Stránka 7 z 16
Re: špatné startování
Napsal: 06 dub 2013, 18:42
od denny
A co takhle diagnostikou udělat test zapalování.
Lištu ven ,svíčky do ní ,ukostřit je a přes diagnostiku spouštět jednotlivé svíčky,jestli dávají jiskru.Pokud půjdou ,tak chybu hledat v čidle ot klikovky a čidle polohy vačky v live datech.
Impuls ot jde do jednotky a ta podle ot pošle signál do zap lišty.
Re: špatné startování
Napsal: 06 dub 2013, 18:46
od Dupin81
denny píše:A co takhle diagnostikou udělat test zapalování.
Lištu ven ,svíčky do ní ,ukostřit je a přes diagnostiku spouštět jednotlivé svíčky,jestli dávají jiskru.Pokud půjdou ,tak chybu hledat v čidle ot klikovky a čidle polohy vačky v live datech.
Impuls ot jde do jednotky a ta podle ot pošle signál do zap lišty.
Hm...Webi, Martasku.....zkusime?????? Je to možné??????
Re: špatné startování
Napsal: 06 dub 2013, 19:01
od denny
Nejen že je to možné,ale je to nutné,jinak zase víš prd.
Re: špatné startování
Napsal: 06 dub 2013, 19:04
od Dupin81
Re: špatné startování
Napsal: 06 dub 2013, 19:10
od denny
Asi nejspíš ano.Jinak ji mám po renovaci v ACtronics.
Re: špatné startování
Napsal: 06 dub 2013, 19:28
od spermin
no tedˇ to vidím na to čidlo, potom špatně nebo vúbec neháže jiskru, v první řadě odpoj obě čidla a znovu zapoj.
až toto vyloučíš, řeš ŘJ možná ušetříš velké prachy.
nedělal jsi rozvody???????????
Re: špatné startování
Napsal: 06 dub 2013, 19:38
od Dupin81
rozvody delány ihned po koupě vozu....jsou tam cca 1/2 roku...cca 10tis nalitáno na nich.
no samo že rešit snimače/čidla by bylo přijatelnější.....hlavně at to už jedeeeee

Re: špatné startování
Napsal: 06 dub 2013, 19:44
od Dupin81
Re: špatné startování
Napsal: 06 dub 2013, 19:51
od spermin
mi to taky blblo, stačilo odpojit, prostřiknout konektory,( jsou v té plastové lištiče nad zapalovací lištou)
a auti jede OK, po roce a něco znovu, už jsem šel na jisto, prostřikl kontakt a opět OK
je to u toho data v tomto obrázku.
https://www.astra-g.cz/forum/download/f ... &mode=view
Re: špatné startování
Napsal: 06 dub 2013, 19:55
od Dupin81
myslíš v té plastové krabici...nebo ten káblik v tom černožlutém husík krku?????
Re: špatné startování
Napsal: 06 dub 2013, 20:05
od Dupin81
Re: špatné startování
Napsal: 06 dub 2013, 20:17
od spermin
Re: špatné startování
Napsal: 08 dub 2013, 12:07
od cheops
Zdravim panove. Riesim momentalne velmi podobny problem - studeny motor X16XEL startuje na "brnknutie" aj pri minusovych teplotach. Akonahle ale idem par km, (par 10, 50 km) a potom chcem nastartovat polozohriaty motor - po cca 1h napr., tak ledva nastartuje - otackomer sa ledva doplazi pri startovani na 400-500 otacok ( ide citelne na 3 valce, ale chybu nehodi ziadnu) a po 2-3s sa chyti a ide normalne - volnobezne otacky 750 - 800.
Sviecky aj filtre menene pred mesiacom (robilo to aj na stare sviecky). A nerobi to vzdy - ako sa tomu zachce, co je najhorsie.
Som vo faze analyzi - chybu nenacita opcom ziadnu.
Mam dotaz k LIVE datam (mam OPCOM 090821d) a rad by som vedel ako sa nazyvaju otacky na vacke (ak tam su) - je to "Engine Speed" ? lebo otacky sa, prosim opravte ma, ak sa mylim, meraju na vacke a na klukovke (2 rozne cidla mi najde na autokelly).
Na vystupe opcomu mam len Engine speed a Desired Engine Idle Speed.
To su otacky vacky alebo klukovky?
(a ako zmerat cez opcom tu hodnotu co chyba? - je moja dalsia otazka. Treba lepsiu verziu opcomu?)
Potom vyskusam ten test sviecok, ktory tu bol spominany, cez opcom.
Vopred vdaka za odpoved.
P.S.: tieto problemy mam len na benzin, na lpg nestartujem a ani sa to neda
Re: špatné startování
Napsal: 08 dub 2013, 12:24
od spermin
předpokládám že teplý motor potom startuje na LPG. tam by mohl být problém.
Engine speed a Desired Engine Idle Speed. Otáčky motoru Požadované volnoběžné otáčky motoru.
čidla jsou dvě, na klikovce i na vačče.
a co nabití baterie??? kolik má V v klidu

někdo Ti tu určitě poradí.
Re: špatné startování
Napsal: 08 dub 2013, 12:51
od cheops
Praveze ja mam automaticke prepinanie na benzin / LPG vzdy vypnute.
Mam zvyk, ze si prepinam manualne na LPG ked budik ukaze cez 80C. Kedze 90% jazd je na vzdialenost >40km (a z toho 90% po dialnici) tak s tym nemam najmensi problem. (snazim sa usetrit motor teplotneho soku - kedze lpg ma vyssiu teplotu horenia. Podobne dochladzujem motor 3-4km pred cielom - prepinam na benzin. Nejdem na LPG cez 4000ot/min (ak chcem zrychlit presun, tak prepinam manualne na benzin a pod..) Proste moj zvyk

Ale zas najzdene 50000km na lpg za 2r bez problemu. Az teraz tie starty )
Cize blbne start na benzin pri polozohriatom motore... A ako som pisal - obcas. Obcas sa chyba nevyskytne par takychto startov a potom zas to chvilu blbne.
Dik za preklad tych nazvov - ten som ale po pravde vedel, mna skor zaujima z ktoreho cidla to Engine speed bere...
Bateria je ok - dorobil som si BC do TIDu (modul od veramona) pred 2r - a tam pozeram napatie priebezne - baterka ma pred startom cez 12V (neviem teraz z hlavy presne ci 12.4V alebo nieco pod, ale baterkou to nebude na 100%. Ak sa teda mozem spolahnut na BC v tomto pripade) a za jazdy tam svieti 14,4V (zhruba)