Stránka 55 z 108

Napsal: 09 pro 2008, 11:56
od Majesty
mexxo píše:No to by bola fajnová astra, to by mohla po malom dopingu potrápiť golfa R32 :)
Si piš!!!!!!!!!!!!!!!!!! :idea:
Se mi to tak líbí, že snad začnu někde na netu hledat volný motor. :twisted:

Napsal: 09 pro 2008, 12:38
od Boči
Majesty píše:
mexxo píše:No to by bola fajnová astra, to by mohla po malom dopingu potrápiť golfa R32 :)
Si piš!!!!!!!!!!!!!!!!!! :idea:
Se mi to tak líbí, že snad začnu někde na netu hledat volný motor. :twisted:
http://ostatni-dily-prislusenstvi.sbaza ... 84077.html :?:

Napsal: 09 pro 2008, 12:42
od mexxo
Nooo... Budeš zahanbovať vodičov drahších a "silnejších" áut? :)

Napsal: 09 pro 2008, 12:43
od Majesty
Ty jsi rychlík. Mě by asi stačila ta 2.5. Navíc to nebude asi nic levného. Uzpůsobit motor, udělat brzdy atd. Ale je to moc zajímavá a lákavá představa.

Napsal: 09 pro 2008, 16:21
od kabrioletak
tak o tomhle jsem vedel.v nemecku si to tam nejaci kluci delaji :D trosku me to mrzi ze to nedavali normalne,pri koupi bych rozhodne nevahal s 3.2 ale urcite bych na druhou stranu nedaval 2.2 pryc a daval tam stary motor s vectry ci senatora.2.2 je novy modelovy motor a slape velice kultivovane a spolehlive,to bych radci upravil stavajici 2.2 na coz se pomalu chystam.

Napsal: 10 pro 2008, 13:07
od Princ William
jedna astra byla v létě na mobile.de s 2,5 na prodej. cena nebyla zase až tak hrozná...jen mi u nás sere že tě to nikdo neschválí....v německu zajdeš na TÜV a po nějakejch zkouškách a samo i prachách to máš všechno legální 8) no pár bláznů je i v bavorsku co to překopávalo...umět alespoň drobet německy aby ses s nim domluvil tak by tě i možná poradil nebo pomohl....vím o jednom a ten snad už do astry dával tři V6 motory. do 2,5 bych asi nešel je to starej motor a taky když už úprava tak pořádná 8)

Napsal: 10 pro 2008, 14:24
od kabrioletak
diky :wink: ale jak jsem rikal nedaval bych stavajici motor pryc a daval tam nejakou staresinu.stavajici motor 2.2 16v je novy,vznikl v roce 2001 a je snim naprosta spokojenost,takze kdyz uprava,tak jen na nem.navic jak rikas unas nic takovyho jako velko objemovy motor neschvalis,a nato moc nejsem abych tam mel neschvaleny veci a nejaky problemy.

Napsal: 10 pro 2008, 15:01
od Boči
kabrioletak píše:.... u nas nic takovyho jako velko objemovy motor neschvalis ....
To je hlavni duvod proč by to u nas neprošlo ? Jen se ptám. Myslím ten velký objem

Napsal: 10 pro 2008, 15:11
od kabrioletak
tak neproslo,unas jsou urcite take nejake zkusebny kde si nechavas otestovat zmenene veci nez od originalu,ale nikdy nemas jistotu ze ti to schvali a taky to schvaleni neco stoji a prestavaba je taky nakladna a kdyz nemas jistotu ze to opravdu schvali tak je to takove bud a nebo.

Napsal: 10 pro 2008, 15:31
od mexxo
Tiež ma mrzí že zlegalizovať u nás rôzne úpravy je takmer nemožné... A u týchto motorov ide aj o ten pocit a zvuk 6valca. A keď chceš modernejší agregát, tak hádam 2,8 V6 Turbo :lol:

Napsal: 10 pro 2008, 20:12
od Princ William
TO kabrioletak

no já to myslel na někoho jinýho

no jo no opc motor z vectry C bude asi super svezení....ale zase na 2.8 turbo V6 mi přijde těch 280HP docela slabota....to by mělo bejt alespoň tak 320 až 350HP aby to byla raketa na pálení pneumatik........no než tam dávat 2.5 V6 to bych tam snad už narval 3.0 V6 cdti

ale jinak se shodneme...každej víme jakej je u nás problém sebemenší úpravu prosadit a zlegalizovat.....prostě v Německu tim docela žijou a tyhle úpravy jsou tam na dením pořádku....výměna agregátu za něco silnějšího se tam děje dnes a denně. ale je to taky o penězích. každý schválení něco stojí ale zase na druhou stranu je to pak legální a nikdo nemůže ani pípnout

Napsal: 10 pro 2008, 20:23
od manli2
Princ William píše:jedna astra byla v létě na mobile.de s 2,5 na prodej. cena nebyla zase až tak hrozná...jen mi u nás sere že tě to nikdo neschválí....v německu zajdeš na TÜV a po nějakejch zkouškách a samo i prachách to máš všechno legální 8) no pár bláznů je i v bavorsku co to překopávalo...umět alespoň drobet německy aby ses s nim domluvil tak by tě i možná poradil nebo pomohl....vím o jednom a ten snad už do astry dával tři V6 motory. do 2,5 bych asi nešel je to starej motor a taky když už úprava tak pořádná 8)
no a přítáhnou auto z německa, tam to schválený bude, eu normy a kdesi co si to splnuje tak by nebyl problém to přihlásit ne?

Napsal: 10 pro 2008, 20:42
od kabrioletak
manli2 píše: no a přítáhnou auto z německa, tam to schválený bude, eu normy a kdesi co si to splnuje tak by nebyl problém to přihlásit ne?
tahle moznost tady je take,ale jak to presne je kdyz se to unas prihlasuje u nas tot otazka.pokud ale projde auto v nemec zkusebnou a je schvalene k provozu s danyma upravami a u nas takova zkusebna stanovuje jine pravidla tak se obavam ze pri dovozu takoveho vozu bude asi trosku problem a bude asi muset pozadat o schvaleni i u nas.zkusim pohledat nejaky informace ci se nekde zeptat.

Napsal: 10 pro 2008, 20:48
od YANEK
myslim že jo romanST1 zrovna minule něco říkal že jeden člen astry f koupil našlapanou zafu opc a měl s tim nějaký problémy ale zase vim vo dvou lidech co maj v tigře z němec 2.0 a v pohodě akorád to má psaný jako tigra speciál nebo tak nějak

Napsal: 10 pro 2008, 20:53
od genius0011
kabrioletak píše:
manli2 píše: no a přítáhnou auto z německa, tam to schválený bude, eu normy a kdesi co si to splnuje tak by nebyl problém to přihlásit ne?
tahle moznost tady je take,ale jak to presne je kdyz se to unas prihlasuje u nas tot otazka.pokud ale projde auto v nemec zkusebnou a je schvalene k provozu s danyma upravami a u nas takova zkusebna stanovuje jine pravidla tak se obavam ze pri dovozu takoveho vozu bude asi trosku problem a bude asi muset pozadat o schvaleni i u nas.zkusim pohledat nejaky informace ci se nekde zeptat.
asi máš pravdu :arrow: švára si koupil P306 2.0T tovární výroby bez úprav a na schválení z Prahy čekal 4 měsíce jenom proto že se u nás vůbec neprodával a nevěděl jestli se vůbec někdy sveze
tak se hold chodil na něj dívat 4m do garáže :lol: :lol: