Stránka 7 z 30

Napsal: 31 led 2007, 07:52
od Astra - R@SAG
Dekuji vam za info, ale o tom motoru jsem vedel ze byl delany spolus Fiatem a GM.

Napsal: 31 led 2007, 08:59
od xpolstarekx
Astra - R@SAG píše:Dekuji vam za info, ale o tom motoru jsem vedel ze byl delany spolus Fiatem a GM.
no jo mas takovyho hybridniho fiatoOpela :D

Napsal: 31 led 2007, 11:46
od Astra - R@SAG
Damo a Pane :lol: :lol: :lol: ikdyz mam hybridniho Fiato - Opla, tak jezdi skvele, prozatim jsem ho prohnal 170 km / hod, a sel by vice :lol: :lol: , pekne si prospevuje a ma malou spotrebu, pri me poloagresivni jizde. :lol: :lol: :lol: , uz jsem to psal v sekci o spotrebe.

Napsal: 06 úno 2007, 07:41
od Astra - R@SAG
Tak rano jsem byl nemile prekvapen :evil: , po vytahnuti merky oleje, mi ubylo 0,25l na 2800 km. No prozatim to prisuzuji tomu, ze motor je novy a postupne si seda ( zajizdi ). Budu to pravidelne co 1000 km sledovat a uvidim. Jinak na reklamaci to neni, kdyz v manualu pisi 1l/1000km. No uvidime casem, proto vsechny upozornuji, kdo ma 1.4 16v Twinport, aby se mrkli, jak jsou na tom.

Napsal: 06 úno 2007, 08:01
od Astra - R@SAG
No verim ze se to po 10 000 km usadi a bude vse v pohode.

Napsal: 07 úno 2007, 12:00
od ondrazalsky
2 Astra - R@SAG: koukal jsem na tvuj web a vsiml jsem si zminky o OPEL krytkach na alukola - pamatuju si ze kdyz kdysi davno kamosovi ukradli original krytky z oktavky a za novy si ve Skode rekli pres 500/ks, sel na burzu do vitkovic a koupil je (mozna to byly ty jeho...) po 50/ks, tak mozna bys tam mel uspech

Napsal: 13 bře 2007, 20:12
od mani
Vdaka za nove info :D
Astra - R@SAG píše:Sem tam mám problém při řazení 1. a 2. rychlostního stupně, musím použít větší sílu, ale je to ještě v rámci možností. Další věc, co mě dost mrzí je neodhlučněný motor. Aby se snížili náklady na výrobu, tak v motorovém prostoru schází kompletní odhlučnění, část odhlučnění plánuji koupit.

Zaujimave ja s radenim 1 a 2 nemam problem, skor ta 5ka je malinko tuhsia. Mna naopak zacinaju hnevat hlavove opierky, vpredu idu moc lahko, mam pocit, ze akosi zapadaju samo dolu. Naopak bocne v zadu vysunut a zasunut je porod :cry:

Spominas odhlucnenie, mozes byt pls konkretnejsi :D Zatial mi hlucnost nijak nevadi, len chcem vediet co vsetko to obnasa.

Napsal: 14 bře 2007, 05:46
od Astra - R@SAG
mani píše:Vdaka za nove info :D
Astra - R@SAG píše:Sem tam mám problém při řazení 1. a 2. rychlostního stupně, musím použít větší sílu, ale je to ještě v rámci možností. Další věc, co mě dost mrzí je neodhlučněný motor. Aby se snížili náklady na výrobu, tak v motorovém prostoru schází kompletní odhlučnění, část odhlučnění plánuji koupit.

Zaujimave ja s radenim 1 a 2 nemam problem, skor ta 5ka je malinko tuhsia. Mna naopak zacinaju hnevat hlavove opierky, vpredu idu moc lahko, mam pocit, ze akosi zapadaju samo dolu. Naopak bocne v zadu vysunut a zasunut je porod :cry:

Spominas odhlucnenie, mozes byt pls konkretnejsi :D Zatial mi hlucnost nijak nevadi, len chcem vediet co vsetko to obnasa.
No jsem rád, že na mém webu nacházíte užitečné informace. No co se tyka toho odhlučnění u Aster Classic II, moc toho udělat nejde. Jedině koupit odhlučňovací plato na víko přední kapoty. Přikládám sem foto, jaky je rozdíl.

