Stránka 7 z 10
Napsal: 23 říj 2006, 18:18
od Vojta
ja nechapu co je co, pls vysvětlifky
Napsal: 23 říj 2006, 18:18
od manli2
AstraDTI píše:To mi vysvetli proc nejde srovnavat turbo naftu a atmosferickej benzin

dobře de to... ale neni to objektivní
ale pokud dáš na benzín turbo tak turbonafta se nechytá...

Napsal: 23 říj 2006, 18:35
od AstraDTI
Vojta: Zelene a cerne jsou oznaceny hodnoty pred upravou a cervene a modre jsou hodnoty po votuzeni motoru. Merilo se asi na posledni kvalt, cili napr. 2.0DTI ma maximum kroutaku origo 262Nm pri 2390ot. a rychlosti 110km/h a nejvyssi vykon 80kW pri 3770ot. a rychlosti 174km/h.
Pak tam jsou dalsi plky jako ze zmerili maximalni vykon 60kW na kolech a ztratovej vykon cinil 19.5kW a z toho dopocitali vykon na motoru ... Ztratovej vykon bohuzel neni vynesenej v grafu.
Manli: nechapu proc to je neobjektivni srovnani? To je snad jedno jestli mam turbo, pet valcu, sest, nebo tri ...
Napsal: 23 říj 2006, 21:47
od wlcak
to AstraDTI: kdes sehnal ty grafy? se mi docela nelíbí ten naměřenej výkon u mýho motoru teda..

Napsal: 23 říj 2006, 22:10
od AstraDTI
Je to
www.rototest.com. Uvadeji vykon na kolech a ne na motoru. Vetsina namerenejch hodnot zaostava za papirovejma udajema. DTIcko pomerne dobre sedi, protoze merenej vykon na motoru miva prez 100kW.
Napsal: 01 úno 2007, 21:49
od AstraDTI
Mam tady, grafy se zavislosti dostupnyho vykonu na rychlosti ... nektery zavodniky/sprintery to mozna bude zajimat - jednoduse se da zjistit optimalni rychlost pro prerazeni.
X16XEL (do 6500ot.):

X18XE1 (do 6500ot.):

X20XEV (do 6000ot.):
Zdroj dat:
www.rototest.com
Napsal: 02 úno 2007, 08:44
od Luky
Takhle udelat grafy ve skole, tak letim jak namydlenej blesk a nikdo se se mnou nebavi a je jedno, jak hezky jsou tam ty krivky vysvihly. Kery prase to delalo?
Pocitam ze svisla osa bude vykon [kW] a vodorovna rychlost [km/h]?
Napsal: 02 úno 2007, 13:16
od AstraDTI
Luky píše:Takhle udelat grafy ve skole, tak letim jak namydlenej blesk a nikdo se se mnou nebavi a je jedno, jak hezky jsou tam ty krivky vysvihly. Kery prase to delalo?
Pocitam ze svisla osa bude vykon [kW] a vodorovna rychlost [km/h]?
Njn, delal jsem si to pro jinej motor jen pro svoje ucely (optimalni razeni pri sprintu), takze sem se neobtezoval si popisovat osy. Kdyz uz jsem to mel pripraveny tak sem tam soupnul i data pro Oplacky motory. Clovek neco najde a zpracuje pro ostatni a jeste ho zprudej ze to je vodflaknuty

Je to zavislost vykonu na rychlosti takze skutecne osa X je rychlost v km/h a osa Y vykon v kW. A ty jednotlivy krivky odpovidaj kvaltum.
Zigi: jukni na tu adresu
www.rototest.com - osumnactce zmerili pod 80kW ... dvoulitru ale taky jen 91kW. Ta firma na me pusobi verohodne a nemam duvod vysledkum neverit.
Napsal: 02 úno 2007, 13:53
od Luky
No poporavde jsem myslel, zes to stah z toho webu, jak si daval odkaz, proto jsem to zdrbnul. Jestli to bylo pro tebe osobne a ne verejne, pak je to samo neco jinyho.
btw ale kdyzs to sem dal, moh si to popsat

Napsal: 02 úno 2007, 13:53
od AstraDTI
No vetsinou atmosfery mivaj min nez je udavano. Ale neni to pravidlem. A i nektery turbomotory davaj min. Taky musis kouknout kolik km mel merenej vuz najeto ... k tomu jeste kazdej motor je jinej - staci se podivat na Opli 1.6 ...
Kazdopadne jsem to sem dal kvuli ilustraci toho, ze se vyplati pri akceleraci motor vytocit prez maximunm vykonu. A taky ze cim nizsi kvalt, tim se ma vytocit vic.
Napsal: 02 úno 2007, 13:57
od AstraDTI
Jasny, ale nekteri tu zastavaji nazor ze nema vyznam motor tocit prez maximum vykonu - tak jsem dal dukaz ze jo. A par sprinteru tu je (William,Jamoko,...).
Napsal: 02 úno 2007, 14:18
od manli2
v 6000 to teprv má pořádnej zvuk.... kdo netočí o hodně přichází....

Napsal: 02 úno 2007, 15:25
od Cidla
Na co máme omazovač když ho ani nevyzkoušíme

...přesně manli v těch 6000 to teprv začina být sranda

Napsal: 03 lis 2007, 17:09
od Saša
Ví někdo proč v chytré knize jak na to chybí motory1,4.Díky.

Chtěl bych nějaké parametry.

Napsal: 24 led 2008, 11:51
od Gizmo_CZ
Cus all.
Hodně poslední dobou přemýšlím o výměně mého mazla AF Caravan X17DTL 95rv. Za AG Caravan.
Jen nevím a potřeboval bych radu odborníka přes motory, který motor si vybrat? Měla by to být samozřejmě nafta a min 2litr
Co se G modelu týče naprosto se v tom neorientuji, ale prostě jde hlavně o spolehlivost - spotřeba/výkon až na druhém místě.
- X20DTL = 82 PS Nafta
- Y20DTL = 82 PS Nafta
- Y20DTH = 100 PS Nafta
- Y22DTR = 125 PS Nafta