Stránka 7 z 8

Napsal: 08 led 2007, 10:26
od rychlyradim
Zigi píše:
rychlyradim píše:No jelikož bych ti to musel posílat tak by ti to vyšlo asi na stejno ale já ho budu mít za 1390Kč
No termostat z vrakacu nebrat,takove veci se musi kupovat nove!!
Jinak tech 1390 nic moc :roll:
no lepší už to asi nebude... :P

Napsal: 08 led 2007, 10:28
od rychlyradim
ondrazalsky píše:
rychlyradim píše:ježiš dekl na chladiči - to je humus :twisted:
vloni jsem celou zimu vozil primo na predni masce namackany alobal - to byl TEPRVE HUMUS. a az ted na podzim jsem zjistil za je termostat v prdeli... cena noveho 300 + vymena v servisu vcetne promereni kapaliny a doliti kolem 250,-
no jo to tedy musel :lol: ale pořád mě udivuje ta cena 300Kč...co máš za ten motor..nebo co je to za zn. termostatu?

Napsal: 08 led 2007, 11:54
od Vojta
rychlyradim píše:to je nesmysl to na škodovku je dražší :P možná z vrakáču na půl cesty do kytek :)
u některejch motorů jde vyměnit jenom samotznej termostat bez příruby a pak je cena těch 300

Napsal: 08 led 2007, 12:45
od Happy
na 3 kila bych to tipoval spíš u X16SZR, ale s tím, že prej musíš rozebrat půl auta - tím je asi vyvážená ta cena. :D

Napsal: 08 led 2007, 13:51
od kmocháček
rychlyradim píše:
Hany píše:Zdravím, ten samý problém jsem měl, někde jsem to tu už psal. Jeda po dálnici,zničehožnic mi spadla ručička teploty na ,,nulu,, , najednou po chvíly vylezla nahoru. Dělalo mi to nepravidelně, tak jsem koupil a vyměnil termostat a je klid. Myslím si,že pokud by to bylo těsnění, projeví se to i jinak / zrovna mě měnili těsnění pod hlavou /, voda v oleji,olej ve vodě atd...
no jo ale mě ta teplota pouze padá když jedu z kopečka a ne při bězné jízdě po rovince! ale taky mám pocit že to bude thermostat! :( a nevíš kolik stojí?
Když trochu spadne teplota při jízdě se zařazeným kvaltem při ubraném plynu, je to normální (16V motor při tom nespaluje palivo, takže se nehřeje, sice šlape, ale tření asi není tak vysoké, aby díky němu zůstala teplota nahoře). Měnil jsem termostat na podzim (AG x16xel) a normálně z kopce se zařazenou rychlostí bez plynu spadne za chvilku teplota na 70, možná i níž, když jedu s plynem, zase stoupne a drží stabilně těsbě pod 90. Termostat jsem měnil, protože se to dlouho zahřívalo (15 a více km), málo při tom zahřívání topilo a teplota při jízdě divně kolísala. Být tebou, tak pokud se rychle zahřeje (po ujetí asi 5km), topí normálně a při běžné jízdě s plynem drží teplotu, nevrtal bych do toho.

Napsal: 08 led 2007, 15:33
od Vojta
kmocháček píše:...16V motor při tom nespaluje palivo...
no nespaluje žádný auto co nemá karburátor