Obrázek Opel Astra Classic II

Obrázek Opel Astra G - Výroba Německo

Tak že jak budou peníze nazmar, tak kouíim aspoň tohle, cena u Opla 4124 Kč. Jinak prý je firma na netu, kde to prodávali levnějic, ale nic jsem nenašel, pokud byste měli větší štěstí dejte vědět.

Napsal: 14 bře 2007, 05:47
od Astra - R@SAG
ondrazalsky píše:2 Astra - R@SAG: koukal jsem na tvuj web a vsiml jsem si zminky o OPEL krytkach na alukola - pamatuju si ze kdyz kdysi davno kamosovi ukradli original krytky z oktavky a za novy si ve Skode rekli pres 500/ks, sel na burzu do vitkovic a koupil je (mozna to byly ty jeho...) po 50/ks, tak mozna bys tam mel uspech
No už jsem o tom taky uvažoval, ale ty krytky co tam mam jsou taky super :D :D :D :D

Napsal: 14 bře 2007, 10:08
od mani
Astra - R@SAG píše: No co se tyka toho odhlučnění u Aster Classic II, moc toho udělat nejde. Jedině koupit odhlučňovací plato na víko přední kapoty.
To plato na kapotu som tusil, ale nezbadal si este nejake odchylky medzi kabinou a motorom? To plato urcite nieco odhlucni, ale myslis, ze to ma vyznam pri 1.4-ke?

Napsal: 14 bře 2007, 10:19
od Astra - R@SAG
mani píše:
Astra - R@SAG píše: No co se tyka toho odhlučnění u Aster Classic II, moc toho udělat nejde. Jedině koupit odhlučňovací plato na víko přední kapoty.
To plato na kapotu som tusil, ale nezbadal si este nejake odchylky medzi kabinou a motorom? To plato urcite nieco odhlucni, ale myslis, ze to ma vyznam pri 1.4-ke?
No odhlusneni motorem a interierem to uz nedodelam, protoze by musel jit celi motor ven a na to kaslu, ta kapota je jedine reseni, odhlucnito aspon neco. jinak si myslim, ze to cenu ma, aspon u me, jestim svoizne a pri 130 km / hod, uz si musim dat radio nahlas :D :D , i estetisky to bude lepsi.

Obrázek Obrázek

Napsal: 14 bře 2007, 11:22
od mani
Hmm tej deliacej priecky som sa obaval viac :( Skoda, ze to tam neni.

HEHE co tak TOTO Obdivujem niektorych odvahu :shock:

Mozno ako alternativa tzv. Mirelon, ale teraz netusim do kolko stupnou je odolny. Mozno 80st., asi by to chcelo vacsi odstup od motora. V zime to moze byt dobre no hmm v lete :? No mozno bude najlepsie nespekulovat a v najhorsom zohnat nieco na vrakaci.

EDIT: :?: http://www.mikra.cz/od-sady.php :?:

Napsal: 14 bře 2007, 11:38
od Astra - R@SAG
Na vrakaci jsem byl a nikde to nemaji a pokud ano, tak strasne dotrhane , to bych do noveho auta nedal :D :D :D Astricka je muj mazel.

Napsal: 14 bře 2007, 15:50
od mani
JJ, no kto by si uz daval do svojho mazla nieco roztrhane.
Rozhodil som siete a nakoniec cena priamo v Opli 2500Sk (neviem ci s alebo bez montaze). Tych 4000 Kc mi nejak moc nesedi no mozno aj s robotou. :?

EDIT: tak nic, prave som hovoril s mechanikom a opravil mi cenu na nejakych 5l Sk. Zial mal si pravdu.

Napsal: 17 bře 2007, 00:00
od Steven
Ja teda nevim jak vas mazel, ale u myho neni s hlucnosti problem (nebo az tak od 160km/h, ale s tim nic nenadelame).
A jiny kryt motoru je celkem logicky - je tam prece jiny motor nez ve starsich geckach. 8)