Stránka 7 z 7

Napsal: 23 říj 2007, 18:43
od james11
bubak.velkej píše:
Noxx píše:Já jsem tak zvyklý startovat z TDi. Vždy nejdřív zapnu elekřinu (poloha 2), počkám až zhasnou kontrolky a pak teprve startuju. Problém s vyskovýma otáčkama po startu jsem neměl zatím nikdy.
jj, startuju uplne stejne. Jinak se mi za tech 8 měsíců už možná tak 8-10x stalo, že jsem nenastartoval napoprve. Napodruhe už to vždycky chytlo ihned...
Jak jste na tom vy ostatní?? Myslím, že u moderního auta, natož zánovního by se to dít nemělo... :roll:
vždy napoprvé :!:

Napsal: 23 říj 2007, 18:45
od rychlyradim
nemohl by se tu správci založit nějaké hlasování v nejčastější poruchách..bylo by to docela zajímavé! :wink:

Napsal: 24 říj 2007, 13:07
od Princ William
james11 píše:
Princ William píše:
james11 píše:kde je ten plíšek?
uvnitr v tej regulaci. pod tim otocnym koleckem
a jo a už si aj tu regulaci kuchal? jaká je v tom žárovka?
dokonce jsem ji menil v tej regulaci od rychlehoradima je to 80mA 12V cena 22,- pred 14dni

Napsal: 24 říj 2007, 23:31
od synologic
gErda píše:
bubak.velkej píše:Vadí mi odfláklé, relativně levné detaily: chybějící záslepky prahů, žádné odhlučnění motoru, není díra na lyže, mohly by být kapsy na zadnich stranách sedadel ridice a spolujezce (idealni na autoatlas apod), pouzdro na sluneční brýle...
Vadi mi vrzani sedadla ridice a ruznych plastu, hlavne pri prejezdu nerovností.

Na nějaké větší hodnocení je ještě čas, Astru mám teprve 8 měsíců...
tak to ja tam diru na lyze mam a odhlucneni ve srovnani co sem tu parkrat cet co lidem chybi v motorovem prostoru za veci na odhlucneni tak ja tam mam taky vse. pouzdro na slunecni bryle 200 u oplu ;) a je to na pridelani u hlavy ridice misto drzaku co tam maj vsichni ostatni spolujezdci :) kapsy za sedackama to je fakt s tim souhlasim
Mám díru na lyže i kapsy zezadu na sedadlech. Ale nemám držák na brýle. To bude asi tím že žádné nenosím (ani sluneční). :wink:

Napsal: 24 říj 2007, 23:33
od synologic
james11 píše:
bubak.velkej píše:
Noxx píše:Já jsem tak zvyklý startovat z TDi. Vždy nejdřív zapnu elekřinu (poloha 2), počkám až zhasnou kontrolky a pak teprve startuju. Problém s vyskovýma otáčkama po startu jsem neměl zatím nikdy.
jj, startuju uplne stejne. Jinak se mi za tech 8 měsíců už možná tak 8-10x stalo, že jsem nenastartoval napoprve. Napodruhe už to vždycky chytlo ihned...
Jak jste na tom vy ostatní?? Myslím, že u moderního auta, natož zánovního by se to dít nemělo... :roll:
vždy napoprvé :!:
Když počkám, až zhasne to co má zhasnout, tak vždy na poprvé. :D