Napsal: 08 led 2007, 16:26
od rychlyradim
kmocháček píše:
rychlyradim píše:
Hany píše:Zdravím, ten samý problém jsem měl, někde jsem to tu už psal. Jeda po dálnici,zničehožnic mi spadla ručička teploty na ,,nulu,, , najednou po chvíly vylezla nahoru. Dělalo mi to nepravidelně, tak jsem koupil a vyměnil termostat a je klid. Myslím si,že pokud by to bylo těsnění, projeví se to i jinak / zrovna mě měnili těsnění pod hlavou /, voda v oleji,olej ve vodě atd...
no jo ale mě ta teplota pouze padá když jedu z kopečka a ne při bězné jízdě po rovince! ale taky mám pocit že to bude thermostat! :( a nevíš kolik stojí?
Když trochu spadne teplota při jízdě se zařazeným kvaltem při ubraném plynu, je to normální (16V motor při tom nespaluje palivo, takže se nehřeje, sice šlape, ale tření asi není tak vysoké, aby díky němu zůstala teplota nahoře). Měnil jsem termostat na podzim (AG x16xel) a normálně z kopce se zařazenou rychlostí bez plynu spadne za chvilku teplota na 70, možná i níž, když jedu s plynem, zase stoupne a drží stabilně těsbě pod 90. Termostat jsem měnil, protože se to dlouho zahřívalo (15 a více km), málo při tom zahřívání topilo a teplota při jízdě divně kolísala. Být tebou, tak pokud se rychle zahřeje (po ujetí asi 5km), topí normálně a při běžné jízdě s plynem drží teplotu, nevrtal bych do toho.
No tak ted opravdu nevím, jeden řekne že to není dobré když teplota klesá a druhá polovina mi řekne že je to normální! ale přesně jak říkáš při jizdě s plynem teplota vůbec nekolisá drží se na 80C ani na 90nejde, jak už jsem psal snad jen v létě! začíná mi foukat vlažný vzduch hned jak nastartuji! ale to jsem se ptal mechanika, že topení má jiný okruh či co!to jsem moc nepochopil! Jinak mi prostě klesá teplota jak je tu řečeno a třeba i až na začátek ciferníku!?!?! tak ted ti opravdu nevím! :(
Samo bych byl rád kdybych nic kupovat nemusel
PS: jo a eště po asi 6KM mi teprve začíná stoupat teplota!ale to mám topení naplný pecky!hned od nastartování! :!:

Napsal: 08 led 2007, 16:42
od ondrazalsky
zacina ti foukat valzny vzduch hned jak nastartujes - tedy nejspis je i pri studenem motoru otevreny velky okruh (termostat tedy je zrejme stale otevreny), pak dochazi k velkemu kolisani teplot - pri usporne jizde pada treba "na nulu", pri stani v kolone treba jede vetrak 5 minut v kuse. vymen termostat a mas klid.

Napsal: 08 led 2007, 16:50
od ondrazalsky
Zigi píše:Vidim ze mas X18XE1,jak ti ten termostat sedl?Byl to presnej typ a jak se ti ted chova teplota motoru?
jestli to "byl ten typ" nevim, menili mi to v servisu a nic nerikali. takze asi ano.

teplota se chova tak jak ma, tedy asi po 2km normalni jizdy se motor plne zahreje (teplota neco nad 80), pak poustim topeni a topi to jak cert. spravne fungujici termostat poznas podle toho, ze se ti ti skoro NEHYBE teplota motoru (dokopce skopce popojizdeni topeni netopeni atd nehraje roli). samozrejme taky jde o kvalito chladici smesi a vetraku ale termostat do toho ma HODNE co mluvit.

Napsal: 08 led 2007, 17:52
od rychlyradim
ondrazalsky píše:zacina ti foukat valzny vzduch hned jak nastartujes - tedy nejspis je i pri studenem motoru otevreny velky okruh (termostat tedy je zrejme stale otevreny), pak dochazi k velkemu kolisani teplot - pri usporne jizde pada treba "na nulu", pri stani v kolone treba jede vetrak 5 minut v kuse. vymen termostat a mas klid.
jo přesně tak tohle jsem chtěl slyšet!!! díky! měním termostat a basty! :twisted:

Napsal: 09 led 2007, 16:07
od Hujeros
Mel jsem stejne priznaky jak jiz bylo vyse nekolikrat popsano-pokles teploty z kopce, max 80°C atd. Koupil jsem termostat na www.intercars.cz se slevou pro jednu nejmenovanou firmu za 888Kc :P - jinak cena pro maloobchod 1532Kc a to se vyplati. Po vymene vse jak ma byt teplota neco malo pod 90°C a nekolisa :!:

Napsal: 09 led 2007, 16:13
od Saša
Naháníš príspěvky že to máš 3krát. :lol:

Napsal: 09 led 2007, 16:19
od Hujeros
sorry , ale nejak mi blbne pripojeni a hlasilo mi to ze nelze odeslat , jeste jednou sorry - prosim admina o smazani prebytecnych prispevku.

dik

Napsal: 09 led 2007, 16:58
od Vojta
Hujeros píše:sorry , ale nejak mi blbne pripojeni a hlasilo mi to ze nelze odeslat , jeste jednou sorry - prosim admina o smazani prebytecnych prispevku.

dik
to neblbne tobě, dneska a fčera to tady je jak čekání na pendolíno :x

Napsal: 09 led 2007, 17:07
od Happy
Vojta píše:
to neblbne tobě, dneska a fčera to tady je jak čekání na pendolíno :x
o5 přetíženej databázovej server - máš chodit až lidi usnou :D