Frydex píše:To relé jsem měl v krabici taky a taky sem ho nepoužil. Je to myslím pro zapojení denního svícení, ale nikdy jsem nezkoumal co jak kde... Co se týče té žárovky v tom kroužku, tak tam je přístup jak k penězům. Taky mi jedna nesvítila, ale to pro to, že vypadla z kroužku dovnitř do světla. Je to na kablíkách a je to jen zasunuté do toho kroužku, takže asi to bude vypadnuté. Každopádně, by to šlo osadit určitě i diodama, ale to by nebylo jednoduché, světla by musely být z auta dole a pak práce pro tenké prsty. Mi se to líbí tak jak to je, takže jsem to neřešil. Jeden kroužek vypnout taky nebude nikterak jednouché, je to pospojované pospolu dokola v celém světle. Jadnodušší by bylo, po zapnutí potkávaček vypnout oba kroužky - to by šlo pomocí jednoho relé na hlavních kabelech ke světlu...
Tak vymalováno a myslím že ta žárovička bude vypadnutá protože to svítí méně než jiné tak na to prdím. Nebudu tedy řešit nic. Jsem spokojenej
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
IGI píše:
Teďkom řeším zjednodušený automatický náklon světel ale funkční podotýkám, protože STK bude za rok a je to na to tata. Myslím, že se dá použít místo čidla za 3500,-kč nějaký odporový potenciometr (proměnný odpor) a mělo by to fachčit ale ještě musím laborovat. Jak to vyřeším tak dám info pro všechny (třeba někdo taky něco ví) ale předpokládám, že bude v něčem háček jako vždy třeba u motorku el. klapy vnitřní cirkulace vzduchu (vlákno,, zamlžování oken) ale já na to vyzraju
To cidlo, ale ma dva mody : staticky a dynamicky...jsou rozdeleny podle rychlosti, aby se ti nezblaznili motorky, kdyz jedes rychle a nelitali ti svetla porad nahoru a dolu...
No tak to jsem si mohl myslet. S tím jsem nepočítal ale je zajímavé že Vojta prodával na dodělání jenom jeden kus čidla ale kdo ví co v tom bude. Píše v návodu, že se připojí jeden drátek do PC tak možná počítač zajišťuje něco kolem rychlosti vozidla. No je to na založení nového vlákna nebo dopsání do některého týkajícího se náklonu jestli vůbec někde je založen. Otázka jestli někdo tomu rozumí a bude moci poradit. Nakonec koupím origo snímač a bude nebo se na to vy...u.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Tak to asi nebude v tom čidle jenom odporový potenciometr.Tak to prdím na funkčnost a něco vymyslím na poliše a na STK to bude horší ale mám plno kámošů co vlastní STK tak se to nějak vyřeší s odřenýma ušima i když tam mají slavné kamery. Kdo umí ten umí.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
IGI píše:
Teďkom řeším zjednodušený automatický náklon světel ale funkční podotýkám, protože STK bude za rok a je to na to tata. Myslím, že se dá použít místo čidla za 3500,-kč nějaký odporový potenciometr (proměnný odpor) a mělo by to fachčit ale ještě musím laborovat. Jak to vyřeším tak dám info pro všechny (třeba někdo taky něco ví) ale předpokládám, že bude v něčem háček jako vždy třeba u motorku el. klapy vnitřní cirkulace vzduchu (vlákno,, zamlžování oken) ale já na to vyzraju
To cidlo, ale ma dva mody : staticky a dynamicky...jsou rozdeleny podle rychlosti, aby se ti nezblaznili motorky, kdyz jedes rychle a nelitali ti svetla porad nahoru a dolu...
