Stránka 7 z 7

Napsal: 11 bře 2008, 12:08
od Princ William
pariah píše:Podle slov známého co dělá v Oplu prodejca a dělal servisáka tak AGR ventil se zasíra pokud člověk jezdí na spotřebu a nebo jako dědeček s babičkou.Auto se musí čas od času protáhnout aby jemné usazeniny tlak strhnul sebou.Doporučoval min. 1 za měsíc ale radši jezdit trošičku svižnějc.Ja tak jezdím a problém zatím nemám ale to ukáže čas :wink: .
dle tveho tvrzeni tak bych nemel mit problem....na spotrebu rozhodne nejezdim :twisted: i kdyz bych ji bral mensi....ale i tak jsem celkem spokojenej 8)

Napsal: 11 bře 2008, 12:37
od pariah
Princ William píše:
pariah píše:Podle slov známého co dělá v Oplu prodejca a dělal servisáka tak AGR ventil se zasíra pokud člověk jezdí na spotřebu a nebo jako dědeček s babičkou.Auto se musí čas od času protáhnout aby jemné usazeniny tlak strhnul sebou.Doporučoval min. 1 za měsíc ale radši jezdit trošičku svižnějc.Ja tak jezdím a problém zatím nemám ale to ukáže čas :wink: .
dle tveho tvrzeni tak bych nemel mit problem....na spotrebu rozhodne nejezdim :twisted: i kdyz bych ji bral mensi....ale i tak jsem celkem spokojenej 8)
A máš ho snad??Říkal mi o jednom zákazníkovi co si koupil fungl novou Astru a během 3 měsícu mu vyměnili 3 AGR ventily.Zeptali se ho jak jezdí a on že ve městě max. 50km/h na čtyřku a mimo město tak 80km/h na pětku.Okamžitě mu řekli ať tak nejezdí a měli od něho pokoj skoro na rok,protože jak se říká starýho psa nový kousky nenaučíš.Je to prostě o spalinách co se vrací do válce,buď jdou rychle nebo se usazujou.Tak sem to pochopil.

Napsal: 11 bře 2008, 12:41
od Sabina
pariah píše:Podle slov známého co dělá v Oplu prodejca a dělal servisáka tak AGR ventil se zasíra pokud člověk jezdí na spotřebu a nebo jako dědeček s babičkou.Auto se musí čas od času protáhnout aby jemné usazeniny tlak strhnul sebou.Doporučoval min. 1 za měsíc ale radši jezdit trošičku svižnějc.Ja tak jezdím a problém zatím nemám ale to ukáže čas :wink: .
:lol: tak to je presne jak pises, jezdim na spotrebu (ale necouram se jak babicka s dedeckem), akorat to moc nevytacim. Driv jsem mela diesel, tak na to nejsem moc zvykla, ale ted se to snazim vytacet. Asi se mi tim v-powerem (proces cisteni) neco ucpalo. Ale kde chces po Brne jezdit svizneji? :( Jezdim z Vinohrad do Kr.pole do prace, a to nez sjedu z Vinohrad, tak nekdy chytnu hned 3 semafory cerveny za sebou. Pak si sjedu kopec, Zidenice mezi pul osmou a osmou rano nemusim myslim popisovat...pak jedine v tunelu to rozjedu, doufam, ze tam nemeří, a pak za tunelem, a jak dojedu do krpole, tak uz zase popojizdim. Je to na prd. Holt kdyz jsou kolony, tak vic jak za 2 se jet nedá...

Napsal: 11 bře 2008, 12:41
od AstraDTI
Me menili AGRko asi po roce od koupe a od te doby je zatim klid... Zajimavy je, ze jsem v prvnim roce jezdil hodne svizne a posledni roky jezdim jako klobouk (na semaforech me casto vytroubi i 1.2HTP).

Napsal: 11 bře 2008, 13:20
od milosh
Tak jsem po hodine projel cely vlakno :D a fakt neverim tomu ze by se to tim SHELL benzinem zlepsilo, jak uz zde nekdo psal za ty prachy co stoji litr to musi byt subjetivni pocit jinak by si to majitel auta asi nezduvodnil :D

me by spis zajimalo kdyz mam automat zda se ten EGR ventil taky muze zasr... kdyz mi to radi samo ale pravda taky to nevytacim buhvijak, precejen u nas ve meste neni ani jedne usek kde by se dalo jet vic jak pade kdyz jedu do prace a zpet, jinak tady teda muzem nekde jezdit i 70 :lol:

Napsal: 11 bře 2008, 13:28
od pariah
Nevím jak je to u jiných motorů ale známej komentoval můj.Můžu se ho jak u něj budu domlouvat tlumiče zeptat jak je to u DTI a u automatů a pak dám vědět.

