Stránka 7 z 8
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 01 pro 2012, 13:00
od Trisy
Takže je to v podstatě chyba, kterou nevyresim sám. Musím do servisu.
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 13 led 2013, 12:03
od Trisy
Tak jsem nakonec dojel do servisu, tam jsem se dohodl, že mi vymění zapalovací lištu a 2 týdny to zkusím. Od té doby to jezdí jak drak, ale jednou se mi to opět stalo. Jedu po městě a najednou kontrolka emisí a motor začne škubat, auto se třese a motor se vypl.
Ale napadlo mě, jestli se mi to nemohlo stát taky tím, že jsem jel po městě a měl jsem to po rovině v koloně delší dobu pod otáčkama. na 4 stupeně 2000 otáček. Motor mám 1.4 16V.
Může to být tím?
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 13 led 2013, 17:39
od spermin
né
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 13 led 2013, 21:40
od Absinth
Určitě ne....
EGR je EGR je s tím laborování nejdražší a neklidnější řešení bývá výměna 1300kč po slevách se dá sehnat

Re: Něco málo o EGR
Napsal: 14 led 2013, 15:33
od spermin
nejjednodušší, na zkoušku zaslep a uvidíš. Jaký máš motor Y nebo X

Re: Něco málo o EGR
Napsal: 29 led 2013, 15:33
od Trisy
Ahoj, takže lištou to není, svíčky jsem měnil a taky to nepomohlo.
V servise mi řekli, že to nejspíše budou ventily a to:
1- zakarbonované
nebo
2- začínají se přidírat (když mi řekl cenu opravy, myslel jsem že chcípnu)
Takže jsem spíš začal uvažovat o novém motoru. Co vy na to?
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 29 led 2013, 17:05
od Marťasek
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 29 led 2013, 17:42
od webi
Marťasek 2x stejny inzerát a 2x vymazaný

Re: Něco málo o EGR
Napsal: 02 dub 2013, 14:05
od Trisy
Tak spraveno.
musel se udělata repas hlavy, vyměnit ventily, gufera, vodící drážky a další věci. prostě hlava je jak nová, dále výměna pístních kroužků, vodní pumy a napínací kladky, rovnou se měnil i olej atd.
Ještě že jsem to nechal opravovat u známého, oprava mě vyšla "pouze" na 20 litrů.
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 12 čer 2013, 14:04
od sweeper
nieco taketo pravdepodobne caka aj mna, mam tak isto problem so sklbanim

Re: Něco málo o EGR
Napsal: 20 bře 2014, 12:06
od Targus
neviem kam toto dať ale keď sa tu riešili spaliny tak skúsim sem
dlhodobo cítiť pri otvorenom okne spaliny z výfuku v kabíne
jak zavrem okno pohoda , otvorím a hneď to cítiť ... čiže nič príjemné
dozvedel som sa , že za zadným nárazníkom je blend a zistil som , že mi chýba a tak som to zaslepil
pomohlo to ale len čiastočne
je to cítiť menej ale stále
stretol sa s tým niekto ???

Re: Něco málo o EGR
Napsal: 05 kvě 2014, 15:48
od zdenekp
Zdravím všechny,
mám úplně stejný problém jako Targus

A jsem na tom dokonce i hůř, protože nevím co to je "blend" za zadním nárazníkem
Ale zdá se mi divný, že by ten smrad táhnul oknem odzadu za jízdy.
Když jedu a mám otevřený okno (libovolný, ale většinou je otevřený u řidiče), je to někdy cítit. Někdy víc, někdy míň, někdy vůbec. Já to cítím jako výfukový plyny, manželka má strach že to je benzín.
Když zastavím a vypnu motor, otevřu kapotu a nic nesmrdí, takže na ten benál mi to nepřipadá, to by asi bylo cítit, kdyby to bylo někde potečený.
Když to smrdí a zavřu okno a zapnu ventilátor, nic necítím.
Prosím o radu.
Dík moc!!!
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 05 kvě 2014, 17:44
od jerry mouse
zdenekp píše:Zdravím všechny,
mám úplně stejný problém jako Targus

A jsem na tom dokonce i hůř, protože nevím co to je "blend" za zadním nárazníkem
Ale zdá se mi divný, že by ten smrad táhnul oknem odzadu za jízdy.
Když jedu a mám otevřený okno (libovolný, ale většinou je otevřený u řidiče), je to někdy cítit. Někdy víc, někdy míň, někdy vůbec. Já to cítím jako výfukový plyny, manželka má strach že to je benzín.
Když zastavím a vypnu motor, otevřu kapotu a nic nesmrdí, takže na ten benál mi to nepřipadá, to by asi bylo cítit, kdyby to bylo někde potečený.
Když to smrdí a zavřu okno a zapnu ventilátor, nic necítím.
Prosím o radu.
Dík moc!!!
Ten blend je odvetravacia mriežka resp. spravne povedane klapka ktore je u HB-čka presne tam kde to Targus zaplatal Alu plechom, čo nebolo zrovna najlepšie riešenie obzvlašť ked pride ochladenie alebo poriadny dažd. To že ti to smrdi v kabine je najskôr zapričinene budto netesnosťou vyfuk systemu hlavne na konci auta alebo aj trochu kratšou koncovkou vyfuku ako aj úplne nefunkčnou spominanou klapkou, kedy može neprivierajuca klapka alebo jej chybajuca určita čast robiť paseku vid. môj pripad.

Ku klapke sa dostaneš najjednoduchšie tak že si lahneš dozadu pod auto a omrkneš to v akom stave to je. Druhou možnosťou môže byť aj netesnosť určitych tesneni na motore ked sa časť oleja dostane na vyfukove potrubie a to sa počas jazdy vie cez nasavanie do kabiny dostať tam kde ho je aj citiť.
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 05 kvě 2014, 22:45
od zdenekp
Jerry, diky za vysvetleni. Nicmene mi porad nejde do hlavy, jak by nejaka klapka u zadniho narazniku nebo kratka koncovka mohla zpusbit, ze jde smrad do kabiny za jizdy otevrenym oknem prednich dveri. Sanim ventilatoru mi dovnitr smrad nejde. Rikal jsem si treba problem u vlnovce, ale ani to se mi nezda, ze by sel smrad nahoru oknem v cca 60km/hod.
Z.
Re: Něco málo o EGR
Napsal: 05 kvě 2014, 22:53
od Targus
... klapka ktore je u HB-čka presne tam kde to Targus zaplatal Alu plechom, čo nebolo zrovna najlepšie riešenie obzvlašť ked pride ochladenie alebo poriadny dažd...
jerry myslíš tým že sa to bude rosiť ??? čiii ???
keďže som sa dozvedel že ju nemám a môže to byť tým, dal som narýchlo ten plech, aj keď som tušil , že tie lamely na origo klapke asi na niečo sú... a napokon problém mi to len zmiernilo no neodstránilo
myslíš že by bolo lepšie zohnať niekde tú klapku, plech vyhodiť a dať ju tam ???