Co se týče náklonu, je to odporový potenciometr a je to na všech autech podobné. Jak jsem prdnul na zadní nápravu poťák potenciometr 10kohm a odpor 400ohmů tak to normálně funguje jako když točíš kolečkem. Ještě vyřešit záležitost té rychlosti a znecitlivění změny odporu Nevíš co leze za signál z toho pinu na PC aby to nereagovalo tedy při každém zhoupnutí. Nebo by to mohlo reagovat a perfektně by to štelovalo ale jak píšeš, motorky by se asi brzi zlobily
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Tak to by šlo vyřešit ale musím zjistit co leze z PC a mohl by to vědět RomanK z Brna. Myslíš že při určité rychlosti se ta regulace vyřadí. To by se dalo ošetřit že jak přijde signál z PC tak se sepne tranzistot a rozepne vodič k potenciometru nebo ho vyzkratuje a je to. Sranda za 100,-kč.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Hm to by šlo taky ale musel by se vřadit ještě odpor k poťáku který by rozšířil dráhu potenciometru, přes relákko nebo tranzistor který by sepla elektronika z PC více méně změnila by se hodnota odporové dráhy kdy by změna odporu při houpání nebyla tak velká a reagovalo by to pomaleji nebo úplně minimálně. Pokusím se ještě něco zjistit u autoelektrikáře v Opel Novotný v Ostravě kde byl nedávno sraz a byl tam takový čípek rozumbrada celkem chytrý na diagnostiku ( nějaký Kuba) tak snad z něho nějakou informaci vytáhnu. Já mám elektro průmyslovku ale nedělám to už 20. let tak jsem trošku mimo obraz a taky jsem dost lenivý ale tahle problematika mne zajímá a chtěl bych na fóru pomoci všem ušetřit peníze a hlavně zajistit bezproblémové STK ohledně xenonů.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Tak jsem koupil za 3300, originál čidlo náklonu a k tomu všechny sračky a už se na jaře chystám všechno namontovat. Vymýšlel jsem co se dalo ale nefachčilo to jak má, tak jsem se nasral a je to doma v originále. Taky jsem chtěl reklamovat ty světla od FK DEPO a napsali mi:
Dobrý den,
v balení by měli být náhradní, jsou takové bílé malinké a my je také
bez problému vyměnujeme v každých světlech. Prasklá žárovička není
důvod k reklamaci. Pokud i přesto opravdu se to posílá do německa a
trvá to měsíc. Ale tak často nepraskají jedna za dlouho, né 3 za tak
krátkou dobu, divíme se, takže se podívejte zda tam máte správně
vedené kabely, světla má zapojovat odborný servis. Zda tam nemáte
potíž jinou. Jde to běžně vytahnot ta žárovička, bude viset na
kabelu, vy jí vyměníte a dáte zpět, akorát to chce trpělivost je tam
málo místa na prsty.
S pozdravem
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
no já se nehádám . jenom jsem to zkoušel ale na jaře to rozeberu jak budu měnit přední nárazník a pokusím se tam dát ty bílé ledky. Ještě nevím kolik a jak a jestli to vůbec půjde. předpokládám 4ks. do série bez odporu s největším rozptylem a svítivosti nebo možná kdo ví
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
Zdravím,vlastním EA od Sonaru.chtěl jsem zapojit kroužky na parkovačky,ale bohužel když rozsvítím parkovačky tak kroužky se nerozsvítí.Na potkávačkách to funguje normálně.Jak to mám udělat aby mi to svítilo s parkovačkama.
Ahoj vsichni, prave procitam fora ke zjisteni jaky typ svetel s AE zakoupit, o to nyni nejde, jen mne zajima rozdil mezi pouzitim zarovek H1 a H7. Narazil jsem na zcela stejne svetla, rozdil byl prave pouze mezi temito pouzitymi zarovkami. V orig. svetlech mam jako vsichni take H7. Ke kterym se tedy spise priklonit ?? Poradite prosim jestli s H1 ci H7 ?? Diky moc
Opel Astra G HatchBack
motor 1,6 16V X16XEL
r.v. 4/2000