Napsal: 31 led 2007, 07:52
Dekuji vam za info, ale o tom motoru jsem vedel ze byl delany spolus Fiatem a GM.
Forum pro majitele vozů Opel Astra G a Zafira A
https://www.astra-g.cz:443/forum/
no jo mas takovyho hybridniho fiatoOpelaAstra - R@SAG píše:Dekuji vam za info, ale o tom motoru jsem vedel ze byl delany spolus Fiatem a GM.
Astra - R@SAG píše:Sem tam mám problém při řazení 1. a 2. rychlostního stupně, musím použít větší sílu, ale je to ještě v rámci možností. Další věc, co mě dost mrzí je neodhlučněný motor. Aby se snížili náklady na výrobu, tak v motorovém prostoru schází kompletní odhlučnění, část odhlučnění plánuji koupit.
No jsem rád, že na mém webu nacházíte užitečné informace. No co se tyka toho odhlučnění u Aster Classic II, moc toho udělat nejde. Jedině koupit odhlučňovací plato na víko přední kapoty. Přikládám sem foto, jaky je rozdíl.mani píše:Vdaka za nove info![]()
Astra - R@SAG píše:Sem tam mám problém při řazení 1. a 2. rychlostního stupně, musím použít větší sílu, ale je to ještě v rámci možností. Další věc, co mě dost mrzí je neodhlučněný motor. Aby se snížili náklady na výrobu, tak v motorovém prostoru schází kompletní odhlučnění, část odhlučnění plánuji koupit.
Zaujimave ja s radenim 1 a 2 nemam problem, skor ta 5ka je malinko tuhsia. Mna naopak zacinaju hnevat hlavove opierky, vpredu idu moc lahko, mam pocit, ze akosi zapadaju samo dolu. Naopak bocne v zadu vysunut a zasunut je porod![]()
Spominas odhlucnenie, mozes byt pls konkretnejsiZatial mi hlucnost nijak nevadi, len chcem vediet co vsetko to obnasa.
No už jsem o tom taky uvažoval, ale ty krytky co tam mam jsou taky superondrazalsky píše:2 Astra - R@SAG: koukal jsem na tvuj web a vsiml jsem si zminky o OPEL krytkach na alukola - pamatuju si ze kdyz kdysi davno kamosovi ukradli original krytky z oktavky a za novy si ve Skode rekli pres 500/ks, sel na burzu do vitkovic a koupil je (mozna to byly ty jeho...) po 50/ks, tak mozna bys tam mel uspech
To plato na kapotu som tusil, ale nezbadal si este nejake odchylky medzi kabinou a motorom? To plato urcite nieco odhlucni, ale myslis, ze to ma vyznam pri 1.4-ke?Astra - R@SAG píše: No co se tyka toho odhlučnění u Aster Classic II, moc toho udělat nejde. Jedině koupit odhlučňovací plato na víko přední kapoty.
No odhlusneni motorem a interierem to uz nedodelam, protoze by musel jit celi motor ven a na to kaslu, ta kapota je jedine reseni, odhlucnito aspon neco. jinak si myslim, ze to cenu ma, aspon u me, jestim svoizne a pri 130 km / hod, uz si musim dat radio nahlasmani píše:To plato na kapotu som tusil, ale nezbadal si este nejake odchylky medzi kabinou a motorom? To plato urcite nieco odhlucni, ale myslis, ze to ma vyznam pri 1.4-ke?Astra - R@SAG píše: No co se tyka toho odhlučnění u Aster Classic II, moc toho udělat nejde. Jedině koupit odhlučňovací plato na víko přední kapoty.