Stránka 6 z 12
Napsal: 16 kvě 2006, 14:09
od Vojta
ježišmarja proč by se kvůli jednotce mělo zajíždět auto kdo ti to zas nakukal? jinak by bylo hezký kdybys napsal aspoň kod motoru když chceš nějakou radu, já se snažim už nějakou dobu přesvědčovat lidi že ti co tady radí nejsou telepati ale moc se mi to koukám nedaří
Re: egr ventil
Napsal: 16 kvě 2006, 14:30
od Princ William
jirka01 píše:ahoj dostal jsem tip ze tady by mohl byt nekdo kdo ma zaslepeny egr ventil .............. zajimalo byme jestli je to zaslepeni znat na vykonu

) a jak je to s kourivosti auta

) .....logicky by to melo byt znat ale slysel jsem ze to tak ve skutecnosti neni ....uvazoval jsem to taky udelat protoze to neni zas tak narocna prace ale nechci se mi zajizdet auto (kuli ridici jednotce) kdyz to nebude mit vysledek

))
zaslepenej EGR ventil ma Otas na Z16XE (teda aspon doufam ze jsem napsal ten kod motoru dobre)
Napsal: 16 kvě 2006, 14:39
od Vojta
z16xe má 2 lamby a zaslepený egr pozná ne?
egr ventil
Napsal: 16 kvě 2006, 14:50
od jirka01
hele mam 1,6 55 kw G astra .........oznaceni motoru fakt nevim

( ale to by nemuselo byt zas tak potreba ne ??

) ...............s tim zajizdenim mi to nikdo nenakukal

) jde o to ze ridici jednotka si uklada do pameti grafy jizd a v pripade ze je nejaka zmena v motoru a je to zmena ktera je citelna na vlastnost motoru tak si ridici jednotka prehraje ,,graf,, a i po zmene se muze chovat stejne .....po nejake uprave by se mel motor zajet aby si ,,zvyknul na zmenu,,..............v nejhorsim pripade by mohl skocit do nouzoveho rezimu ale tato uprava asi nebude mit tak velky vliv

) ....je to muj nazor ale netvrdim ze mam stoprocentni pravdu

)) i kuli tomu jsem tady

))) abych zsikal nove poznatky

))
Re: egr ventil
Napsal: 16 kvě 2006, 15:08
od Vojta
jirka01 píše:hele mam 1,6 55 kw G astra .........oznaceni motoru fakt nevim

( ale to by nemuselo byt zas tak potreba ne ??

) ...............s tim zajizdenim mi to nikdo nenakukal

) jde o to ze ridici jednotka si uklada do pameti grafy jizd a v pripade ze je nejaka zmena v motoru a je to zmena ktera je citelna na vlastnost motoru tak si ridici jednotka prehraje ,,graf,, a i po zmene se muze chovat stejne .....po nejake uprave by se mel motor zajet aby si ,,zvyknul na zmenu,,..............v nejhorsim pripade by mohl skocit do nouzoveho rezimu ale tato uprava asi nebude mit tak velky vliv

) ....je to muj nazor ale netvrdim ze mam stoprocentni pravdu

)) i kuli tomu jsem tady

))) abych zsikal nove poznatky

))
zřejmě máš X16SZR, to co píšeš o ukládání nějakejch grafů je podle mě nesmysl a i kdyby tak stačí odpojit baterku na 10 minut a je po všem...už tady někdo psal že opel nema učící se jednotky
Napsal: 16 kvě 2006, 15:08
od Princ William
Vojta píše:z16xe má 2 lamby a zaslepený egr pozná ne?
to nevim co ma otas musi napsat co ma za motor. ale dole ma napsano Z16XE tak nevim
Re: egr ventil
Napsal: 16 kvě 2006, 15:09
od Princ William
Vojta píše:jirka01 píše:hele mam 1,6 55 kw G astra .........oznaceni motoru fakt nevim

( ale to by nemuselo byt zas tak potreba ne ??

zřejmě máš X16SZR
si take myslim ze ma X16SZR
Napsal: 16 kvě 2006, 15:11
od Oťas
Vojta píše:z16xe má 2 lamby a zaslepený egr pozná ne?
Já mám taky 2 lambdy a funguje,ale někomu to na stejným motoru hlásí chybu.
Otas
Napsal: 16 kvě 2006, 15:36
od jirka01
Ahoj ........byl jsem na tebe odkazanej ze mam zaslepenej egr ventil ...........je to znat na vykonu ??? a kouri se vic z vyfuku nebo ne ???? ...........jo a jeste mas to zaslepney primo ve ventilu nebo si vyradil podtlakovou hadicku ??? jo a jeste nehlasi ti pocitac chybu ??? diky za odpoved a sorry ze jsem te zahrnul tolika dotazama

))
Re: Otas
Napsal: 16 kvě 2006, 18:30
od Oťas
jirka01 píše:Ahoj ........byl jsem na tebe odkazanej ze mam zaslepenej egr ventil ...........je to znat na vykonu ??? a kouri se vic z vyfuku nebo ne ???? ...........jo a jeste mas to zaslepney primo ve ventilu nebo si vyradil podtlakovou hadicku ??? jo a jeste nehlasi ti pocitac chybu ??? diky za odpoved a sorry ze jsem te zahrnul tolika dotazama

))
Jen jsem udělal záslepku přímo pod těleso ventilu,aby splodiny nešly do sání, podtlakovou hadičku tam nemám je to řízený celý ECUkem ale to záleží co je to za motor, výkon je stejný, nekouří a co hlavmě....nic to nezasírá....

. Kdyby sis rozebral sání cca po 100 000km, tak by ses divil co se tam nahromadilo díky slavnému vynálezu EGRu. Někdo říká, že se o něco sníží spotřeba,ale to já nemůžu potvrdit, protože jsem to zaslepil hned po koupi.Ekologové ať mi odpustí, ale jde mi o zdraví motoru.Snad jsem ti odpověděl na vše.
Napsal: 17 kvě 2006, 12:20
od Kvetoslavek
Zigi píše:Kvetoslavek píše:moje nej nej nej kamoska mi tak říká....

Takze se ridis heslem kamarad taky rad,jo?

no a co jako rád....

kdyz sem u ní tak jí rád například vařím,někdy vozím(ale bojí se jezdit rychle a když sem jednou projel světla na červenou tak sem z ní pul hoďky nemoh dostat slovo)

a tak...nevim na co narážíš...

je to jen kámoška ale suprová-taková která mě vždycky pomohla.......
www.libimseti.cz/nolka
Napsal: 17 kvě 2006, 12:57
od Vojta
no ta fotka s tim ručníkem.....šmarja to je kus

Napsal: 17 kvě 2006, 13:30
od Vojta
chro chro

Napsal: 17 kvě 2006, 13:32
od Princ William
Zigi píše:PS:malo holek rado jezdi rychle

to je fakt

a 100% pravda

Napsal: 17 kvě 2006, 13:33
od Princ William
Vojta píše:no ta fotka s tim ručníkem.....šmarja to je kus

si mi vic libi ta fotka v tech slunecnich popelnikach
