Re: Dodatečné zapojení zavírání oken pomocí DO, návod str.23
Napsal: 23 zář 2010, 20:03
jestli to spravne chapu..ten alarm je napojeny pres nejakou svorkovnici do tech originalnich kabelu..nebo zkratka receno nejakym zpusobem napojeny na ty kabely do te RJ centralu..
kdyz to vemu polopaticky..mame svorkovnici X61,kde se vyuziva pin 10 pro kladne napeti (nevim kolik tam presne tece), a pak pin 24, ktery slouzi prave pro to zavirani tech oken..na svorkovnici X62 pin cislo 11 je vlastne zem,tudiz ukostrit to muzes jako ja (jak uz jsem psal) PRIMO na kostru, tedy na ten sroub co se nachazi za RJ smerem od sedacky k prednimu kolu (urcite ho tam uvidis..)..
predpokladam tedy, ze tu svorkovnici z toho alarmu budes muset pripojit na ty draty..uzemnis to..a pak kdyz rikas,ze tam je ten konektor na ten prodlouzeny impulz..zkusil bych ho napojit na svorkovnici X61 na pin 24..jelikoz pin cislo 10 ti vede jenom napeti do toho obvodu "naseho",ktery navrhnul RomanK..(ten kondenzator se potrebuje NECIM nabit,takze Roman vyuzil pin c.10, kde se proud usmerni pres diodu, pote odebere prislusny proud,aby se kondik atp neznicil..pote se nabije kondenzator a paralelne s tim odporem se zacne vybijet..cimz tim,ze pres ten druhy kondenzator jde napeti otevre vstup tranzistoru, ktery nasledne propusti vysledny proud do pinu c.24 a ten ti zavre okna)..takze zkusil bych ten prodlouzeny impulz z toho alarmu napojit JEN na pin c.24..a ostatni kabely z toho alarmu napojit tak,jak by meli byt normalne (predpokladam ze uz ten alarm zapojeny mas)..
zkusim se mrknout jeste do toho manualu..a ty zkus udelat to,jak pisu..ten prodlouzeny impulz napojit na ten pin c.24 na svorkovnici X61 (z tech dvou svorkovnici by to mela byt,pokud je to u vsech aster stejne, bliz smerem ke kolu..ta bliz do auta by mela byt svorkovnice X62..a ta bliz ke kolu X61-kazdopadne jestli to u vsech aster neni stejne,tak typ toho konektoru zjistis podle toho nacrtu tech konektoru, ktery je na strane 20..)
kdyz to vemu polopaticky..mame svorkovnici X61,kde se vyuziva pin 10 pro kladne napeti (nevim kolik tam presne tece), a pak pin 24, ktery slouzi prave pro to zavirani tech oken..na svorkovnici X62 pin cislo 11 je vlastne zem,tudiz ukostrit to muzes jako ja (jak uz jsem psal) PRIMO na kostru, tedy na ten sroub co se nachazi za RJ smerem od sedacky k prednimu kolu (urcite ho tam uvidis..)..
predpokladam tedy, ze tu svorkovnici z toho alarmu budes muset pripojit na ty draty..uzemnis to..a pak kdyz rikas,ze tam je ten konektor na ten prodlouzeny impulz..zkusil bych ho napojit na svorkovnici X61 na pin 24..jelikoz pin cislo 10 ti vede jenom napeti do toho obvodu "naseho",ktery navrhnul RomanK..(ten kondenzator se potrebuje NECIM nabit,takze Roman vyuzil pin c.10, kde se proud usmerni pres diodu, pote odebere prislusny proud,aby se kondik atp neznicil..pote se nabije kondenzator a paralelne s tim odporem se zacne vybijet..cimz tim,ze pres ten druhy kondenzator jde napeti otevre vstup tranzistoru, ktery nasledne propusti vysledny proud do pinu c.24 a ten ti zavre okna)..takze zkusil bych ten prodlouzeny impulz z toho alarmu napojit JEN na pin c.24..a ostatni kabely z toho alarmu napojit tak,jak by meli byt normalne (predpokladam ze uz ten alarm zapojeny mas)..
zkusim se mrknout jeste do toho manualu..a ty zkus udelat to,jak pisu..ten prodlouzeny impulz napojit na ten pin c.24 na svorkovnici X61 (z tech dvou svorkovnici by to mela byt,pokud je to u vsech aster stejne, bliz smerem ke kolu..ta bliz do auta by mela byt svorkovnice X62..a ta bliz ke kolu X61-kazdopadne jestli to u vsech aster neni stejne,tak typ toho konektoru zjistis podle toho nacrtu tech konektoru, ktery je na strane 20..)