Stránka 7 z 8

ggbgbgb

Napsal: 16 led 2008, 14:29
od arnie
Asi jsi trefil na dobry kus! Mel jsi ji od novoty? Kamo kdyby jsi koupil auto najezdil na nem 2 000Km a pak ses dozvedel, ze ti nejede kvuli karbonu, ver mi, taky by jsi byl nastvany!

Re: ggbgbgb

Napsal: 16 led 2008, 15:28
od Mirek MH
arnie píše:Asi jsi trefil na dobry kus! Mel jsi ji od novoty? Kamo kdyby jsi koupil auto najezdil na nem 2 000Km a pak ses dozvedel, ze ti nejede kvuli karbonu, ver mi, taky by jsi byl nastvany!
JJ,měl jsem to fungláč....A jestli jsi kupoval jetinu,neříkej,že přestala jet už po 2.000km !!! Nejela už před tím a proto se ji někdo zbavoval,takže ti jen do ruky hodil černýho petra a starej se! Bohužel,naletěl jsi,ale ne na Opla,nýbrž na prodávajícího.

Napsal: 17 led 2008, 10:34
od bubak.velkej
Zigi píše:OT tady bylo strašný, pokračujte si zde. :roll:
Njn, ty s tim nadelas...:lol: Jinak pokud te to jako verneho Oplistu provokuje, tak to klidne smazni :)

Napsal: 17 led 2008, 10:52
od zdenek u
AstraDTI píše:No ja mam Gecko 4 roky a jsem spokojenej se spolehlivosti. Chce to dopredu patrat o slabinach jednotlivejch motoru, atd. Spousta nas.... uzivatelu maj vsechny automobilky. Kdybych dal jen na vlastni zkusenost, tak bych nekupoval japonce, BMW ani koncern a naopak bych bral Opel a Ford - tedy znacky ktery vetsina pomlouva narozdil od tech se kterejma mam ja osobne blbou zkusenost ... takhle odsuzovat znacku jen z vlastni zkusenosti je blbost.
Tak napřiklad sem měl BMW 524td,stim sem byl nad miru spokojeny,jedina chyba byla,že sem jej dal pryč,forda nevim nevim to hnije i na fotkach a o technické strance ani nemluvim,ale Astra je kus,mam ji 3 mesice,nějaké mouchy to ma ale časem se daji vychytat.

Napsal: 22 led 2008, 19:49
od gedash
ahoj jestli můžu pokračovat v tomhle tématu. Mám Astru 1.6 kombík z roku 91. Minulý týden jsem zjistila, že mám v háji těsnění pod hlavou. Nechala jsem ho vyměnit spolu s dekarbonizací motoru výměnou oleje, svíček filtru.. a teď problém ze začátku po nastartování motor chcípal a hrozně mu kolísaly otáčky.. teď mi zas zůstávají viset na volnoběh jde zhruba tak 2 až 2500 a zhruba po třech kilometrech se mi rozsvítí kontrolka motoru... nevíte, čím by to mohlo být? Jinak krom těch vysokých otáček při volnoběhu nepozoruji jiný problém.. auto jede plynule reaguje líp než před výměnou těsnění.

Napsal: 22 led 2008, 20:47
od zdenek u
gedash píše:ahoj jestli můžu pokračovat v tomhle tématu. Mám Astru 1.6 kombík z roku 91. Minulý týden jsem zjistila, že mám v háji těsnění pod hlavou. Nechala jsem ho vyměnit spolu s dekarbonizací motoru výměnou oleje, svíček filtru.. a teď problém ze začátku po nastartování motor chcípal a hrozně mu kolísaly otáčky.. teď mi zas zůstávají viset na volnoběh jde zhruba tak 2 až 2500 a zhruba po třech kilometrech se mi rozsvítí kontrolka motoru... nevíte, čím by to mohlo být? Jinak krom těch vysokých otáček při volnoběhu nepozoruji jiný problém.. auto jede plynule reaguje líp než před výměnou těsnění.
Nějak to nedava smysl,hádám že to jede dobře dokud ti nesvití ta kontrolka.A až se rozsvítí tak to strati tah??? Muže to byt vic věcí,ale vjetšinou to je váha vzduchu 8)