Napsal: 11 bře 2008, 15:24
od Boči
Zdravím :lol:

takze dneska jsem si vymenil svíce (fujtajcl ty vypadaly) a palivovej filtr a výsledek .... ? No problemo žadné cukaní škubání apod. Sice jsem za dnesek najel cca 50 Km ale i tak ...

Takze tem co škytá auto po Shellu doporucuji vymneit palivovej filtr a zkontrolovat svíčky. :wink:

Napsal: 11 bře 2008, 18:53
od Sabina
Boči píše:Zdravím :lol:

takze dneska jsem si vymenil svíce (fujtajcl ty vypadaly) a palivovej filtr a výsledek .... ? No problemo žadné cukaní škubání apod. Sice jsem za dnesek najel cca 50 Km ale i tak ...

Takze tem co škytá auto po Shellu doporucuji vymneit palivovej filtr a zkontrolovat svíčky. :wink:

jj,uz aby to bylo. Dneska me teda auto vubec nezlobilo, ale zichr je zichr.

V-Power

Napsal: 12 bře 2008, 05:50
od Oliver
Tak já taky přidám své zkušenosti s tímto benzínem, když mě začalo auto cukat, tak jsem natankoval Shell V-Power benzín a myslel jsem si, že se motor vyčistí :!: :? ale co se stane, když máte už hlavně sací potrubí zanesené od výfukových plynů, které tam přepouští EGR ventil? :shock: ve spalovacím prostoru tento benzín uvolní usazeniny a když se auto vytočí tak, že EGR ventil se otevře a část spalin zpět vrací do sání, tak všechny tyto usazeniny jdou do sání a ne do výfuku, pak se hodně zanese sání a spodek vzduchové klapky a většinou se taky ucpe ve vzduchové klapce ta malá dírečka (cca průměr 1mm) odsávání benzinových par z nádrže, taky to může způsobit zadření některých ventilů, no a pak auto cuká, jede na tři i míň válců a rozsvítí se většinou kontrolka elektroniky motoru.
Tak to jsou asi tak moje poznatky, takto se to událo na mém autě, dokud jsem jezdil na benzin od OMV, tak to bylo OK, pak jsem dal Shell V-Power a auto vytáčel až na omezovač, no a pak se už jen hromadily problémy jeden za druhým.
Já bych doporučil,no už jsem to zde někde četl, po nějakém roce ježdění, nechat vyčistit počínaje od vzduchové klapky, EGR, palivový filtr,vzduchový filtr atd. taky sací potrubí! :!: :!:
Na autě mám najeto už cca 172 000km, tyto problémy se začínají nejvíce projevovat až tak, když má vůz něco kolem 100-150 tisíc km.

Napsal: 12 bře 2008, 06:52
od pariah
Takže závěr je takovej že benzín Shell V-Power opravdu čístí motor.Neni však nutné na něj jezdit stále s ohledem na peněženku ale průběžně cca. jednou za čtvrt roku.Pokud chce někdo na tento benzín přejít musí se připravit na drobné potíže s chvilkovým uvolňováním usazenin z motoru a jejich ulpívání v sání a na vzduchové klapce a pokud začnou problémi tak tyto místa v motoru vyčistit.Potom taky asi bude potřeba vyměnit svíčky jelikož se na nich uvolněný bordel může zachytit a tím snižit jejich účinnost.Palivový filtr se může zasrat uvolněnín kalu z nádrže.Tak sem rád že jsme se něčemu dobrali :wink: .

Napsal: 12 bře 2008, 09:28
od Princ William
jeste te opravim agr funguje prave v tech strednich otackach (co jezdej na spotrebu tak ho maj vetsinou v kopru) pak uz to do nej nejde a rovnou to leti ven.....taky aby ne jeste pri nejakejch 6500ot za min aby se to jeste nekam nasavalo. a ekologii asi uz asi taky nejak neovlivnis....... :wink: jinak kdo mate s timto problem a treba jste ho vymenily a nebo chcete predejit problemu tak v oplu maj na to nejakej soft (nahrajou ho misto puvodniho) kterej prave neco s agr provadi....mam takovej pocit ze nekdo rikal ze je to okolo 1000,- 8)

Napsal: 15 bře 2008, 13:27
od Sabina
Tak uz mam auticko doma. Diagnostika = 0 závad. Svicky a filtry jak novy. Egr taky ok. A ani to uz nezlobi. Byla to bud jen nejaka haluz a nebo spatnej benzin, po kterym kdyz jsem nabrala zase svuj klasickej 95 (predtim v-power) to vlastne vsechno prestalo.... :shock: