lol: :lol: :lol:

Napsal: 18 led 2007, 15:29
od AstraDTI
manli2 píše:no pružnejší bude diesel :P ale kilometr s pevny startem.... :P :D
Aceleración 0-1.000 m (s) 31,23 vs. 31,33 (1350kg vs. 1420kg)
Na 1 a 2 nafta IMHO prohrava a pak uz soupere valcuje :twisted: bejt to na 1200m, tak vyhraje ... Jo a je to v podani Vectry B.
A necpi sem furt tu 2.0T, o ty nikdo nepochybuje :D

Napsal: 18 led 2007, 15:31
od manli2
i x16szt by si stim uprdenym dieselem poradil.... :D

Napsal: 18 led 2007, 16:06
od Vojta
Zigi píše:
Vojta píše:v tom případě je to pěkná sračka ten tvuj motor protože jak benzín nemá turbo a pořádnej krouťák a aspoň 150kw tak je to jebka
Takze Coupe 2.0T by sis nekoupil,ze?
Ale 55kw 1.6SZR jo :lol: :lol: :lol:
to co sem napsal vůbec neodpovídá tomu co bych si koupil nebo ne