Napsal: 22 led 2008, 20:53
od Defender
No jak už sem psal, mně se kontrolka rozsvítí, pokud držím hodně dlouho otáčky nad 4t, hlavně na dálnici. Po rozsvícení nepozoruju žádný problémy s tahem a ve chvíli, kdy snížím rychlost, čili i otáčky na chvíli pod těch 4t, tak kontrolka sama zhasne. Závěr, podle diagnostika je to načatá lambda a při delším přehřátí hází chybové hlášení. :) Zatím neřeším :lol: :lol:

Napsal: 22 led 2008, 20:55
od Trdlo
zdenek u píše: Nějak to nedava smysl,hádám že to jede dobře dokud ti nesvití ta kontrolka.A až se rozsvítí tak to strati tah??? Muže to byt vic věcí,ale vjetšinou to je váha vzduchu 8)
No váhu vzduchu 1.6 nemá, navíc podle roku je to Fko, nicméně, osobně bych vsázel 8:1 na lambdu. :wink: Podle těch otáček na volnoběh a rozhádaného motoru. Hází jednotce nesmysly a díky tomu je směs namíchaná v šílenejch poměrech. Z toho to cukání, žlutá kontrolka a nejede to. Zkus odpojit lamdu, sice vyskočí chyba - rozsvítí se žlutá kontrolka, ale pokud motor půjde v pohodě a čistě je to vadná lambda.

Napsal: 22 led 2008, 21:05
od gedash
Jj je to ještě starej křáp, Fko. Taky mě napadla lambda. Zejtra ji zkusím odpojit. Zatím moc dík za radu :)

Napsal: 22 led 2008, 21:07
od zdenek u
Trdlo píše:
zdenek u píše: Nějak to nedava smysl,hádám že to jede dobře dokud ti nesvití ta kontrolka.A až se rozsvítí tak to strati tah??? Muže to byt vic věcí,ale vjetšinou to je váha vzduchu 8)
No váhu vzduchu 1.6 nemá, navíc podle roku je to Fko, nicméně, osobně bych vsázel 8:1 na lambdu. :wink: Podle těch otáček na volnoběh a rozhádaného motoru. Hází jednotce nesmysly a díky tomu je směs namíchaná v šílenejch poměrech. Z toho to cukání, žlutá kontrolka a nejede to. Zkus odpojit lamdu, sice vyskočí chyba - rozsvítí se žlutá kontrolka, ale pokud motor půjde v pohodě a čistě je to vadná lambda.
cyba ,nepřečetl sem si ten rok,tak se omlouvam za ten štek. :lol:

Napsal: 31 led 2008, 20:38
od kukik20
Ahoj panove,mam take takovi problem když je to studene tak mi to jede na 3valce ale žadna kontrolka mi nesvítí,tak doufam že je to jen ta zapalovaci lišta.Ted jsem dělal i těsnění pod hlavou.Už mě to celkem štve na technicke mi řekly že to špatně spaluje a že to bude asi tou lištou tak nevím.Dik za radu.

hhhzh

Napsal: 31 led 2008, 22:37
od arnie
Taky mi to jelo na 3 valce a spatne spalovani. Byl to karbon v motoru! Hlava dolu!

Napsal: 01 úno 2008, 12:53
od Majklus
Hlava dolu aaaaa co dal?

Napsal: 01 úno 2008, 19:04
od kukik20
No nevím no ja měl ted hlavu dole když dělaly tesnění.A na kolik tě to vyšlo?

Napsal: 01 úno 2008, 19:52
od kukik20
Už mě to auto začina mooc stvat :evil: