Stránka 7 z 12
Napsal: 28 úno 2008, 14:03
od Svaja
AstraDTI píše:To bylo e30 ISo? Nebo e36? Kazdopadne se zadohrabem se rozjizdi lip - presne jak psal LEO. Pri akceleraci se vic zatizi hnana naprava, narozdil od predniho nahonu.
Jsem trochu prekvapenej ze prohral Golf TDI ... to bylo 130 konovy PD, nebo neco slabsiho s chipem (pak bych to chapal)?
ten bavor ted nevim byl hodne starej ten ctyrokej..a golf byl PD
Napsal: 28 úno 2008, 14:08
od AstraDTI
Tak to bylo 318 IS - "M3 pro mlade". Rekl bych ze na pruzny zrychleni bys vyhral, to ISo je hoodne tocivy, s nic-moc kroutakem. Ale jizdni vlastnosti ma perfektni....
Ten Golf je PD se 74,96,85 nebo 110kW. S chipem ma 74kW verze kolem 130 koni, ale ta 96kW (130 koni) verze je znatelne rychlejsi i bez chipu. O tohle mi slo.
Napsal: 28 úno 2008, 14:17
od Svaja
AstraDTI píše:Tak to bylo 318 IS - "M3 pro mlade". Rekl bych ze na pruzny zrychleni bys vyhral, to ISo je hoodne tocivy, s nic-moc kroutakem. Ale jizdni vlastnosti ma perfektni....
Ten Golf je PD se 74,96,85 nebo 110kW. S chipem ma 74kW verze kolem 130 koni, ale ta 96kW (130 koni) verze je znatelne rychlejsi i bez chipu. O tohle mi slo.
je to 96kw bez chipu
Napsal: 28 úno 2008, 14:20
od AstraDTI
Tak to ti to jede pekne

O kolik jsi ho dal? Predpokladam ze na startu ztratil dost a pak se relativne drzel.
Napsal: 28 úno 2008, 14:33
od Leo
Svaja píše:Leo píše:bawor vyhral ,protože RWD, předohrab je na sprinty k hovnu
Svaja: ser na vačky a kup taky bafko ne...
to bych astrusi nemoh udelat a ten bavor me muze predjet stokrat ale porad bude hnusnej starej a hranatej

jestli to bylo e36 iso tak to jede tak normálně, 140 ps na tu váhu neni žádná sláva, jinak e36 jsou pěkný auta a kvalitně mnohem lepší než atra g.
jinak dneska sem viděl u autosalonu BMW ČB stát krásnou, naleštěnou, červonou e30 M3
Napsal: 28 úno 2008, 14:46
od AstraDTI
No vetsina e36 co se da ted koupit jsou pekne vylitany s..cky (a pokud ne, tak jsou taky v krapet jine cenovce). S Astrou se to neda srovnavat, ale lepsi slusna astra, nez vrak BMW.
Kolik chteli za tu M3?
Napsal: 28 úno 2008, 14:47
od Svaja
AstraDTI píše:Tak to ti to jede pekne

O kolik jsi ho dal? Predpokladam ze na startu ztratil dost a pak se relativne drzel.
na startu ztratil malo..ale porad sem mu ujizdel.nevim o kolik ale urcite o vic jak auto..ale on si nevypnul protiprokluz myslim ze to byla ta nejvetsi chyba..dame ted nekdy znova a zkusi to vypnout

Napsal: 28 úno 2008, 14:52
od AstraDTI
Protiprokluz trochu ubere pri rozjezdu a razeni za 2 ... to je pravda. A jak ted dopadnes proti 1.8 v Astre?

Napsal: 28 úno 2008, 14:54
od Svaja
AstraDTI píše:Protiprokluz trochu ubere pri rozjezdu a razeni za 2 ... to je pravda. A jak ted dopadnes proti 1.8 v Astre?

asi ujedu ale neni tam moc velkej rozdil
Napsal: 28 úno 2008, 14:59
od Boči
Napsal: 28 úno 2008, 16:05
od Leo
AstraDTI píše:No vetsina e36 co se da ted koupit jsou pekne vylitany s..cky (a pokud ne, tak jsou taky v krapet jine cenovce). S Astrou se to neda srovnavat, ale lepsi slusna astra, nez vrak BMW.
Kolik chteli za tu M3?
e36 beru 150 a vejs a hlavně z německa, a motorizaci jedině 323 nebo 328 (cena okolo 200)
M3 od 300, když stojí m3 200 tak je to vylítana mrdka, pěkný jsou tak 350-400
chtěl bych vidět srovnání 328 vs astra turbo
Napsal: 28 úno 2008, 19:13
od AstraDTI
Ja bych videl slusnou e36 spis az nad 200tKc. Motorizaci jednoznacne 328, 323 je relativne lina potvora. Narozdil od 328 nezabira moc dole a na driftovani nic moc.
Napsal: 28 úno 2008, 20:20
od Leo
jestli je 323 lína tak pak nevim co je tvuj dízl...
věřil bych tomu,že 323 ujede astře kupé turbo
za 200 je už pěkný kupé s dost solidní výbavou, sedan je o dost levnější
Napsal: 28 úno 2008, 20:28
od AstraDTI
No tak to te asi zklamu. 323i prohraje sprint i s obycejnou Octavou 1.8T. Pod 4 tisice otacek temer netahne.
V beznem provozu je moje Astra vyrazne zivejsi. 323 se musela tocit dost nad 4 tisice, abych dosahoval dynamiky jako kdyz s DTIckem radim u 3 tisic. Dokonce jsem mel problem stihat v 323i prazdnou dodavku Iveco s 3.0 dieselem pri prevozu od prodejce ...
Jeste dodam fakticke udaje - 323ti mela na brzde 120kW a 220Nm oproti necelejm 110kW a cca 350Nm meho Oplika

Napsal: 28 úno 2008, 21:00
od Leo
no je známá věc,že 323 má na brzdě cca 135kw a má mít 125kw
neveřim,že to pojede oktavka se 110kw, a i kdyby ji pojela na rovině tak v první zatáčce ji bmw má,jinak nevim co si řídil za bmw,že si nestíhal dodavku
328 je supr motor, bez menších problému se dá upravit na cca 220ps