Stránka 6 z 7

Napsal: 16 říj 2008, 21:41
od bubak1
black píše:No, muze se to stat.. valec vynechava.. cuka to, a pri visich otackach jako by te to nechtelo pustit a od vyfuku na volnobech jdou nepravidelne vydechy, cely auto se i trochu klepe... Kdyby to bylo tohle tak bud v klidu seridi tidici jednotku a ses v klidu, zkusil bych zajit na diagnostiku, tam se dozvish vic.. preju hodne stesti.. :P


Jo presne tohle mi to dela, chveje se to cely na volnobehu. A nasel jsem ty chybove kody co mam z diagnostiky. P0505 a 4040 :?

Napsal: 16 říj 2008, 21:44
od bubak1
Arwy píše:Vieš presne číslo chybového kódu (kódov) ktoré sa pri prejavení závady ukladajú v pamäti riadiacej jednotky motora?
Ty chybove kody jsou P0505 a 4040 :?

Napsal: 16 říj 2008, 22:06
od Frydex
0505 Porucha v obvodu/systému regulace otáček volnoběhu
0404 Poškození v obvodu EGR

4040 není podle mě nic...

Napsal: 17 říj 2008, 09:43
od black
Jo presne tohle mi to dela, chveje se to cely na volnobehu. A nasel jsem ty chybove kody co mam z diagnostiky. P0505 a 4040 :?[/quote]
Hele ´ja mam 1.8 16v r.v.99 a ted nedavnose mi to stalo taky..

Napsal: 17 říj 2008, 09:46
od Arwy
bubak1 píše:Ty chybove kody jsou P0505 a 4040 :?
P0505 je Řízení průtoku vzduchu při volnoběhu, vysoké napětí, alebo Řízení průtoku vzduchu při volnoběhu, nízké napětí. Táto chyba sa uloží ak:
Řídicí jednotka zjistí prostřednictvím interní vyhodnocovací logiky funkční poruchu proudového obvodu. (Zkrat na kostru/proti napětí nebo přerušení proudového obvodu). Princíp odstraňovania závady spočíva v kontrole ukostrenia a spojenia medzi RJ a škrtiacou klapkou. Pokiaľ je toto všetko v poriadku, tak je vadná buď škrtiaca klapka alebo RJ motora. Klapky máš dve, tak že sa dá predpokladať že tou to nebude, tak skús sa zameriať na káble medzi RJ a klapkou a ak ani tam nebude chyba, tak to bude potom pravdepodobne chyba v RJ motora.

Cbybu 4040, ani 0404 pre motor X18XE1 som nenašiel.

Napsal: 17 říj 2008, 10:07
od Gallo
Nemůžu si pomoct, ale já si myslím, že je to nabeton ta ŘJ...

Napsal: 17 říj 2008, 10:47
od tappaja
Jestli umite nekdo nemecky, chyba P0505

http://www.vectra16v.com/fc/multec_sz4/P0505.pdf

a tady jak to resit

http://www.vectra16v.com/fc/multec_sz4/C-27.pdf


zadnou 4040 ani nic podobnyho sem nenasel...

Napsal: 17 říj 2008, 12:04
od bubak1
To vyzkousim prohlidnout ty kabely mezi ř.j a klapkou. Ja si taky porad myslim ze to bude jen elektrikou, nejakej skrat nekde. Ale jak jsem psal, v servisu to neni pro ne vyhodna prace se hrabat v elektrice za par penez. Diky moc kluci za rady. Ted kdyz jdu nekam do servisu a vykladam tam od vas procteny rady tak si myslej ze jsem automechanik a ze tomu rozumim. :lol: :lol: 8)

Napsal: 17 říj 2008, 12:13
od tappaja
Tak drzim palce, ja mam neco podobnyho v reseni :evil:

Napsal: 19 říj 2008, 18:08
od bubak1
Koupim ř.j na 1.8 16v 85kW :(

Napsal: 19 říj 2008, 18:18
od Majesty
Zkus napsat SZ RomanK. Ten by jí mohl mít. 8)

Napsal: 19 říj 2008, 19:14
od bubak1
Jo diky, napisu mu.

Napsal: 23 říj 2008, 14:21
od bubak1
Kluci hele kdyz budu davat new ř.j tak musim mit i novej klic? kvuly tem kodum :? :shock:

Napsal: 23 říj 2008, 14:53
od Okura
no když bude v "new state" tak ne, jen musíš naprogramovat immo.
když seženeš jednotku z jineho auta , která je přispusobená, je lepší to vyměnit všechno a nemusíš ani na diag.
Tedy vyměníš jednotku,immo a čipy v kličích.

Zatím řeším s RomanemK tyto jednotky, jak se daj odblokovat pro další auta.

Napsal: 23 říj 2008, 17:38
od bubak1
Aha, kupuju r.j od Lukasso takze mu mam rict ze potrebuju k tomu i imo a klic?