Stránka 6 z 6
Napsal: 07 kvě 2008, 21:40
od Marky
Nebudu to tady vsechno cist (i na onom zminovanem foru), ale nektera slova a nazory co jsem zahledl jsou prece jen pod uroven slusnych lidi

. Souhlasim se Slagem nechte ostatnim co maji, kazdy ma jine priority, moznosti a samozrejme penize.
Take souhlasim, ze S100 bylo ve sve dobe a na socialisticke pomery very good auto, jeste nedavno ho tata mel a ja se na nem ucil jezdit a vzpominam na ni rad.
Napsal: 07 kvě 2008, 22:05
od YANEK

nj moje druhý autí bylo š 120a byl sem rád že sem si po ní koupil hnijícího kadetta ale ten aspon studenej nedškubal v zimě mi startoval v pohodě a cejtil sem se v něm o dost bezpečnějš nehledě na interiér ale každej máme něco já už bych žádnou šáde nechtěl

Napsal: 08 kvě 2008, 21:42
od Chavron
No jo skodovky maju svoje caro aj ked us uz technologicky zastarale a s Astrou G sanedaju porovnat. Maju ale oproti Astre jednu nespornu vyhodu: pri predbiehani je cez ne vidno dodaleka

Napsal: 08 kvě 2008, 22:21
od Salám
dsfa
Napsal: 08 kvě 2008, 22:37
od lukaskpd
kdysi som najazdil na skodovke na otocku 700km a to bolo strasne a bal som ci to dojdem naspet ale ,,máňana,, to vidrzala tak ze to bolo kadzy mesiac a vidrzala ale uz nikdy viac to nechcem zazit ale skodovka bola dobra vtom ze sa pokazila bachol si z dverami zobral spz a odisiel ked by nebola pojazdna
Napsal: 08 kvě 2008, 22:42
od Oliver
Tak taky hodím něco do placu!
Moje první auto byla Š 110 LS ,koupil jsem ji tehdy (4-1978) ve Zlíně (Gottwaldově) v bazaru za skvělou cenu 31 000,- Kčs

byla čtyři roky stará, už si moc nepamatuji kolik měla najeto, ale asi něco kolem 45 tisíc, nevím to přesně, ale bylo to na tehdejší dobu jedno z nejlepších levných aut, nová stála pokud si pamatuji 72 000,- Kčs, měla namontována standardně přídavné dálkové světlomety, které se daly samostatně vypínat, hodně jsem tehdy jezdil v noci a tak ty světlomety navíc, to byla paráda

kolik jsem s ní najezdil už přesně nevím, ale nějak přes 187 000 km, to si tak trochu ještě pamatuji, páč jsem tehdy dělal GO motoru, to už se dělaly stodvacítky, tak jsem si koupil novou klikovku a celou sadu vložek s písty na Š 120LS a taky novou hlavu Š 120LS, GO jsem si tehdy dělal sám, na tom novém motoru jsem najel asi tisíc km a jel jsem na dovolenou do Varny a Burgasu v Bulharsku!!

Tam a zpět něco přes tři tisíce km, bez jediné poruchy
Když jsem auto prodával tak tam na tom novém motoru bylo najeto asi 25 - 27 tisíc km a motor byl stále hodně těsný, ještě nebyl ani zajetý.
Takže to shrnu, proti Škodovkám já osobně nic nemám, mě sloužila výborně!

Napsal: 08 kvě 2008, 22:50
od Leo
my sme měli stotřicítku škodu(ne bmw), koupili sme jí v roce 87 asi za 80 000,-, tahala zátěže o váze skoro 1000kg a nechalo to na ni pozůstatky, před cca 8 lety se skoro uplně rozpadla

, hnila uplně všude,ale dělník to byl dobrej

Napsal: 09 kvě 2008, 07:15
od Slag
V roce 2000 jsem s Trabantem objel Balaton

Moc krásnej zážitek
...pamatuju si, že cesta tam mi trvala asi 10 hodin a stálo to 5,5 l/100 km 
Napsal: 09 kvě 2008, 19:44
od Chavron
poviem to asi tak...moje prve pentim 1oo mi tiez sluzilo vyborne a dnes este stale sluzi a na novsom type napr. pentium II 300 Mhz bezia aj XPcka...ale ako... nieco podobne je to aj so skodovkami. Myslim, ze kazdy kto prispieva na toto forum, zhruba pochopi....
Napsal: 09 kvě 2008, 20:29
od kemo
Měl jsem Škodu 120 rád vzpominam
Měl jsem Fiat Tipo rád vzpominam
Napsal: 09 kvě 2008, 20:37
od Saša
Já se Škodovkami jezdil asi 20 let,od Škody1100 MB,Š120,3krát Š Rapid najel jsem na nich 250000km.Levné nahradní díly a človek se na nich vyškolil,opravoval jsem si vše sám co dnes už není možné u moderních aut,já s nimi zažil spoustu zážitků spíš dobrých jen kdyby tak nerezivěly.

Napsal: 09 kvě 2008, 20:45
od kemo
Napsal: 09 kvě 2008, 21:01
od milosh
jojo, kdo nejezdil na skodarne jako by nebyl, ale proste to je auto do minuleho stoleti

Napsal: 09 kvě 2008, 22:08
od Trdlo
Jj, vyškolila, ale rozhodně ne tak jako 1203, na který jsem měl tu čest pár let lítat (no špatně napsaný, spíš courat), to byl adrenalin, když mi kolega tahal za lanko plynu přímo na motoru, páč pedál plynu v průchdce kastlí prostě upadl, že pokaždý, když jsem řadi z 2 na 3 tak tu trojku jsem doslova hledal.... to byla zábava a ta radost, když jsem ji našel, i když většinou pozdě a tak znova na 2 vytočit a hledat trojku....
Jo zlatý časy. Ale generálka fakt šla dělat na silnici. De facto jsme druhou v dílech vozili s sebou.

Napsal: 18 kvě 2008, 17:10
od Mike.S
nooo, já jsem na Škodověnkách vyrůstal, první jsem měl 120 z 88, pak feldu z 95 a až jsem vyrostl, koupil jsem si Zafiru (2002)

, ale Škodovky fakt měly něco do sebe. První sex jsem zažil právě v Š120 - nezapomenutelný zážitek . . . . A hlavně ceny náhradních dílů a jednoduchost této techniky umožňovala spravit si skoro všechno doma, to si u Zafiry nedovolím
